Parhaat jäljitysohjelmat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs Nk Router ohjelmia pakkislaiset ovat käyttäneet?

Itse olen ollut tyytyväinen Visualroute 8.0e jolla saa jäljitettyä Ipn, Hostim Emailin ja Urlin kautta. Varsin kätevä Mirc ympäristössä. Osaisiko kukaan suositella mitään tarkempaa ja ammattimaisempaa ohjelmaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nipsu sanoi:
Mitäs Nk Router ohjelmia pakkislaiset ovat käyttäneet?

Itse olen ollut tyytyväinen Visualroute 8.0e jolla saa jäljitettyä Ipn, Hostim Emailin ja Urlin kautta. Varsin kätevä Mirc ympäristössä. Osaisiko kukaan suositella mitään tarkempaa ja ammattimaisempaa ohjelmaa?

Eikös ISP:n kanssa tekemässäsi sopimuksessa sanota, että kaikenlainen verkontutkiminen ja väärinkäyttö on kiellettyä?
:lol2:

VisualRoute: VisualRoute is a visual, fast, and integrated ping, whois, and traceroute program that automatically analyzes connectivity problems, displaying the results on a World map. A great tool to locate and identify Internet abusers. Visit the VisualRoute home page at http://www.visualware.com/visualroute/index.html for complete details.
¨

Tällä pystyy vähän ongelmatilanteissa hahmottamaan mistä sitä viestiä tulee koneelle..

Juu käsittääkseni visualrouten tapaiset ohjelmat ovat siihen, että jäljitetään mikäli verkko tökkii jostain kohtaa, eli etsitään ongelmakohtia...ei niinkään kuka sulla viestejä lähettelee, mutta kukin käyttäköön tavallaan. No mutta kunhan vaan kommentoin kun ihmettelin mitä OIKEAA hyötyä noista kaikista on normaali käytössä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom