Parhaat ja paskat TV-sarjat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyviä/kiinostavia : Late Night with Conan O'Brien, Formula 1 (tänä vuonna), Smallville, Simpsonit, Shield.

Paskat: Kauniit ja rohkeat, Salatut elämät (saisi jo loppua nuo kumpikin) Captured tv - skateboarding, Nanny ja Levyraati sen ristuksen Stillerin ja ,mikä ihmeen, Njassan takia. Muutenki iha paskaa musiikkia aina soittavat ja silloin kun tulee esim. Rammstein niin nää vanhat papat antaa viitosta sille ja jollekki harmonikan soitolle kymppiä.
Ristus mitä säätämistä

[edit] oho tuli toisen kerran...

Salatut katon aina, muuten en telkkaria oikeestaan edes avaa. Niin ja Käenpesän/Kotikadun tietenkin.

Spidey sanoi:
Hädän hetkellä joka ainakin tuli kakkoselta on loisto sarja :worship:
Näin on. Sarjan alkuperäinen nimi on Third Watch. Järkyttävän hyvä sarja, YLE vain laittoi ohjelman todella huonolle esityspaikalle. Ohjelma lopetettiin tänä keväänä jenkeissä kuudennen kauden jälkeen. Oli vieläkin suosittu sarja, mutta NBC:n mielestä ei varmaan tarpeeksi suosittu, kun siellä on se kilpailu katsojista kova. Suomessa taitaa olla menossa toisen tai kolmannen kauden jaksot.

Herrasmiesliiga.
Sohvanvaltaajat.
Ruuvit löysällä (Ja muutkin saman tiimin tekeleet Harry Enfield yms.)
Huonosti käyttäytyvät miehet.
Ja se yksi kotimainen sarja josta näin vain yhden jakson, jossa joku suomalainen äijä muutti saaristoon asumaan ja ruotsalaiset vaan vittuili sille. Ja lopussa ne alkoivat homoilemaan.

Paskoja on öbaut kaikki muut paitsi simmerit ja nekin saa DVDnä. Pelimiesten pelimies on aika erikoisen paska, saako ne äijät fyrkkaa kun ne nuolee sen ämmän persettä? Ei se niin ihana mimmi ole. Eli onko siis mahdollisuus saada joku jättimäinen rahapalkinto?

Parhaita:
Kumman kaa (siinä on mun esikuvat)
Absolutely fabilous (siinä on kans mun esikuvat)
Huonosti käyttäytyvät miehet (joo idoleita nämäkin)
24
CSI
Teho-osasto (toivottavasti eivät lopeta sitä ikinä)
L-koodi
Sillä siisti (liittyy siivousperverssiooni)
Kotikatu (hieman pervoa ja se on kyllä huonontunut viime vuosina)
Rautakauppa
Ja listasta jää vielä varmaan paljon puuttumaan, sillä olen tv-addikti

Paskoja:
Kaikki hemmetin animaatiot (paitsi tietty SP,Simpsonit ja kukkulan kuningas)
lastenohjelmat (paitsi Sirkuspelle Hermanni)
ohjelmat joissa esiintyvät Naminami Bjurstöm,F. West,A. Alizar tai W. Valpio
ja tämäkin lista jää luultavasti hieman vajaaksi.

Totuushan on että hyvää komediaa/tv ohjelmaa ei enään osata tehdä, vaan toosa on täynnä pelimiesten pelimiehiä ym.paskoja paritushömppiä, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.Kaikkihan ne eroaa heti ohjelman loputtua.Tietääkö joku jonkun parin joka on tosiaan yhdessä vielä? niimpä. Pahimpiin lukeutuu mm. isälle morsian.Ei vittu! Nekin eros heti, vaik se kävelevä hieromasauva kosi sitä muijaa niin romanttisesti ja vannoi rakkauttaan 3 viikon tuntemistaustalla. Sekin tossa töllössä vituttaa ku sieltä tulee ni paljon UUSINTOJA!!!! Mitä järkeä on näyttää esim. just subilla loppunut sarja(l-koodi)heti perään uusintana maikkarilta? ei tajuu. On se töllö niin paskaa täynnä nykyään et en maksa koko tv-lupaa... :curs:

Itse olen ihan koukussa puolen tunnin sitcomeihin ja varsinkin valmiiksi naurettuihin, jotenkin tuo naurun puute vaan latistaa tunnelmaa. Viime aikoina en ole paljoa yli puolen tunnin ohjelmia/leffoja paljoa kiinnostanut katsoa, tiedä sitten miksi.

Mutta ehdoton ykkönen ja kautta aikojen paras tv-sarja on Frendit, ehdottomasti! :worship:

Viime aikoina on tullut katseltua Joey, Futurama, Simpsonit, Ruuvit Löysällä(Fast Show). Muita suosikkeja Seinfeld, Frasier, 70s Show, Late Night with Conan O'Brien, Teho-osasto...

Parhaimpiin sarjoihin kuuluu ehdottomasti Simpsonit, South Park, Alias, Shield ja C.S.I:t.

