Pitäs töihin ostaa radiolliset kuulonsuojaimet,tällä hetkellä parhaimmilta on tuntunu peltorin noin 70e maksavat kuulokkeet mitä oon kaupoissa kierrelly,onko kokemuksia kyseisistä kuulokkeista?risuja,ruusuja?
Meikäläisellä kyseisenlaiset kuulosuojaimet palvelleet töissä jo n. 5 vuotta (siis samat yksilöt) ja uskallan suositella. Kestää ja radio kuuluu hyvin. Kuppiosan pehmusteita ja superloneja hyvin saatavilla.
Seuraavat kuulosuojaimet tulevat olemaan samanlaiset, siis jos nykyiset joskus sattuvat hajoamaan..
Juuri samanmoiset on minullakin käytössä. Todella hyvät ovat, mutta pieni risu on että radio sammuu kun sattuu koppaamaan jonnekkin, mutta kun koppaa uudestaan niin toimii taas :thumbs:
Tosin tuota vikaa edesauttaa hieman se että olen jollain irveellä saanut patterikotelon hieman löysälle.
Mutta voin suositella noita, eristävät todella hyvin.
töissä itselläkin samat, joten hyvät ovat.
kestää kolhuja hyvin ja mikä tärkeintä verrattuna muihin suojaimiin niin peltorit eivät syö pattereita juuri ollenkaan. itselläni kerran jotkut halvat paskat niin patterit kesti juuri ja juuri kaksi 8h työ päivää.
Hieman häiriö herkät nuo pelttorit mutta muuten hyvät. Mahtaako noita olla paremmin vaimentavia kaupan? Hellbergin radiollisista suojaimista tykkäsin kanssa ja äänenlaatu oli ehkä hieman parempi mutta sanka oli huonon mallinen kun oli keskellä kuppia kiinni, putosivat herkästi. Molemmat tuntuu kestävän tota pudottelua ihan kiitettvästi.:D
Nuo peltorit on ainaki toiminu hyvin, nykyisin nuo taitavat myös olla kevyempiä kuin omat käyttämäni(pari kappaletta 3-7v vanhoja) ja kestävät sitten vähän paremmin päässä.
mulla on ollu 5 vuotta käytössä poppi peltorit. nyt toiset menossa koska edelliset meni niin huonoon kuntoon että lopulta hajosivat totaalisesti. en vaihtais merkkiä/mallia. itellä just vastaavat kun kuvassa