Parhaat huomautukset

Ozwald sanoi:
Lauantaina olin menossa pubiin, kun ovella pienehkö naisbaarimikko oli heittämässä ulos jotain humalikasta. Minä tietysti katson vierestä että lähteekö se sälli suosiolla vai tarviiko nainen apua. Sitten ulos tulee sen humalikkaan kaveri, joka kysyy minulta, että "oletsä joku portsari?" Minä: "en, kuinnii?" Se: "No kun oot noin iso." Sen jälkeen itsetuntoni ja egoni kyllä paisuivatkin vähintään samaan kokoon kuin se sälli luuli minun olevan. Vaikka uskonkin vaikutelman johtuneen etupäässä uudesta talvitakistani.

Tämä tapahtui paljon ennen saliharrastusta. Kantina westissä seisoskelin narikan lähellä kädet sillain ristissä rínnan päällä. Ei menny kauaa ku joku vähän nuorempi jannu oli ajokortti ojossa "tarviiks näyttää paperit?" olin sillee et wtf. Tuo tuskin johtui koostani vaan siitä kun seison niin "yrmeänä" :rolleyes:

Äidiltä kuulee aina vittuilua kun on mammalassa käymässä. Äidin lempikommentti koskee "leveitä" hartioitani. Juuh, kumpa niissä oliskin lihaa eikä pelkkää törröttävää luuta. "Jos sää vielä tosta bodaat niin sä tuut ihan miehen näköseks". Yeah, right. Jos naisellisuus tarkoittaa anorektisuutta ja huonoa ryhtiä, niin näytän mielelläni miehekkäältä.

Marek sanoi:
Tämä tapahtui paljon ennen saliharrastusta. Kantina westissä seisoskelin narikan lähellä kädet sillain ristissä rínnan päällä. Ei menny kauaa ku joku vähän nuorempi jannu oli ajokortti ojossa "tarviiks näyttää paperit?" olin sillee et wtf. Tuo tuskin johtui koostani vaan siitä kun seison niin "yrmeänä" :rolleyes:

Jep, tuttua on. Kerran baarissa ollessani odottelin tyttöystävää vessasta ja seisoskelin sitten siinä narikan lähellä. Ei mennyt varmaan kuin muutama minuutti, niin sinä aikana ainakin 5 ihmistä kävi tyrkyttämässä/kyselemässä takkejaan. Ja omituisinta kyseisessä tapahtumassa oli, että oikea narikka oli ainakin 8metrin päässä. :wall:

Kutsunta lääkäi: "onkos näistä sun ennalta annetuista mitoista mikään muuttunu?"
minä: "Joo.. toi paino on noussu"
KL: "Paljos painat nyt?"
m: "melkeen 100kg.."
KL: "no eihän siinä mitään jos mieheltä näyttää, ootkos muute salilla käyny?"

Tää alko naurattaa..

Yks päivä koulussa kaveri sano liikuntatunnilla: "Vittu sä oot iso".. katoin että wtf.. 78kg.. iso heheheheh.. no ehkä kun kaveri ite on 4cm pidempi ja painaa 60kg niin hänen mielestään Brad Pitt:kin näyttää isolta.. :rolleyes:

Tyttöystävä tokaisi viikonloppuna, että sulla on jalatKIN kasvanut, eli ilmeisesti jokin muukin on :)
Itse en ole mitään huomannut, mutta varmuuden vuoksi otin vähän :kuvia: niin voi sitten vaikka parin kk:n päästä tarkistaa tilanteen :)

Painoindekseistä on miullakin kokemuksia. Pari vuotta sitten olin joillakin työyhteisön kuntouttamispäivillä, jossa mitattiin kaikenlaista, mm. pituus ja paino. Tulokset ja ohjeet tulivat vain paperilla, mikä oli iso puute. Paperissa luki, että miulla on huomattavasti ylipainoa. Olin (ja olen edelleenkin) 162 cm, painoa taisi tuolloin olla 70 kilon hujakoilla. Eihän se kone, joka indeksit laski, ollut näkemässä sitä, kun tein hauiskääntöä viidellätoista kilolla. Yksi niistä testintekijöistä loihe silloin kysymään:"Ootsä kehonrakentaja?"

Toinen kommentti viime torstailta ruokapöydästä. Eräs mieskollega istuu viereen kysyen:"Mahtuukos tähän Metrin viereen, kun sillä on senverran leveät hartiat?" Juttu jatkui sillä, kuinka usein käyn kuntosalilla. Miusta kolmesti viikossa on ihan normaali perustreeni, mutta se kollega pyöritteli silmiään ja päätään. Tais meillä olla treenipainoistakin juttua, mutta se on jo toinen tarina.

Olin taannoin keravalla viihteessä. En silloin (enkä nytkään) ollut mielestäni mitenkään kummoisen iso taikka lihaksikas. Anyway pääsinpä saatille tytön kotiin. Aamulla kun oli herätty niin sille soitti joku kaveri. Muija sano puhelimeen, että " joo en oo yksin" katto mua ja sano "...en tiiä joku bodari tampereelta...". Aijai se tuntu 10x paremmalta kuin edellisöinen känninen höylääminen =).

Vasta puoli vuotta saliharrastusta takana, mutta ympäristö on jo huomannut mun innon. Ekasta salikäynnistä alkoi heti säännöllinen salitreeni, ihastuin niin hommaan. Sitä ennen olin totaalinen sohvaperuna, ekan lapsen syntymästä asti (eli neljä vuotta). Joten kavereilta on tullut hämmästyneitä kommentteja. Kerran kaverit ihmettelivät mun treeni-intoa (yht. neljä kertaa salilla = kolme salitreeniä +kaks jumppaa) ja vertasivat entiseen:
Neljä kertaa viikossa salilla? Mitä te teitte oikealle Estelille?

Ja kun yritin selittää, miten mukava harrastus liikunta on ym. ym. niin jatkoa seuras:

Tuo siun selitys vaan vahvistaa miun epäilystä siitä että joku ulkoavaruuden öhkömönkiäinen on vaihtanu meidän Estelin johonkin yliaktiiviseen salihirviöön.

Eli pöö, täällä yliaktiivinen salihirviö... :lol2:

Mutta no, tuo huumorilla sanottu. Useat ovat hämmästyksen laannuttua sanoneet, että kunpa itsekin innostuis... :)

Näin yhtä kaveria kaupungilla jota en oo nähny puoleenvuoteen. Tuumas mulle, että: ei vittu äijä on ottanu tota massaa.

Sama juttu toisen kaverin kans jota näin: jätkästä on tullu älytön kaappi...

Kivaa saada tunnustusta :thumbs:

Lapsen suusta: "sä oot ihan sankarin näköinen" !

Tämä kävi kaverini veljelle, joka on semmonen jäntevän näkönen heppu.
Hänen pikku sukulaispoika oli kuulemma sanonut saunassa tms. tilanteessa kun oli ilman paitaa, että "sä oot ihan sankarin näköinen ! "

Oli nostanut kuulemma kaverin itsetuntoa niin hyvin, että muistelee vieläkin tuota juttua. Eikä tuosta enää kehut parane, sanoisin.

Mulle ei ole kuin äiti sanonut että "MIKÄ TUO VATSA ON ? OOTKO POIKA SAIRAS ?". No, vaimo tosin vähän kehui selkää, että on levennyt.

Mave:ssa sen pallovatsan salaisuus. ;)

Mielestäni tein ylätaljaa niin tyylipuhtaasti kun voi niin siihen tulee sellane vanha kehonrakentaja jotai selittää viereen että "eihän tuo nyt IHAN perseelleen mee..".

Ja sit on se ihan kivaa kun porukka pyytää tekeen "ranta on tuollapäin" -juttuja :D No sen kait siitä saa kun on tällainen PenkkiHauisPelle.

Baarissa joku vanhempi mies heitti kavereilleni: "Vaikka teillä onkin tollanen kaappi seurassa, niin..."
Kyllä lämmitti mieltä :)

Boosteri sanoi:
Kutsunta lääkäi: "onkos näistä sun ennalta annetuista mitoista mikään muuttunu?"
minä: "Joo.. toi paino on noussu"
KL: "Paljos painat nyt?"
m: "melkeen 100kg.."
KL: "no eihän siinä mitään jos mieheltä näyttää, ootkos muute salilla käyny?"

Tää alko naurattaa..

Kävi vähän samanlainen juttu kanssa. Kävelin just kutsuntalautakunnan puheille ni keskustelu alko suunnilleen näin:
"Vai, että Aivovaurio, oletkos kiekonheittäjä?"
"en ole"
"jahas, olis kyllä raamit siihen hommaan"
En nyt oikein tajunnut mikä tuo kiekonheittäjä juttu oli, mutta kohteliaisuutena sen otin :hyper:

Koulussa miespuolinen koulutoverini tuijotti mun pakaroita ja sanoi, että "sulla on ihan treenatun näkönen perse." :jahas:

elasto sanoi:
Koulussa miespuolinen koulutoverini tuijotti mun pakaroita ja sanoi, että "sulla on ihan treenatun näkönen perse." :jahas:
Mulle on käyny ihan samoin!!
Aina näitä jostaki löytyy... :D

Back
Ylös Bottom