Parhaat stand up-koomikot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jack Dee
Rob Brydon
Dee on englantilainen ja Brydon walesilainen. Kummankin standup juttuja löytyy joutuubiista. Suosittelen

Pan Vision on julkaissut Total Comedy sarjan eri stand up koomikoista. Mukana on mm. mun suosikit Niko Kivelä ja Andre Wikström. Sain järkättyä Pakkikselle viisi kappaletta ko. dvd:tä, joten nyt pikana tilaamaan ilmaiskappale. Tämä ei ole vitsi. :D

Elikkäs...

Laita mulle maili osoitteeseen tero miukkelismaukkelis sokeproduction.com, ja mailiin täydelliset yhteystiedot ja minkä kyseisistä pätkistä haluaa. Pan Vision postittaa levyt voittajille tällä viikolla.

En ainakaan pikaisella silmäyksellä huomannut ketjusta mitään mainintaan Don Ricklesistä. Legendaarinen kaveri, joka nyt ei suoraan mitään perus stand-uppia vedä. Ehkä suurimmat naurut on tullu naurettua tän tyypin jutuille. Uskomaton ajoitus jutuissa jne joten suosittelen tutustumaan. YouTubessa paljon materiaalia, joista Today Show with Johnny Carsonin vieraana parhaimmat jutut.

Tässä hauska lyhyt pätkä Lettermanin vieraana.

Kaikki levyt on varattu. Laitoin osoitteet eteenpäin, ja levyt tullee loppuviikosta onnellisille naureskelijoille.

Erikoistehomies, joo sain sun mailin. Tack!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eddie Izzard on iskenyt viime aikoina, miehen koko DVD-tuotanto kahlattu läpi.

"Cake or death?!" :D

Pablo Fransisco on yliarvostettu munapää imho.

Mun top 5:

1. Richard Pryor "How in the fuck do you do triple-life?"
2. Dave Chappelle
3. Haluaisin sanoa tähän että Mitch Hedberg, mutta se on sanottu jo niin monesti että sanon Ron White "'At that point I had the right to remain silent, but I didn't have the ability..."
4. Robin Williams
5. John Caparulo, mutta ainoastaan tämän yhen sketsin takia.

On tullu huomattua että ihan hulluna heittelee porukan huumorintajut, ite en syty ihan milliäkään sille enmuistakelle tosi rääväsuiselle ja mustaa huumoria viljelevälle tyypille, en muista minkä niminen mutta sillä oli se "that's right, I fucked a retarded girl." Musta huumori on ihan parasta, mutta se tyyppi vaan feilaa sen homman totaalisesti.

Richard Pryorin tuo vankilasketsi on aivan loistava. Ron Whiten kaikki sketsit on ihan timangia. Chappellea oon kattonu ehkä liian vähän, John Caparulolla on tuo yks sketsi ja muut on ihan paskoja.

Muita aivan äärihuippukoomikkoja jotka ei vaan mahu listalle on Lavell Crawford, John Reep, Chris Rock, Eddie Murphy (vaikka fuckilla pelaaki 99% sketseistä), Rhod Gilbert ei helvetti tuo torch with the power of a million candles!

Itse pistäisin tuonne Robin Williamsin, ja Denis Learyn "No Cure for Cancer" kolahti.

Sami Hedberg, ja tietenkin Leikola suomalaisista. Leikola siksi että Youtubessa on pari loistavaa pätkää, Hedbergin jutuista mm. abiristeily livekeikalla pisti repeilemään.

Pablo Fransisco on yliarvostettu munapää imho.

Totta. Ekalla kerralla (ja ehkä toisellaki jonku verran) ihan huippu mutta loppujen lopuksi tuntuu kertovan samat läpät kerta toisensa jälkeen.

On tullu huomattua että ihan hulluna heittelee porukan huumorintajut, ite en syty ihan milliäkään sille enmuistakelle tosi rääväsuiselle ja mustaa huumoria viljelevälle tyypille, en muista minkä niminen mutta sillä oli se "that's right, I fucked a retarded girl." Musta huumori on ihan parasta, mutta se tyyppi vaan feilaa sen homman totaalisesti.

Oisko ollu Jason Rouse? Oon nähny joskus Oulussa livenä ja ei helvetti tuosta enää huumori voi muuttua mustemmaksi. Alkuun piti oikein miettiä että voiko tuolle nauraa mutta loppua kohti alkoi core-lihakset kramppaamaan ku piti kaksinkerroin hekotella. Ainakin omalla kohdalla siis toimii :)

Toista ääripäätä edustaa sitten taas Gabriel Iglesias. Helvetin hauska äijä vaikka jutut eivät ole mitään härskejä eikä kirosanojakaan juuri käytetä. Tyypistä tulee vaan mieleen sellainen pullukka ja leppoisa meksikaani, joka kertoilee tarinoita omasta elämästään. Parhautta mm:
Drinking & Driving (Me? Driving? Oh, hell no I'm fuuuuucked up!)
Levels of fatness (big, healthy, husky, fluffy and DAAAAAAMN!)
Drive thru voice

Pitää myös sanoa että Comedy Centralin Roastit naurattaa hyvinkin paljon, tekijöitä siellä monen monta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom