Parhaat taljat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JSK
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

JSK

Perustetaanpa nyt sitten kokonaan uusi threadi tälle. Osaisiko joku viisaampi neuvoa, minkä merkkiset taljat ovat hinta-laatusuhteeltaan parhaita ja laadukkaimpia? Entä onko pelkkä ylätalja erikseen keskimäärin laadukkaampi kyhäelmä kuin ylätalja-alataljayhdistelmä?

Hintaa taljalle saisi kertyä enintään 2000 €. Olen tähän asti silmäillyt erilaisia taljoja läpi netin palstoilta. Onko porukalla kokemusta siitä, ajavatko esim. SSPowerin sivuilla myytävät taljasetit asiansa? Ohjeistus tervetullutta.

Etsin hinta-laatusuhteeltaan parasta mahdollista vaihtoehtoa. Jos laadullisesti tarpeeksi hyvä ja sen lisäksi tarpeeksi halpa (alle 2000 €) yhdistelmäsetti löytyy, niin mikä ettei. Ylätaljan hankkiminen on kuitenkin prioriteetti numero yksi.

Leuanveto vastaan talja - keskustelua tästä toivottavasti ei kehkeydy. Itsekin treenaan yläselkää lähinnä leuanvedolla, uutta taljaa olen hankkimassa yleiselle salille. Nykyinen taljavanhus kun alkaa olla jo lähinnä vaarallinen vehje ja iältään todennäköisesti allekirjoittanutta vanhempi.

joo kyllä nuo sspowerin vehkeet ajaa asiansa kunnon vehkeitä hän siellä myydään ei mitää lelupemkkitalja yhdistelmiä.

No ainakin isommalla pakalla olis syytä ostaa tai vähintään sellanen malli mihin saa sitten itse modattua lisää painoja.

Millanen se vanha ylätalja sitten on..? Pieni remontti vaan ja se on ku uusi ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom