Parhaat Lihasmassanlisääjät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Panu1
  • Aloitettu Aloitettu
Ois mukava kuulla teidän suosikki massagainereista jne. Itse olen kokeillu Twinlabin Super Mass Fuelia Fastin Massa Weiderin Crashweight Gainia Myomax+gainia jne. Kaikki kyllä toimi melko hyvin, Twinlabin tuotteet mielestäni ehkä parhaita! Onko kukaan kokeillut Weiderin Anabolic Evolutionia tai jotain Amino Liquidia?
Amino Liquidista en tiedä muuta kun että se on tosi pahanmakuinen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Panu1
Ois mukava kuulla teidän suosikki massagainereista jne. Itse olen kokeillu Twinlabin Super Mass Fuelia Fastin Massa Weiderin Crashweight Gainia Myomax+gainia jne. Kaikki kyllä toimi melko hyvin, Twinlabin tuotteet mielestäni ehkä parhaita! Onko kukaan kokeillut Weiderin Anabolic Evolutionia tai jotain Amino Liquidia?
Amino Liquidista en tiedä muuta kun että se on tosi pahanmakuinen!

Toistan vastaukseni parinn päivän takaa:
Massagainerit on erittäin tehokkaita rasvaisen massan lisääjiä.

:urjo:

No itse olen nyt käyttänyt Twinlabin Super gainers fuelia ja tossa ei ilmoitusten mukaan ainakaan pitäisi olla sokeria.

Joo, mutta sillä ainaki tulee "massaa". Satsi sisältää oliko 120 gr hiilareita ja 25 gr proteiinia. Mua ainakin toi prot/hiil- suhde sattuu silmään kipeästi. Jos Super Gainers Fuel ei ole paljon haukuttu matalaproteiininen massanlisääjä niin sitten ei ole mikään.

Kyllä jpm:n kombo on varmaan se hinta/laatusuhteeltaan paras. Ite oon toistaiseksi laittanu malton tilalle panimosokeria ja kaakaojauhetta, hyvin on toiminu sekin.

Ja Dangerin mainitsemahan on meidän kaikkien Pyhä Kolminaisuus ;)

Ihan tavallista sekaruokaa runsaasti. Mitään massanlisääjäjauhoja en oo koskaan käyttäny enkä käytä. Maltoo en käyttäis kun palautusjuomassa vaikka aseella uhattais.

Viva kebab!

Tästäkin asiasta voidaan olla montaa mieltä, riippuu henkilön aineenvaihdunnastakin lihottaako nuo vai ei. Olen kyllä itse aika skeptinen kaikkien lisäravinteiden suhteen. Pariin vuoteen en ole käyttänyt kuin kreatiinia ja heraproteeinia. Olen huomannut ettei noista lisäravinteista nyt kummoista etua ole. Kunhan mielenkiinnosta kysyin millaisia gainereita muut on kokeillu.
PS! Nyt aion kokeilla Wrangen Triple Proteinia todennäköisesti!
Onko kukaan kokeillu Universalin Animal Methoxy Staxia?Nimi jo herättää ennakkoluuloja!

Animal stack on palstalla useasti ennen tätä todettu hyödyttömäksi kukkaron laihduttajaksi. Lisää palstalaisten kommentteja löytyy esim. näin:
www.pakkotoisto.com/vbulletin pääsivu --> klikkaa search --> kirjoita "animal" --> paina enter-namikkaa --> klikkaile esille tulleita threadeja --> lue ja nauti.

:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom