Parhaat mäsägrillit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hurmanni
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö kukaan, vieläkö Haminassa toimii Truckers-grilli?

Siinä on kyllä saastaisin, törkyisin ja olosuhteet huomioon ottaen paras paikka, missä on tullut käytyä! Aikoinaan ErUuKoon aikaan oli mahtava poiketa iltavapailla hakemaan kunnon setti, missä makkaraperunoiden päällä helmeili valkoinen kerros suolaa ja pohjalla 1cm rasvaa :D Suonet jysähti kerralla tukkoon ja kolesterolit nousi pilviin mutta piristi kummasti väsyneen upseerioppilaan viikkoa :kuola:

Myyjä oli vielä sellainen legendaarinen kuvotus valtavine mahoineen ja karvaisine käsineen. Veti monesti myös röökiä siellä sisällä paistellessaan eväitä :D

Kuulemma ei ole enää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä siitä mainitsin. Huomaan, että herra ymmärtää hyvän ruuan päälle :thumbs:

Hampurilaisten taso tosiaankin vaihtelee myyjän mukaan. Parhaimmat, paksuimmat ja maukkaimmat hampparit tekee sellainen hauska harmaapäinen mummeli.

Tämä paikka on kyllä erittäin hyvä. Itse en ole paikkakuntalainen, mutta kovassa maineessa tuo Grilli on. Itse lähinnä käyn kyseisellä kiskalla jos olen moottoripyöräilemässä Klaukkalan kulmilla.

Taannoin Grillin pitäjä kertoi, että osa annoksista piti tuoda taka-oven kautta koska eivät mahtuneet luukusta ulos :hyvä:

Ullan Grilli elää ja voi hyvin. "Ulla" on tosin aasialainen mies. :)
Kyllä Ulla pesee Liesigrillin annosten koossa ja hinnassa, jos ei aina kuitenkaan välttämättä maussa... Minneköhän Quest for Ullan Grilli sivusto katosi. Se sisälsi täyden arvostelun koko paikan menyystä.

Mutta kateellisena kyllä lueskelen näitä pienemmillä paikkakunnilla asuvien kertomuksia 5 euron superannoksista. Pk-seudulla snägärihinnat ovat useimmilla alueilla 50% korkeammat.

Ullan Grilli elää ja voi hyvin. "Ulla" on tosin aasialainen mies. :)
Kyllä Ulla pesee Liesigrillin annosten koossa ja hinnassa, jos ei aina kuitenkaan välttämättä maussa... Minneköhän Quest for Ullan Grilli sivusto katosi. Se sisälsi täyden arvostelun koko paikan menyystä.

Mutta kateellisena kyllä lueskelen näitä pienemmillä paikkakunnilla asuvien kertomuksia 5 euron superannoksista. Pk-seudulla snägärihinnat ovat useimmilla alueilla 50% korkeammat.

Ullan Grilli on täyttä paskaa! En ole siellä käynyt sitten sen Louhelan aseman kivijalan Pizza Expressin jälkeen. Sieltä BBQ lätty yönälkään niin avot. Tämä ei tosin käy tähän threadiin, sillä kyseessä ei ole grilli vaan karvakäden "pizzeria". Ainoa oikea grillijuoma on muuten sininen maito 0.5l purkissa :dance:

KGB:ltä löytyy kyllä kaikille jotain. Omaan makuun on eniten jenkkipizza. Parhaat hampurilaiset on ehdottomasti Goldustin mainitsemalla Tuen Grilillä.

Eikö Turussa ole mitään mainitsemisen arvoista paikkaa (tässä grilliasiassakaan)...

Aika hiljaista taitaapi Turussa olla, ainakin mitä keskustan grilleistä tiedän. Paras taitaapi tällä hetkellä olla Martinsillan Grilli, joka sijaitsee (yllätys yllätys!) Martin sillan kupeessa. Ihan asiallinen ja siisti grilli, josta saa perkeleen hyvää sapuskaa.
Taitaa Mantun Grilli olla yksi legendaarisimmasta.
Eipä mantu niin häävi ole, makkispekkikset juhlivat koon sijaan lähinnä rasvan määrällä.

Ullan Grilli on täyttä paskaa! En ole siellä käynyt sitten sen Louhelan aseman kivijalan Pizza Expressin jälkeen. Sieltä BBQ lätty yönälkään niin avot. Tämä ei tosin käy tähän threadiin, sillä kyseessä ei ole grilli vaan karvakäden "pizzeria". Ainoa oikea grillijuoma on muuten sininen maito 0.5l purkissa :dance:

Ullan grilli on minunkin mielestäni yliarvostettu. Aika huonoa ruokaa, ei mitenkään erikoista.
Oi niitä aikoja kun liesigrilliltä sai vielä KUNNON amerikan pannun (ehkä viimeksi 4 vuotta sitten). Se oli iso, ja siitä tuli oikeasti täyteen. Nyt on annoskoko pienentynyt, pariin vuoteen en ole enää edes käynyt, mutta tuskin on paremmaksi muuttunut.

Töölön torigrillille aina baarireissun jälkeen :kuola: kanakori on suorastaan jumalaisen hyvää! :D en sitten tiiä, kai vastaavia grillejä löytyy ympäri suomea mutta tossa yks esimerkki.

Jos joskus satut sinne selvinpäi nii kato ihmees mite likast siel o siel sisäl jos ne ei sit oo siivonnu :D

Lahdessa Torven grillillä ihan ok mätöt ja se yksi myyjä....:kuola:
Ja Hollolassa oli aikanaan semmonen grilli kuin Dozo. Siellä oli kyllä jäätävät lihikset, tunnettiin paremmin nimellä moponsatula, joka kertoi jotain ko. lihisten koosta.

Oi niitä aikoja kun liesigrilliltä sai vielä KUNNON amerikan pannun (ehkä viimeksi 4 vuotta sitten). Se oli iso, ja siitä tuli oikeasti täyteen. Nyt on annoskoko pienentynyt, pariin vuoteen en ole enää edes käynyt, mutta tuskin on paremmaksi muuttunut.

Onko se tosiaan pienentynyt? Minä kun olin jatkuvasti kuvitellut, että itse olen lihonnut niin ettei se annos enää tunnu yhtä isolta kuin aikanaan. Hintaa sille on ainakin tullut lisää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom