Parhaat (lailliset) rasvanpolttajat?

Katselin tuossa noita aiempia threadeja aiheesta, ja laittakaapas omiin kokemuksiin nojaten minulle ehdotuksia rasvanpolttajista. CLA-figurel + kromia olen käyttänyt, ja heikoin tuloksin. Olen kestävyysurheilija, jotenka lihasmassa ei ole kovin suuri. Kiitos jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamuinen sauvakävely tyhjään vatsaan veden kera. Nam. :cool:

Originally posted by Boudari
Aamuinen sauvakävely tyhjään vatsaan veden kera. Nam. :cool:

Tuhti kuppi mustaa kahvia ennen kävelyä tyhjään mahaan niin nousee syke ja irtoaa hiki vielä paremmin...

Voisiko joku vastata, että mikä ihme sitten on "laiton rasvanpolttaja", jos tässä haetaan kerran "laillisia rasvanpolttajia"?

Originally posted by Tomi77:
"Voisiko joku vastata, että mikä ihme sitten on "laiton rasvanpolttaja", jos tässä haetaan kerran "laillisia rasvanpolttajia"?"

Oiskohan se samaa kastia kuin laiton viinankeitto? Siitä olen ainakin kuullut puhuttavan.. :kippis2:

Originally posted by Tomi77
Voisiko joku vastata, että mikä ihme sitten on "laiton rasvanpolttaja", jos tässä haetaan kerran "laillisia rasvanpolttajia"?

Eiköhän tässä nyt haeta sitä että laiton on ECA, DNP jne...niitä kun ei kai saa suoraan lisäravinnekaupan hyllyltä (suomesta).

Laillisia sitten nämä kaupan (suomalaiset) ECA:t( all stars eca-stack), CLA ja boosmanin valmisteet (ma huang, guarana, chitosan, citrus aurantium)

näin siis natun silmistä katsottuna :D

Originally posted by Ripe

Eiköhän tässä nyt haeta sitä että laiton on ECA, DNP jne...niitä kun ei kai saa suoraan lisäravinnekaupan hyllyltä (suomesta).

Ok. Siis tämän teorian mukaan, jos joku tuote tarvii reseptin, se on "laiton".

Kärjistettynä kyllä...eli haussa varmaankin tälläiset tuotteet mitä sunnuntai-urheilijakin saa kaupasta (ilman reseptiä ja ilman kultaista kädenpuristusta tiskin alta).

Originally posted by Tomi77

Laittomia rasvanpolttajia ovat kaikki sellaiset, joita kuulee kutsuttavan mömmöiksi...

:)

Tuskin täällä kellään on reseptiä efeen, cleniin, DNP:hen, T3:een
ja steroideihin+testoihin, unohtamatta kingi A:ta. Eli tässä varmaan haluttiin rajata nämä ns. "laittomiksi".

Minäpä sanon teille, että ainut reseptivapaa piriste="rasvanpolttaja" on kofeiini ja ehkä joku vitun tauriini, jota on energiajuomissa. Ja muut rasvanpolttovalmisteet on höpön höpön paskaa. Jättäkää ne macci päivät vähemmälle ja käykää aamuisin nolaamassa ittenne lenkkipoluilla, niin eiköhän se rasva pala. :lol2:

Olen aloittanut aamulenkeilyn. Alku on tuskaista että pääse ylös sängystä mutta kun pääse vauhtiin niin olo on taivaallinen. Päivä lähtee virkeästi käyntiin ja työkin maistuu hiukan paremmin.

Originally posted by JJJ
Tuskin täällä kellään on reseptiä efeen, cleniin, DNP:hen, T3:een
ja steroideihin+testoihin

DNP on teollisuusmyrkky, efeä saa vain poikkeusluvalla, klenbuterolia ei tavallisesti käytetä Suomessa astman hoitoon, T3 (trijodityroniini) ei ole Suomessa käytössä ollenkaan.

Mutta kyllähän muutamalla palstalaisella on resepti Pantestoniin, Provironiin ja joku taisi saada myös efeä reseptillä. Myös Nolva-reseptejä on porukalla.

Vaatiiko nämä reseptin? Kyllä. Onko nämä laittomia? Ei ole. :hmmm:

Onkos se synepriini joka All Starin ECA-Stackissa on vaikuttajana käsikauppakamaa? Sitähän myydään vallan pöydän päältä.

Minä itse

Niin no voihan tuota pilkkua viilata tuolla laillisuusasiallakin. TARKENNAN nyt vielä jotta kaikki varmasti ymmärtävät, eli LAITTOMALLA tarkoitan sellaista tuotetta, jota ei saa ilman reseptiä. Jummarratteko, vai laitanko saman englanniksi? Ja teollisuusmyrkkyjen käyttö laihdutusvalmisteena on laissa kielletty.:p

Re: Minä itse

Originally posted by Carhu
Ja teollisuusmyrkkyjen käyttö laihdutusvalmisteena on laissa kielletty.:p

Ei ainakaan suomen laissa, niin hassulta kuin se saattaa tuntuakin. Valtio ei ole moksiskaan jos tappaa itsensä DNP:llä, jos taas pistää testoa aortaan ilman reseptiä on jossain vaiheessa syyllistynyt ainakin lääkerikokseen :)

Re: DNP

Originally posted by Carhu
Minun kokemukseni mukaan juuri DNP on laihdutusvalmisteena laiton. Voin toki olla väärässä, mutta näin lääkäri kertoi.

En yhtään epäile etteikö sitä olisi laitonta myydä laihdutusvalmisteena suomessa, mutta sitä ei ole lääkeluettelossa. Tuskin myöskään on siten lainsäädäntöä joka kriminalisoisi DNP:n hallussapidon? Minkään muun aineen käyttöhän ei vielä ole rikos, paitsi huumausaineen ;)

Laista

Ok. Olen väärässä. Pitänee päivittää tietoja. Tosin haksahduin jo aika kauas alkuperäisestä aiheesta, mutta näköjaan porukka on aika tympääntynyttä noihin samanlaisiin threadeihin (itse kyllä sain aika sekavaa tietoa aiemmista)... Kiitos että sivistit sivistäjää! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom