Parhaat stand up-koomikot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jason Rouse on ulkomaisista ehdottomasti yksi suosikeistani, olen miehen nähnyt livenä Jyväskylässä ja Lontoossa. Lontoossa otti jopa pieneksi hetkeksi osaksi showtaan, kun kerroin olevani Suomesta. Mielettömän hauska tyyppi, kun juteltiin vielä keikan jälkeenkin.

Robin Williams on ihan huikea! Se adhd-lataus niissä jutuissa on ihan älytön! Oon aina tykänny Robinista.

Suomalaisista pakko mainita Sami Hedberg, jonka näin ekaa kertaa livenä tänä syksynä. Mies on ihan hulvattoman hauska! Heitteli ihan selkeesti improna juttuja, jotka kyllä sai yleisön kusemaan housuihinsa. Tykkään!!

Diggaan Dave Chappellesta hyvin paljon. Räävitön äijä :D Enkä tahdo mistään löytää sen pidempää sketsivideota musiikkityyleistä. Siinä irvaillaan valkoisten rock-hulluudelle, mustien rapille ja latinojen sambatouhuille. :hyvä:

Josh Blue kannattaa kahtoo, todella hauska:D Voitti Last comic standing kisan ja siitä erikoinen että hänellä on cerebral palsy eli kotoisasti CP-vamma. Luonnollisesti tulee jutut ja yhdessäkin pätkässä pitää koulullaan "kysy ja vastaa" ja heittää hervottomia juttuja lonkalta.

mm. steven wright, dave chappelle, jeff dunham, robin williams jnejne

PARAS on helposti george carlin, kaikki ketkä on eri mieltä on vaan väärässä.

onhan noita muitaki mut ei tuu mielee tähä hätään

Demetri Martin on ykkönen tällä hetkellä. Tosi nerokkaita juttuja ilman yhtään halpoja sikailuläppiä tms.
http://www.youtube.com/watch?v=QoCRmfJP9kU&feature=related

Zach Galifinakis on kanssa omalla epämukavalla tyylillään älyttömän hauska. Tää video ei oo stand-uppia, mutta samaa tyyliä mitä vetää livenä.

Between Two Ferns with Zach Galifianakis
Dmetri ja Zach on loistavia. Harmi että Mitch Hedberg veti huumeöverit, siinäkin oli loistava koomikko.

Olen nähnyt useamman suomalaisen esiintyjän, niistä parhaimpina ehkä sami hedberg, niko kivelä ja jaakko saariluoma. Mutta ehdottomasti paras on kyll Michael Winslow, jonka keikalla olen ollut :). Sitä ei kyllä mikään pysty voittamaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Diggaan Dave Chappellesta hyvin paljon. Räävitön äijä :D Enkä tahdo mistään löytää sen pidempää sketsivideota musiikkityyleistä. Siinä irvaillaan valkoisten rock-hulluudelle, mustien rapille ja latinojen sambatouhuille. :hyvä:

Ite kyllästyin, tulee liikaa sitä "nigga" juttua et ei vaan jaksa pidemmän päälle. Sama juttu ku joku Chris Rock oli elokuva mikä tahansa niin pitää samantyylistä juttua heittää koko ajan. Huoh!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom