Parhaat ja paskat TV-sarjat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Smallville on yksi parhaista sarjoista joita olen ikinä seurannut, tämänpäiväinen jakso oli aivan loistava, harvoin olen tuijottanut televisiota kuin hypnoosissa!

Parhaita:
- Oz
- O.C.
- Hercule Poirot
- Star Trekit (kaikki muut kuin ne ikivanhat)
- Babylon 5
- LOST (ei vielä suomessa mutta huhhuh tää oon kova :eek: kannattaa tutustua)

- Fast Show
- South Park
- Simpsons
- Frasier
- Seinfeld
- 70s show
- Late Night with Conan O'Brien
- Salkkarit (ei pidä ottaa liia vakavasti ni hyvä)

:offtopic: Kauan pihtasin mutta nyt tais mennä pakkisneitsyys ;)

Tietääkö kukaa että alkaako Knight Rider jossai viaheessa taas uudestaan Subilla? Just jäin siihen oikeen kunnolla koukkuun niin nyt se sitte otti ja päättyi :(

Aloin vasta viime metreillä seuraamaan Farscapea ja ihastuin ikihyviksi. Ennen ajattelin että siinä vasta outoa ja sekava sarja. Nyt harmittaa etten katsonut sitä alusta asti. Wanhatkin Star Trekit on loppujen lopuksi aika hyviä, vaikka niitäkin aluksi naureskelin ja haukuin trikoopelleiksi. Beam me up Scotty!

Parhaat:
Miami Vice
Hercule Poirot
Sherlock Holmes
OZ
Shield

Huonot:
survivor-ohjelmat
unelmien poikamies

Sitten vielä Knight rider joka kuulu johonkin hyvien ja huonojen välimaastoon,
koska on niin huono, että se on jopa melkein hyvä. :david:

Lostin eka tuotantokausi tuli katottua tossa kuukaus takaperin. Hyvää shittiä.
Nyt vaan odotetaan että se tulee Suomeen et pääsee huuutaaa "WANHAA!!"
ja muutenki spoilailemaan. ;) Noin kävi mm. South Parkin ja Futuraman kanssa.

Mut kuitenki, Lostin tokaa tuotantokautta odottelen kuumeistsstieti. Kuumeisesti.

Edit: Toi 24-sarjan eka tuotantokausi uppos meikälle ihan hyvin ku katoin ne dvd-muodossa jossain kolmessa päivässä. Nyt on 2. ja 3. tuotantokausi "valumassa"

Mua on alkanut raivolla vituttaa se C.S.I. Miamin Horatio-niminen etsivä. Kuunnelkaapas seuraavan kerran sen Horatio-sedän yliaprikoivaa ääntä, kun hän miettii jotain rikosta. "Hmmmm, it could have been an ostrich that killed him, but then again not, since an ostrich isn't capable of shooting an M-16... Hmmmm, maybe it was his wife? Hmmmm, maybe not... Hmmmmm, I think I'm gonna go take a pee. Hmmmm, maybe a dump too, hmmmmm... When was the last time I actually took a good dump? Hmmmm, I think it was last Tuesday, hmmmm..."

Tomi sanoi:
Mua on alkanut raivolla vituttaa se C.S.I. Miamin Horatio-niminen etsivä.

Kyllä toi Mr. H pilaa hyvän sarjan. Äijä on sellainen oraakkeli, että välillä menee hiukan yli sen jutut. Eikä se muutenkaan hirveen hyvin sovi siihen rooliin. Muuten kyllä sarja on oikein viihdyttävää rikosactionia vaikkei vedäkään vertoja alkuperäiselle C.S.I:lle.

Parhaat:

-C.S.I
-Bad Girls
-Emmerdale

Tämänä hetken ehdoton ykkönen kuitenkin on
minulle uusi tuttavuus: -Sydämen asialla(Heartbeat)

Sarja sijoittuu 60-luvun britteihin ja kertoo pienen maalaiskylän
elosta paikallisen poliisiaseman näkökulmasta.
Aikakauden hitit soivat ja Triumphit ja Angliat pärisevät...

Tulee joka aamu klo 9 joten olen jopa harkinnut
jonkin tallentavan laitteen ostamista jotta näen
tämän helmen kaikki jaksot myös lomani loputtua :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy lisätä omaan listaan ehdottomasti
Martin Beck, harmi kun näitä ei nyt ilmeisesti tulee enää lisää.

24:sen 4 tuotantokausi

:rock: Kattelin tossa eile telkusta 24:sen 4 tuotantokautta ja se vaikutti pirun hyvältä. 6 jaksoa jaksoin katsoa, sitten olin niin väsynyt ettei silmäluomia olisi pitänyt auki edes playboymansionin avoimien ovien päivät. Hyvää tv viihdettä kerta kaikkiaan. sääli vain että kyseessä oli maraton, elo kaikki tuli putkeen ja ei ollut mitään millä nauhoittaa. en kerro juonesta sen enempää jos joku ei ole vielä nähnyt sarjaa, niin ei tule spoilereita.

25 Million Hoax, aika onneton sarja.
Muija lähtee mukaan skabaan ja valittaa koko ajan, voi voi kun tää on rankkaa. Ihan idiootti formaatti, vielä puuttuis, että tosta tehtäis Suomi-versio.

mxm sanoi:
25 Million Hoax, aika onneton sarja.
Muija lähtee mukaan skabaan ja valittaa koko ajan, voi voi kun tää on rankkaa. Ihan idiootti formaatti, vielä puuttuis, että tosta tehtäis Suomi-versio.

Ei taida suomeen tulla. Turhan kallista leikkiä suomalaisille kanaville, onneksi.

Niin siis kysehän oli siitä ohjelmasta missä piti törsätä ihan homona rahaa?

Jakob sanoi:
Ei taida suomeen tulla. Turhan kallista leikkiä suomalaisille kanaville, onneksi.

Niin siis kysehän oli siitä ohjelmasta missä piti törsätä ihan homona rahaa?

Huoh, hyvä.
Joo, toi tyttö investoi kaikkeen paskaan yli 5 miljuunaa dollaria, ideana oli siis törstätä potti itseensä eikä saanut antaa penniäkään perheelle.
Lopuksi tyttö kertoi totuuden ja perhe sai 400.000 eestä palkintoja. Muijakin sai tosin pitää Hummerinsa + viikon luxusloman + opintolainan anteeksi.

hyviä:
- Lost (aivan loistava) :5:
- 24 (samoin tämä) :5:
- Simpsonit
- South park
- Kummeli
- X-Files
- Pulttibois
- Band Of Brothers :5:

paskat: kaikki saippua ym, turhat sarjat mitä töllöstä tulee..

Mun lemppareihin kuuluu myös Lost, on aivan älyttömän hyvä! Mul on kesken eka tuotantokausi, ja vaikuttaa aikas jännältä.
Muita katsomisen arvoisia on
¤ Shield, katsottiin poikaystävän kanssa 3. tuotantokausi parissa päivässä DVD:ltä.
¤ Friends, näitä en väsy katsomaan uusintoina tai DVD:ltä
¤ C.S.I Vegas ja N.Y., Miamia en katso koska VIHAAN Horatiota :curs: Kaikista ällöttävintä on ne sen värjätyt ripset! :urjo:
¤ Laadukkaat tosi-TV kuten Survivors ja The Apprentice (Diili)
¤ Despered Housewifes!!!! :hyper:

Turhimpia ovat huonosti tehdyt tosi-TV ohjelmat, ja ne kopion kopiot ja uusinnat ja matkimiset, aargh!! Joku hemmetin suuri seikkailu.. :zzzz:

Parhaat: :kippis1:
-Mullan alla
-Frendit (parasta katsottavaa kun makaa kipeänä sohvalla)
-Simpsonit (sama kuin edellisissä sulkeissa)

Surkeat: :urjo:
-Rysän päällä
-nämä unelmien poikamiehet ja vastaavat tosi-tv-härdellit
-Dr. Phil

No niin löytyi yksi tredi johon voin tän mieleeni tulleen kysymyksen heittää. Yleisessä keskustelussa on jo alkanut 2 BB-ketjua. Kertokaapa mulle, miksi katsotte tai ette katso BB:ä? Ja voi muutenkin perustella, miksi tykkää joistakin sarjoista ja miksi taas ei voi joitain sarjoja sietää.

Itse ihan oikeasti yritin ruveta viime syksynä katsomaan BB:ä, mutta en vaan pystyny. Mulle ei syttyny minkäänlaista kiinnostusta seurata tuntemattomien ihmisten haahuilevan ympäriinsä sisätiloissa. Jos ne oliskin ollu vaikka jotain julkkiksia, joitain ennestään tuttuja, niin saattaisin kiinnostua ohjelmasta (luen seiskaa ja iltistä silloin tällöin). Ja ymmärrän jotenki vielä jotkut seikkailujen saari-tyyppiset kilpailut.

Nyt mua siis kiinnostaa tietää, mikä BB:ssä kiinnostaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom