Kysytäänpä tässa samassa ketjussa (en viitsinyt uutta ketjua avata ja haulla etsiä) kokemuksia/mielipiteitä seuraavista lisäravinteista kun itsekin olen nimenomaan koittanut nimenomaan voimatasoja jo hieman pidempäänkin parantaa mutta aika helvetin huonolla menestyksellä ainakin viime aikoina ja tiedän ettei ole ainakaan treenien kovuudesta, monipuolisuudesta ja ruuan maistumisesta omalla kohdallani kiinni. Mitkä on porukan kokemukset kreatiinimonohydraatista voimantuojana, toimiiko teillä vielä jos käyttövuosia on kyseisen jauheen kanssa enemmänkin ? Itse aloitin kyseisen jauhon mättämisen alkukesällä 2012 samaan aikaan beta-alaniinin kanssa ja kiskonut näitä yhdessä yleensä sen 10 viikkoa tai reilut juoden nestettä helvetisti ja tauot olleet jauhoista tyyliin 6-10 vkoa. Potki itselläni suht hyvin jonkin aikaa ja voimaa sekä toki fläsää tuli ihan kohtuullisesti, toki toimivuuden taustalla voi omalla kohdalla vaikuttaa sekin etten ennen näitä ollut käyttänyt mitään lisäravinteita. Viimeisin takana oleva 3 kk ns. voimanhakujaksoni päättyi syyskuun alussa ja tuntui että meni ihan helvetin hukkaan koko panostus ja sain penkkiä hilattua lisää vain 5 kg uuden maksimin ollessa 160 lähinnä läskin vaan kertyessä. Jos mietin kokonaisuutta niin nyt viimeisten monohydraattijaksojeni aikana on tullut lähinnä helvetin paljon läskiä ja ylimääräistä massaa vyötärölle naaman levitessä eikä voimaa suhteessa siten että itse olisin mitenkään tyytyväinen, tuntuu siis että monohydraatin tehot on omalla kohdalla alkaneet laskea vaikkei käyttövuosia ole kuitenkaan kovin paljoa. Nyt aloitin marraskuun loppupuolella jälleen samanlaisen setin kiskomisen + lisäksi mutant test 180 ( 6 kapselia naamariin joka aamu) ja en ole nyt viiden viikon mättämisen aikana, siis tätä "testo" kapselia monohydraatin ja betan lisäksi päässyt vielä edes samaan voimatasoon jossa viimeksi olen parhaimillani ollut mikä tuntuu itsestäni huolestuttavalta kun läskiä on kuitenkin vyötärölle tullut (taas) lisää.
Tuota mutant testiä kehutaan käyttäjäarvosteluissa että olisi helvetin hyvää kamaa ja antanut joillekin tuntuvasti lisää voimaa ja pitäisi nostaa testotasoja. Mitkä on porukan kokemukset kyseisistä kapseleista voimantuojana ? Omien kokemusteni perusteella jos katson tämän reilun kuukauden ajan mitä nyt olen sitä kiskonut niin ei potki itselläni ei sitten tasan yhtään siten että treenatessa huomaisi. Ainut mitä olen konkreettisesti havainnut on se että paskalla käydessä ja piereskellessä haju on entistä pahempi hehheh. Itse otin tätä mutant testoa kokeeksi senkin vuoksi kun arvioiden mukaan voisi toimia paremmin niillä ketkä eivät enää ole ihan nuoria, itselläni on ikää 32 vee. Jos itse nyt lyhykäisesti summaisin viime aikojen lisäravinteiden käyttöni peilaten siihen että olen hakenut voimaa ja mitä suhteessa olen saanut niin sanoisin että pelkkää vitun läskiä on siunaantunut vyötärölleni liiaksikin ja se voima ei ole ainakaan suhteessa omanmassan nousuun parantunut tai sitten olen joku poikkeuksellinen yksilö ettei oman massan nousu tuo voimaa suhteessa sinne minne pitäisi jos ajatellaan esim. penkkausta.
Olen toki jo funtsinut että onko mahdollista että olen sen ikäinen etten enää vain yksinkertaisesti saa natuna itsestäni enempää järkevästi voimaa irti... Olen oikeastikin pitkävälityksinen käsiltäni ja esim. penkissä mulla on pitkä nostomatka. 185 cm / 125 kg ainakin on tällä hetkellä omat mitat ja viimeiset kymmenet kiloa läskiä itseeni on tosiaankin tullut suht lyhyellä aikataululla näitä edellämainitsemiani lisäravinteita käyttäen. Sen päätin juuri nyt näin uudenvuodenaattona etten enempää läskiä vyötärölleni aio ottaa vain sen takia että saisin enemmän rautaa liikkeisiin, lähinnä alkanut funtsimaan että onko tässä vaiheessa ainut "järkevä" toimenpide se että diettaisi 20 kiloa veke ja lopettaisi natuilun jos tässä vaiheessa kun en ole enää kovin nuori jannu haluisi vielä tuntuvasti voimatasoja nousuun... Muissa liikkeissä en ole mielestäni panostukseeni nähden yhtä surkea, esim. mavesta menee 250 ja tähän lajiin en todellakaan ole satsannut juuri laisinkaan, varmaan pitkistä käsistä tässä sitten etua, ehkä.
Eli täällä myös yksi joka mielellään kuulisi jos joku on havainnut jonkin voimatasoja parantavan hyvän lisäravinteen.