Parhaat Sekoitukset Proteiinien ym. kanssa!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonski
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Elikkäs yritin tossa puolisen tuntii tinttailla olisko samaa threadia näistä sekotuksista, mutta ainoot mitkä osu silmään oli, että paljon Esim. maltoa survotaa sinne heran sekaa jne.

Eli kysymykseen! Menin sitten ostamaan tällästä uutta protskua ja itteeni oon tähän mennes ainaki pitäny melko teräsvatsana juomien suhteen, mutta tää onki sellast myrkkyy et joutuu tyyliin paskahuussissa juomaan varmuuden välttämiseks :urjo:

Tähä mennes on kyllä iha mahassa pysyny mut tiukkaa tekee ni millasiis sekotuksii sitä tääl käytetään noissa? Ite vedän vaa maidon kanssa, mutta onko jotain hyviä mehuja, kaakaota yms. mikä sopisi näihin ku nenä naamaan?? Eli mitä SINÄ sinne sekoitat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ekstörmin mehutiivistettä (vadelma-granaattiomena), vettä ja ruokalusikallisen öljyä vedän itse 8100:n kanssa. Tulee mielestäni miellyttävän pehmeä maku, tuota satsia (n. ½l itse tavaraa kun protskua panee 40g eli desin) menee kevyesto vaikka ykkösellä alas.

8100 on sen verran mauton, et pelkkä puol teelusikallista sokeritonta kaakaojauhetta riittää tekemään siitä herkkua! :kippis1:

Fastin Greenlinen perushera ei ollut kovin miellyttävä makuelämys... :urjo:

Mulla on "Nutri Plus - Best 3 Protein" eli Hera-soija-munanvalkuaisproteiinivalmiste, kaakaon makuinen. Sekoitin ohjeiden mukaan oikean määrän jauhetta oikeaan määrään maitoon ja oli aivan *elvtetin pahaa. En pystynyt kuin yhden suullisen saamaan alas. Onko jauhe mahdoton saada alas, esim sekoittamalla mansikkamehuun tmv. Ei mielestäni erityisen hyvä idea kaakao+mansikka mutta saattaisi toimia. Mihin "Best 3 Protein" käyttäjät itse sekoitatte?

No välipala prodeen voi sekottaa maitoa, kaakaota yms. luulis uppoavan, jos ei millään meinaa upota niin sitte kannattee kokeilla seuraavaa herkkuperseiden unelmaa (menee jo tosin pirtelöitten puolelle):
vanilja-jäätelöä, maitorahkaa, proteiinia, vaniljasokeria, maitoa ja esim. mansikoita, mustikoita, kaakaojauhetta tms. , mässypäivälle hyvä.
Tietenkihän voi ostaa valmiiksi hyvänmakuista jauhoa joka tosin maksaa vähän enemmän mutta ompahan sitten valmiiksi hyvänmakuista, moni sanoo xl-protsua hyväksi.

Prolabin Pure Whey mansikka + hiilarit sekoitan tavallista laimeampaan fun light mansikkaan.

Heittää sinne protskujen sekaan maltot nii pitääs antaa jo jonkin verran makua....sitte vielä kaakaojauhetta pari lusikallista...(siis jos protsku on maustamaton)

Suositut

Back
Ylös Bottom