Parhaat huomautukset

Mummolassa kun tuli just käytyä niin sanoivat, että älä hyvä mies enää kasva tosta.
Ihmettelivät samalla ruokapöydässä, että miten joku voi syödä noin paljon. :)

Muutama päivä sitten tuli ihan hauska kommentti pikkusiskolta. Se katteli jotain 3 vuotta vanhaa kuvaa musta ja totes:"sää oot tuossa kuvassa tuommonen pieni ja laiha. nyt sä oot tommonen iso muttei sulla siltikään oo läskiä".

Tämä bulkki on siinä mielessä mukavaa, että lähes joka toiselta tutulta tulee mukavaa kommenttia kasvamisesta.

Viikonloppuna tuli pari hyvää..

1. "oon mä kyllä koulussa katellu, et jätkä on levinny ihan vitusti". Tän sano yks tuttu muija samasta lukiosta.

2. "siis jätkällä on niin hyvä perse, että tota on saanu treenata jo ihan tosissaan", kaverin kaverin (tyttö) kommentti.

Tänään bussissa salilta tullessa oli piristävä keskustelu koulukaverin kanssa(tyttö). Se oli siis samaan aikaan salilla. Jotenki näin se meni :D

kaveri: "Harrastatko sä siis jotain voimailua ihan tosissaan?"
mä: "Ihan omaks iloks kolistelen."
kaveri: "Sähän oot ihan hullun vahva!!"
mä: :lol2:
kaveri: "Nythän sä voit vaikka kantaa marjoa vanhojen tansseissa jos se ei jaksa siellä tanssia :D "
mä: :lol2: :hyper:

:)

Pääsin tossa 2,5 vuotta sitten intistä ja eksyin kaverin mukana salille (..sitä ennen alla noin 10 vuotta lätkää). Painoa oli n. 78 kiloa ja pituutta 188 cm. Salikärpänen pääsi puraisemaan ja sille tielle jäin. Nyt paino kieppuu siinä 98 kilon tienoilla ja onhan sitä tullut levittyä melkoisesti noista ajoista...

..ja nyt sitä sitten saakin kuulla lähinnä vittuilua vanhoilta pelikavereilta. On milloin mitkäkin sämpylät tai hedelmät kainaloissa, ilmeisesti olen vetänyt vuosien aikana litroittain hormoneita kankkuun ja syönyt milloin mitäkin analogisia asteroideja tai stereoita.

Sen kylläkin olen huomannut, että kyllä miehet kunnioittavat suuresti fyysisyyttä. Viihteellä ollessani kaikenmoiset paskanjauhajat baareissa ovat pysyneet omissa pimeissä nurkissaan ja työssäni ravintola-alalla fyysisyydestä on julmetusti hyötyä.

Entäs naiset? Suurimmalta osin saa entistä härskimpää silmäpeliä, mutta toinen ääripää onkin sitten oma luku sinänsä. Se, joka ei pidä "kehonrakentajista".

Ohessa otteita naisten suusta:

- "Mä en kertakaikkiaan voi sietään sun kaltasia tissipaitaan pukeutuneita pellejä" :david:
- tuli vartavasten luokseni kertomaan kyseisen faktan seistyäni hetken baaritiskillä

tai sitten

- "Te pullistelijat ootte kaikki samanlaisia ylimielisiä p*skoja" :david:
- naista en tuntenut, enkä tunne vieläkään

- "Minkäs pingotetun makkarankuoren oot päälles oikein vetänyt, säälittävää" :david:
- niinpä niin, muijalla itellään kun oli päällään v-aukollinen toppi ja push-upit

Onneksi olemme kuitenkin yksilöitä, joten tuskin itseäni komeammilla karjuilla on vastaavanlaisia ongelmia :D

Mutta suurimmalta osin on palaute ollut positiivista ja kieltämättä, se jos mikä, MOTIVOI jatkamaan....

- Kasva isoksi, älä aikuiseksi. Lapsella on aina hauskempaa -

Harvemmin kukaan tulee mitaan puhumaan, ei naiset eika miehet. Eilen kuitenkin meinasi menna hauis-treeni sekaisin kun salinpitaja tuli kertomaan minulle, etta olen kasvanut. Kuullosti oikeasti kivalta, nahtavasti kehitysta on sitten tullut.

taisto sanoi:
Harvemmin kukaan tulee mitaan puhumaan, ei naiset eika miehet. Eilen kuitenkin meinasi menna hauis-treeni sekaisin kun salinpitaja tuli kertomaan minulle, etta olen kasvanut. Kuullosti oikeasti kivalta, nahtavasti kehitysta on sitten tullut.

No ihan hyvältähän toi sun haukkaris näyttää...pikkasen lisää treeniä sille niin hyvä tulee :lol2:

Aika pahaa feedbackkiä tullu Nickille (noi muijien heitot), ihmeen röyhkeetä porukkaa. Kateellisia. :jahas:

Töissä olen yleensä kauluspaidassa ja kun kesähelteellä tulin 1. kerran T-paidassa niin naispuoliset työkaverit hämmästelivät oikein urakalla, kun eivät olleet ennen huomanneet minun lihaksia. Tätä jatkui muutaman päivän, joten vaihdoin takaisin kauluspaitaan.

Saunaillassa 55 -vuotias miestyökaveri: jukolauta mies on iso

Äiti: oletko sinä lihonut? :jahas:

Ehkä yks hauskemmista oli saunaillassa kun juttelin kaverin kanssa ihan niitä näitä ja joku :david: (rasvaprosentti 40%) jota en tuntenut enkä ollut vaihtanut sanaakaan tuli sanomaan et "haluut sä oikeesti ottaa jonkun voimamittelön" ite vähän hämmästyin, sanoin HÄH? ja rupesin nauramaan niinkuin kaikki muutkin teki... sit se lähti mutisemalla että "ollaan sitä nyt niin kehoo että".
Olin vissiin aika uhkatekijä kun saunoin kavereiden kanssa ja rupattelin mukavia :rolleyes:

Täti sanoi kerran saunasta tullessani: "Jumalauta mikä pontso" mitähän tuokin tarkoitti, prkl ei mulla niin paljon rasvaa oo :D

Tuli taas humalaisten kavereitten suusta juttua... menin käväseen kaverin luona jossa ne jo ryyppäs porukalla, ite olin selvinpäin. Otin takin pois ni alko sellanen epämääränen huutokuoro josta erotin "Jätkä o käyny salil!", "Joo hei kattokaa mul on rintalihakset" sekä muita epämääräisiä huomautuksia... ihan mukavaa kun tietää että tulokset näkyykin :)

Toinen tuli kun olin tossa kummitytön synttäreillä. Tytsyn isä tokas "You loosing weight?" johon vähän :david: fiiliksillä vastasin "Nope, gaining... well, trying..." kun kerta bulkilla olen. Sen jälkeen sieltä tultiinkin 15min välein käskemään että tuu hakemaan lisää ruokaa :D

Se on vaan että 60% jätkistä on kateellisia ja alkavat hormooneista puhuu jne. Eukoilta kuulee vaan positiivista kommenttia.Esim yks kaveri jonka kaa olin käyny salilla ihan alusta asti oli alkanu kaikille kertoo mitä käytän vaikka olin kertonut että natuja tässä yhä ollaan. Suomi on kateuden maa...

Mulle sattu niin että tapasin kaverin jota en ollu nähny pitkään aikaan niin eka kommentti oli vaan HUH HUH,ja hiljaisuus.Sanoin jotain ja sen huomioimatta kaveri jatko,vittu jätkä on pumpannu.Toisen kaverin tapasin tänään,jätkä heitti että olen levee kuin talon seinä.Ihme kun itse ei huomaa kehitystä yhtä hyvin kuin muut.

Mulla tos pari vkoa sit salilla sanoi ensin yksi naispuolinen henkilö jonka olen nähnyt viimeksi joskus alkukesästä, että "kuinka usein sä treenaat täällä?", no mä sanoin että "sen nelisen kertaa viikossa pyrin käymään", jonka jälkeen se tokas "no helvetti, sä vaan kasvat päivä päivältä".. siihen mä sanoin vielä et "läskiä se vaa on" :D

Ja samana treenikertanan pukuhuoneessa olin sheikkeriä täyttelemässä, kun yksi tuttava vanhalta salilta (nähny viimeks toukokuussa) tuli viereen ja tokas "perkele äijällä on niska kasvanu" =)

Tuntui ihan kivalta, ku muut huomaa, vaikkei itse huomaakaan :)

Toissa viikonloppuna oli tupaantulijaiset ja sitä ennen oteltiin kenttälajeissa paikallisella urheilukentällä. Satuin voittamaan "kisat"
Noh, sitten iltasella ukot ja akat otettiin pientä ja hauskaa oli. Jossain vaiheessa oli perinteistä käden vääntöä jne hyvässä hengessä. Itse en ottanut osaa tähän. Loppuillasta tuli puhetta puntin nostosta kun joukossa oli 2 aktiivia eli minä ja hyvä ystäväni. Eräs toinen vanhempi tuttavani heitti sitten meitä "puntteja" katseltuaan: "Irvokkaan näköiset tollaset ylilihavat kädet!!!" :hyper:
Ja kyllä nauratti herra tsiisus!! Etenkin kun sanoja on itse ollut aina vahva luonnostaan ja ylpeä kunnostaan. Ei siis mikään kynäilijä.
Kateuden vihreä siemen loisti niin selvästi ettei jaksanut itseensä ottaa.
Oma kunto kun ei tosiaan ole niinkuin Ilkalla tai Markulla. 85 kg ja tiukka, kyllähän ne kädet tietysti t-paidassa mukavasti näkyy..

Kukaan mulle näistä huomauttanut, mutta tein ensimmäistä kertaa reisienojentajaa, koska polvi on alkanut sallia sen ja päivitin profiilini(65kg->70kg).

Tyypillinen heitto faijalta: " On sulla hartiat kuin ladon ovet,kyllä noilla pitäis pystyä töitäkin tekemään"

tai sitten eräs kaveri sanoo,kun menen hänen seuraansa/tai kävelen hänen takanaan: "Ihmettelinkin mikä varjo mua seuraa,ai sä olitkin sinä! tai sitten "nyt kannattaa väistää,sieltä tulee keho"
Ei voi muutakuin :) Mitat on 174cm, 76kg...

Äitee sano "hyi Helvetti kun hauista katseli....."
Ihan kiva Kai? :lol2:

pikku sisko kattos mun vanhaa kuvaa ja sanos et mitääh... ooks sää tos... kuva oli 3-4 vuotta vanha... olen siinä kuin heinäseiväs... kauhee kuulustelu että miten sä olet tollaseks tullu... tollaseks bodariks... :david:

Kävin tällä viikolla lääkärintarkastuksessa ja lääkärisetä kirjoitti diagnoosiin myös "lihaksikas ja isokokoinen". :hyper:

Back
Ylös Bottom