Parhaat huomautukset

Muijat välillä kattelee takapuolta ja jätkät usein vittuilee... olen vaan niin saatanan pieni treenistä huolimatta ettei vielä pariin vuoteen voi aukoa takaisin... kyllä ne leuat silti loksahtaa, tai tulee jotain "mitä vi**ua" kommentteja kun kerron painon tai penkkituloksen. Painan enemmän kuin meidän luokan 10-15cm pitemmät jätkät... muhahahaa...

TomBombadil sanoi:
Muijat välillä kattelee takapuolta ja jätkät usein vittuilee... olen vaan niin saatanan pieni treenistä huolimatta ettei vielä pariin vuoteen voi aukoa takaisin... kyllä ne leuat silti loksahtaa, tai tulee jotain "mitä vi**ua" kommentteja kun kerron painon tai penkkituloksen. Painan enemmän kuin meidän luokan 10-15cm pitemmät jätkät... muhahahaa...

Edit: Ai niin, viime viikolla tuli 3kg lisää ja sillon vasta porukat ihmetteli... mulla on
kasvutahti semmonen kilo viikossa :evil:

TomBombadil sanoi:
Edit: Ai niin, viime viikolla tuli 3kg lisää ja sillon vasta porukat ihmetteli... mulla on

Ei huono. Vielä 45 viikkoa ja paukkuu satanen rikki. :rock:

TomBombadil sanoi:
Ei huonompi tahti toi kilo viikossa, mut varo ettei käy niin kuin mulla, eli läskit tulee ja yllättää yhtäkkiä.

Aivovaurio sanoi:
Kävi vähän samanlainen juttu kanssa. Kävelin just kutsuntalautakunnan puheille ni keskustelu alko suunnilleen näin:
"Vai, että Aivovaurio, oletkos kiekonheittäjä?"
"en ole"
"jahas, olis kyllä raamit siihen hommaan"
En nyt oikein tajunnut mikä tuo kiekonheittäjä juttu oli, mutta kohteliaisuutena sen otin :hyper:

:D juuri näin, simputus mielessä heti alusta asti ;)
:piis:

Muijakaveri sano, että v**** noi sun kädet on paksummat kun mun reisi, haki mittanauhan mittas reitensä ja mun hauiksen...paksumpihan se käsi tosiaan oli... :D

Sitten tuli määräys, että käden täytyy pienentyä :wall:

Megamaster sanoi:
Muijakaveri sano, että v**** noi sun kädet on paksummat kun mun reisi, haki mittanauhan mittas reitensä ja mun hauiksen...paksumpihan se käsi tosiaan oli... :D

Sitten tuli määräys, että käden täytyy pienentyä :wall:

Anna sille ite määräys, että sen reiden täytyy suurentua :)

No... naisten reidet on välillä vähän ohuita :D. Semmoset 45cm hauista niin kyllä siinä muijien jalat jää kakkoseks. ;)

45 viikkoa, kilo viikossa tahtia... hauska ajatuksena mutta ihme kyllä jos toteutuu. Joskus huvikseni laskin paljonko olisi mitat jos kasvavat samaa tahtia koulun loppuun asti. Kesäkuun alussa oisin 168cm ja 81kg... :evil:

Painoindeksi ois sitä jotain 28 luokkaa

Viime viikonloppuna olin yhdellä tytöllä ja se hiero mun selkää. Otin paidan pois ja menin siihen sängylle makaamaan. "Oot sä kyllä aika levee" :)

Pikkusiskon kaveri (5-vuotias) tuli mun viereen heilumaan, kun peilailin itteeni ennen illanviettoon lähtöö. Katoin jotain, et kuinka paita sopii housuihin jne., ku tää tyttö kiskas hihansa ylös, veti tuplat edestä ja huusi "ootsä joku kovis vai?" :D

Laivalla joku tutun tuttu sano, et mulla on iso hauis...

Aika ihmeellistä, että tulee hyviä huomautuksia, vaikka oon vaan paskempaan kuntoon menossa treenitauon johdosta... Mutta oon tässä samalla diettaillu jonkun verran, että ehkä lihat voi olla vähän paremmin esillä. No jatkossa vedän itteni sellaseen kuntoon, että huomautuksia ei tarvii enää antaa säälistä! :thumbs:

Kaveri sanoo mua Duke Nukemiksi :) Sit naisiltahan tulee aina hyvää palautetta..

Paska juttu, hauska kommentti;

Eräs asiakas oli soittanut esimiehelleni ja antanut (aiheetonta!!!) negatiivista palautetta "siitä saatanan kaljupäisestä kaapista"...
Nauruksi meni koko homma. Tukkaa on kieltämättä vähän, mutta isoa minusta kyllä ei saa.
Tosin täytyy myöntää, että kyllä silti itsetuntoa hiveli... :)

isä kuittas kerran kahvipöydässä, että "sullahan on selkä kuin härällä!"
naurattaa vieläkin vaikka tapahtuneesta on jo aikaa :)

TomBombadil sanoi:
No... naisten reidet on välillä vähän ohuita :D. Semmoset 45cm hauista niin kyllä siinä muijien jalat jää kakkoseks. ;)

45 viikkoa, kilo viikossa tahtia... hauska ajatuksena mutta ihme kyllä jos toteutuu. Joskus huvikseni laskin paljonko olisi mitat jos kasvavat samaa tahtia koulun loppuun asti. Kesäkuun alussa oisin 168cm ja 81kg... :evil:

Painoindeksi ois sitä jotain 28 luokkaa

Kannattaa kyllä ottaa huomioon että lihasmassaa tuskin tulee vuodessa 5-7 kiloa enempää (edes kasvuiässä) eli läskiä varmasti kertyy jos meinaat painaa kesällä 80 ;) ..toisaalta jos ei isompikaan bulkkikunto haittaa niin mikäs siinä :kippis1:

Itseäni hiukan kyrsii se että aloitin treenaamaan vasta tuossa 20 ikävuoden jälkeen, voisi olla kunto hieman erilainen jos olisin sinun iässä keksinyt puntin :curs:

Ilecules sanoi:
Itseäni hiukan kyrsii se että aloitin treenaamaan vasta tuossa 20 ikävuoden jälkeen, voisi olla kunto hieman erilainen jos olisin sinun iässä keksinyt puntin :curs:
Hohhoo :) Mä alotin vuosi sitten ja just täytin 30. Kivaa on silti ja tulokset paranee :)

Ilecules sanoi:
Kannattaa kyllä ottaa huomioon että lihasmassaa tuskin tulee vuodessa 5-7 kiloa enempää (edes kasvuiässä) eli läskiä varmasti kertyy jos meinaat painaa kesällä 80 ;) .
Esitän eriävän mielipiteeni ihan omakohtaisen kokemuksen johdosta. Painoin yläasteen 8. ja 9. luokan välisenä kesänä n.65 kiloa. Kevyehköä treeniä oli tuolloin takana jo pari vuotta. Syksyllä sitten aloitin Mega Duty-harjoittelun ja rupesin syömäänkin enemmän. Seuraavana kesänä vaaka näytti jo yli 80 kiloa.
Pituuskasvua tapahtui ehkä sentin verran tuolla aikavälillä. Tuo oli sitä aikaa jolloin lihasta olisi tullut jo pelkästään syömistä lisäämällä. Siihen kun lisää vielä kovan treenin, niin ei ole mikään mahdottomuus saada yli 10 kiloa lihasta vuodessa. Kovin kauaahan tuollainen kehitysvauhti ei luonnollisestikaan voi jatkua. Seuraavan 7 vuoden aikana mulle sitten tulikin 10 kiloa, joka ei tosiaan vuotta kohden tee kovin paljon. :itku:

Se vähä mitä kuultu, koulussa: nostat varmaan 200 penkistä kun oot ton kokonen enkä tod ole mikään iso :rolleyes: Huvittavaa kun luokalla on todella iso tyyppi oikeastikin 117kg :worship: eikä ylimääräsiä rasvoja ja multa kysytään tollasta.. Tietysti tärkein eli tyttöystävä puhu musta isona miehenä eilen :hyper:

Tosta kehityksestä niin tuli itselläki kasvuiässä lisää painoo vuodessa 15kg, tosin alkupaino oli joku 57kg ja pituutta tuli 6 senttiä :D

Viimelauantaina joku nuorempi tyttö oli kirjottanut hauikseen jonkun sydämen ja ihq :) . Oltiin aikasemmin vähän tuiskeessa kaverin kanssa jotain pullisteltu(siis vaan paidat päällä kylläkin). Normaalisti saan ton saman kaverin aina kulkemaan ilman paitaa joka bileissä :) . Joskus monta kuukautta sitten kaveri oli kanssa kännissä puhelimessa avautunu jotain "hei, nytkun oon kännis, niin tiiät et puhun totta. Vaiks mä kiusaanki sua, niin sul on oikeesti iso selkä..." :D , ainoo vaan, että mul ei todellakaan ole iso selkä :) . Sitten viime pääsiäisenä olin saunassa yhden tyypin kanssa mikä kans on punttaillu jonku verran, ja se tokas sitte että "jätkäl on isot rinnat". Olin sillon kyllä aika läskissä kunnossa, reilusti ylimäärästä...

Back
Ylös Bottom