Surkeimpiin menee ainakin Buffy sekä Angel.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tbm sanoi:
Näin on. Sarjan alkuperäinen nimi on Third Watch. Järkyttävän hyvä sarja, YLE vain laittoi ohjelman todella huonolle esityspaikalle. Ohjelma lopetettiin tänä keväänä jenkeissä kuudennen kauden jälkeen. Oli vieläkin suosittu sarja, mutta NBC:n mielestä ei varmaan tarpeeksi suosittu, kun siellä on se kilpailu katsojista kova. Suomessa taitaa olla menossa toisen tai kolmannen kauden jaksot.

Jeps.. kolmoskausi tais olla jo menossa. Kesken kauden jäi vielä tauolle jos oikein muistan. Vitos kauden sain juuri katsotuksi ja oli kyllä loistava. Kannattaa imuttaa :thumbs:

Frasier on/oli mun suosikki sarja. En tiedä mitä teen nyt perjantaisin Frasierin esitysaikaan. Normaalisti aina saunan jälkeen sohvalle kylmä olutpullo kourassa katsomaan Frasier.

Shieldiä olen alkanut nyt katsomaan myös mielenkiinnolla.

Madventures on tietenkin loistava, mutta jaksoja liian vähän että siitä voisi puhua 'sarjana'.

Huonoja sarjoja on sitten niin paljon ettei niitä kannata edes luetella.

HabaMih sanoi:
Parhaita:
Kumman kaa (siinä on mun esikuvat)
Huonosti käyttäytyvät miehet (joo idoleita nämäkin)
Kotikatu (hieman pervoa ja se on kyllä huonontunut viime vuosina)
Ja listasta jää vielä varmaan paljon puuttumaan, sillä olen tv-addikti

Paskoja:
Kaikki hemmetin animaatiot (paitsi tietty SP,Simpsonit ja kukkulan kuningas)
lastenohjelmat (paitsi Sirkuspelle Hermanni)
ohjelmat joissa esiintyvät Naminami Bjurstöm,F. West,A. Alizar tai W. Valpio
ja tämäkin lista jää luultavasti hieman vajaaksi.

mennäänkö naimisiin :kuola:. lastenohjelmia on kyllä muitakin hyviä, kuten tohtori Sykerö, karhu herra Padington, käytöskukkanen(hinku ja vinku), kössi kenguru. Muutamia maniteksani.(<-- miten mainita sana oikein taipuu??:nolo:)

Tulipa tässä samalla kosiessa omaa listaa päivitettyä :D

fake edit:
sillä siisti (liittyy siivousperverssiooni)
tai sitten ei mennäkkään :ruokottoman_epäsiisti::jahas:

Modet poistakaa tää viesti kun mä en osaa... :itku:

:offtopic: Jakob, kiitos kunniasta, mutta olen jo varattu=)
Ja mainitakseni on oikea muoto.
Aiheeseen palatakseni, onkos kukaan tarkastanut tätä vasta alkanutta Kelmien kerhoa? Mä ajattelin koukuttaa siihen itseni tänä iltana.

Parhaimmat sarjat mun listalla:
- Selviytyjät (tunnustan, olen koukussa tähän)
- Pokka pitää
- Merilinja
- Paluu Edeniin
- Teho-osasto
- Hercule Poirot
- Sherlock Holmes
- Kettu
- Emmerdale
- Hiidenvirta

Ja huonoimmat:
- Salatut elämät (voiko kökömpää sarjaa edes olla??)
- Melrose Place
- Kauniit ja Rohkeat+ Tunteita ja Tuoksuja :urjo:
- Talo
- Diili
- kaikki suomalaiset väännökset jenkki-tositv-hässäköistä: Miljonääri- Jussi, Mallikoulu, Suuri Seikkailu jne.

Parhaita:
Kylmä rinki
Simpsonit
South Park
Kummeli (ja muut niitten tekemät sarjat)
Britti komediat
NYPD

Paskat(mutta joten kuten katsottavat):
Aika pitkälle kaikki muu.

Paskimmat:
suomalainen reality
amerikkalaiset saippuasarjat

Parhaita:
- Sopranos
- L-koodi
- Shield
- Mullan alla
- OZ
- Sinkkuelämää
- Hyvät (ei sensaatiohakuiset) dokumentit (esim. nyt se Auschwitz)
- Teho-osasto
- Frendit

Aika paskoja mutta katson kuitenkin :nolo:
- jotkut tosi-tv:t (tällä hetkellä se läski-homma kiinnostaa)
- monet alkuillan komediat

Paskoo:
- kaikki örkki-ohjelmat tyyliin Buffy
- Suuri seikkailu yms. soopa
- Lista on loputon...

Katson telkkua todella harvoin. Muutamat hyviksi havaitut sarjat onkin sitten äärimmäisen tärkeitä päästä katsomaan (mm. viimeksi oli Shield). Tällä hetkellä tuntuu, ettei telkusta tule mitään kiinnostavaa sarjaa. Sitä Kelmien kerhoa vois kyllä vilkaista...
Mutta jos ei todellakaan ole mitään tekemistä ja haluaa vain löhötä aivot narikassa, niin loistavaa ajnvietettä on juuri kaikki periaatteessa huono ohjelma, kuten Huippumalli haussa tai Everybody loves Raymond (jälkimmäisestä taidan tykätä ihan oikeasti ;) ) Yks päivä tuossa katselin muumeja... :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom