Parhaat huomautukset

Massamaster sanoi:
Aika vittumainen kommentti... kandeis varmaan treenata vähän klapejakin vai mitä? Noh, useimmilla kyniksillä jalat unohtuu kuhan habaa tulee ja pena sujuu

Mitä vittumaista tuossa oli?
Siinähän tarkoitettiin, että kirjoittajalla on isommat hauikset, kuin isukin jalat.

Salilla:

"Sinähän oot ihan kisakunnossa"
"Hirveet hauikset"
"Sä masennat meitä muita kun teet siinä vatsalihaksia - hirvee six packi!"
"Kauheilla painoilla teet"
"Sulla ois kyllä lähtökohdat fitnessiin"

Eräs poika:

"Tissitkin pelkkää lihasta"
"Kauheet jalat"
"Kyllä huomaa että oot treenannu"
"Näytä hauis"

Saksalainen kaveri:

"You look very athletic"

Äiti:

"Sulla on täydellinen kroppa"

Vähemmän kivoja kommentteja:

"Sie oot kyllä aika luikku" (serkun suusta, kun olin vähän laihanpuoleinen)

Viime viikonloppuna heräilin aamulla ja pyörin keittiöön rahkapurkille. olin sonnustaunut vaan hihattomaan paitaan ja boxereihin. Mamma oli jo pyörineen päivineen rantautunut meille ja heitti:
-mitäs moppekin on nyt niin lihonu, kun käsivarretkin on niin paksut
Kävelin siinä sitten hymyillen takasin sänkyyn tuhoamaan rahkamössööni. :)

Kaverin pikkusisko huomauttelee aika usein, että on isot reidet, kädet ym. Mutta muistuttaa kyllä sillon tällön, että mahastakin, kun on päässy vuoden bulkkaaminen tuomaan vähän ylimääräistä...

Kisiksellä sattuu ja tapahtuu.

Tein pystypunnerruksia käsipainoilla penkissä. Pari tyyppiä katsoi siinä vieressä ja toinen tuli kommentoimaan. "Liikuttelet aika isoja painoja, miten vanha olet?" Vasta 19. "Kannattaisi harkita kilpailemista"

Toinen erittäin mukava tilanne oli, kun kisahallin oma maskotti "Champion" (115-kiloinen tummaihoinen kaveri. Kisiksellä kävijät eivät voi olla tietämättä tätä kaveria) tokaisi minulle, pienelle kynikselle. "Olet todella massiivinen, sinulla on hyvät geenit" :D

Noita perus "puntti" tokasuja tulee. Eniten jääny mieleen ilosaaresta kaverin tokasemana kun herättiin la aamuna teltasta. "hyi hitto noita jalkojas laita housut jo jalkaan" BD

Stalwart oot kuopiosta, milläs salilla käyt ? :)

- Ala-asteen luokkakokouksessa: emex sä oot levinnyt! (eikä ollut mitään sikabulkkia siis...)

- Vaimon mummo totesi minut ekan kerran nähtyään vaimolleni: sillä emexillä on sellaiset mukavat pyöreät pallo-olkapäät. :D

- Oma mummo kun selitti jotain vaatteista tms: kun sulla emex ei oo tota mahaa niin kun yleensä isommilla miehillä.

Ei oo yks eikä kaks kertaa kun joku (yleensä miespuolinen) kanssatreenaaja on todennut vääntäessäni sarjaa naama irveessä, et "sä teetkin ihan loppuun asti" - johon minä mielessäni että :eek: kuinkas muutenkaan?! :)

Yksi tällainen tapahtuma ainakin oli ihan lähiaikoina. Luokan pari tyttöä jotka nyt muutenki hieman levottoman puoleisia, tulivat kopeloimaan.. Ensin toinen sanoo: Ei helvetti koita kuin paksut kädet, miten sulla on näin paksut kädet?!?
Sitten toinen: koita näitä jalkoja, aivan kauheet! :rolleyes:
Sitten tytöt yhteen ääneen pohtimaan, onkohan tuolla hilariuksella joku muukin yhtä paksu..? :D
Pakko myöntää että meinas hymy olla herkässä..

Duunikaverit, aina kun oon salille lähdössä. no eikö sitä voimaa oo jo ihan omiks tarpeiks, tai älä tee niin kovaa et jaksat sit huomenna olla töissä tai jotain muuta aina yhtä innostavaa.sukulaisten suusta nyt kun aloitin diettaamaan, eihän toi nyt oo elämisen arvoista touhuu tai pitääks sitä nyt yrittää olla jotain parempaa.

Hehee, paras huomautus ikinä: irc-galleriassa kommentti "jääkaappi-pakastin-yhdistelmä". Kyllä nauratti :D

Eilen salilla oli eräs aviopari ja naisella sitten jäi penkissä viimenen toisto nousematta ja jäi rinnalle. Mies tuli auttamaan ja samalla nainen tokaisi: "Tuntuu ihan niinkuin sinä olisit päällä".

töissä asiakas sanoi: "celebra, lääketieteen riskein mies" kommentti lämmitti kummasti mieltä! tosin mielisairaalassa kuulee mitä ihmeimpiä juttuja...

faidra sanoi:
"jääkaappi-pakastin-yhdistelmä".
Siskon entinen jätkäkaveri pisti kerran kanarialta lähettämäänsä korttiin, jonka lähetti mulle:
-täällä olis kyllä kysyntää tollaselle jääkaappi-pakastinyhdistelmän kokoselle adonikselle kun herra on...

Tosin perässä luki hehee ja mittani oli tuolloin 175cm/60kg... :itku:

Eräs pihan pikkupojista sanoi minua tänään sedäksi:D
Olin ihan hurmioissani.

Sukulaku sanoi:
Eräs pihan pikkupojista sanoi minua tänään sedäksi:D
Olin ihan hurmioissani.
Heh... joo mäkin kuulin pari vuotta sitten k-kaupassa kun pikkupoika oli laittamassa karkkejaan hihnalle (periaatteessa oli mun vuoro). Äiti tuli sitten taaempaa ja veti pikkupojan pois hihnalta samalla toruen:

"Ei saa etuilla. Anna setä menee ensin!"

Mä mutisin hiljaa: "Mä en ole mikään perkeleen setä!"
:lol2:

Joskun kun olin 8v. terkkari sanoi jotain rokotetta antaessa olkapäähän tai jonnekin:
-Älä jännitä sitä kättä, koska sulla on niin kovat lihakset että saadaan tämä läpi!!
Siitä sitten 4 vuotta eteenpäin luulin olevani voimakas vaikka en saanutkaan sitä 25kg penkistä(Totta).

Olin eilen lääkärissä, ja multa mitattiin verenpaine. Noin 50 v nainen sanoi mulle, että ota pusero pois niin saadaan verenpaine mitattua. Mulla oli puseron alla hihaton paita, ja kun se sairaanhoitaja nousi ylös tietokoneen luota, niin se katsoi mua ja sanoi: "Oho! Harrastatko sä bodausta kun sun lihakset ovat noin isot? Ei sun ikäisillä tapaa noin lihaksikasta kroppaa olla." Siinä tuli hieman sellanen olo, että tarkottaakohan se mua, vai onko täällä samassa huoneessa joku muukin, etenkin kun kesän aikana ei oikeen oo tullu treenattua kunnolla ja painokin on laskenut viisi kiloa.

Oltiin tossa kesällä mökillä ja minulla oli t-paita päällä. siinä alkuillasta nappailtiin vähän alkomaholia, kun yht äkkiä todella hyvän kaverin tyttöystävä sanoi kaikkien kuullen että "jumalauta sullaha on hirmu kokoset kädet" ja sitten käskettiin vielä näyttämään tuplat. Kyllä oli kavereiden ilmeet näkemisen arvoiset ai että kun tuntui hyvältä.
Ei siinä mitään mutta myöhemmin illalla tuli ex-tyttöystävä mökille ja sanoi myös että sulla on noi kädet "vähä" kasvanu ja se tuntu vielä paremmalta.
Yhtäkkiä olikin taas exä vähän enemmän kiinnostunut ja arvaattekin varmaan millainen loppuillasta tuli :thumbs:

Back
Ylös Bottom