Parhaat huomautukset

Ex-muija palas paikkakunnalle vuoden poissaolon jälkeen... Ja koulussa kun oli tullut meikäläinen puheeksi, oli joku ex-muijan kaveri sanonu et "Jartze käyttää varmaan jotain aineita, se on pumpannut itselleen kauheet lihakset" :hyper:

Sit ku tavattiin ex-muijan kans, se kerto ton mitä oli kuullu ja lisäs: "...Niin mä jo luulin et sä oot tehny ittelles jotain hirveitä... Mut hyvä että se taisikin olla vaan huhu" :itku: tosin se kyllä sano että mun hartiat on kasvanu... ja mulla oli takki päällä, et vartokoon vaan ku päästään vähempiin vaatteisiin :evil: :thumbs:

Vanha junnuaikojen pelikaveri näkyi eilen baarissa (olen nähnyt viimeksi vajaa 10 vuotta sitten) ja sanoi: "Äijästä on tullu ihan törkeen iso ja levee!"

Vaihteeksi jotain positiivistakin...

Karpaasi85 sanoi:
Eilen sai taas nauraa salilla. Tein jalkaprässiä ja oli viimeinen sarja menossa. Kaksi tummaihosta kaveria kävälee ohi. He pysähtyvät ja katsovat ihmeissään prässiä. Toinen sanoi: "Oh shit, Man! ja toinen vastaa "that´s grazy". :D

Se kirjoitetaan crazy!!

Oli pakko :D :D

Pukua ostaessa:

"Oletko sä nostellut painoja, kun tuntuu yläkropasta kiristävän ja vatsan kohdalta olet kuitenkin noin hoikka."

Just joo... Vyötärö 97cm :D

Äitimuori sanoi, että älä niitä lihaksia enempää kasvata, ei se ole hienoa, jos niitä on liikaa... Oivoi, kun se olisi niin helppoa.

tämä on aika paha jonka voi huomauttaa jos haluaa olla suht ilkeä.
Mutsillas tai olla vaikea synnytys kun sulla jäi puol vittua naamaan....

Ei ollut riemulla rajaa erään episodin jälkeen...

Olin työpaikan henkilökunnan matkalla etelän maissa. Mukana oli myös eräs sälli, joka on menestyksekkäästi osallistunut voimamieskilpailuihin, ja tämä juttu tuli puheeksi. Kertoi harrastavansa nykyään maratonia, eikä enää ollutkaan kovin isossa kunnossa. Tämä juttu "voimamiehestä" oli kantautunut myös erään mimmin korviin, joka töissä eri kaupungissa kuin minä. Olimme olleet beachillä muutamana päivänä, missä jokainen esiintyi enemmän tai vähemmän vähissä vaatteissa. Illanistujaisissa sitten tämä doris tuli mua jututtaan, että "moi, mitä voimamies". Se oli ihan saletti, että minä olen tämä ns. riski kaveri, kun olin muka niin lihaksikkaan näköinen.

Sanon suoraan. Tuntui hyvältä.

VelttoV sanoi:
Pukua ostaessa:

"Oletko sä nostellut painoja."

Keväällä kun olin ostamassa ylioppilaspukua (tai siis äiti maksoi :) ) myyjä kysyi samaa. Sopivaa paitaa ja takkia ei meinannut heti löytyä, kun hieman kiristeli hartioista. "Täällä kun on tätä tavaraa", myyjä sanoi ja taputteli olkapäitä. Tietysti tulin hyvälle tuulelle ja kyllähän se sopiva puku löytyi.

Tais olla hyvä temppu, jolla saadaan vaatteita myytyä. Eli se myyjä kuitenkin tahallaan valitsi ensin hieman pienet vaatteet, jotta asiakkaalla olisi hyvä mieli ja puvut menisivät kaupaksi :lol2: .

Epäilystä lisää se, että mulla ei ole leveitä hartioita.

Ei se ole iso

elasto sanoi:
Kylläpäs porukka on täällä vaatimattomia! Eikö muka 46cm hanska ole edes iso?! Minä olen kylläkin vähän toista mieltä...

Se voi olla iso jos painaa 70kg, mutta kun yli 100 kiloisilla on hauis yhtä suuri.

Jos painaa 70kg ja on 46cm hauis niin se on ns. rinta-hauis-pelle med synthol.

Mummin/äiskän yleisinpiä kommentteja:
-Onhan meillä tuo bodari.
-Miksi niitä painoja pitää nostella?
-Eikö sulla ole jo ihan tarpeeksi nuita lihaksia?
-Lopetahan jo tuo enneku käy huonosti.
JA muitakin löytyy mutta nyt ei millään muista.

Isännän yleisin kommentti:
-Ei tuo painonnosto auta yhtään. Menisit puutöihin. Niitä minäkin tein sinun iässä.

Eräs kaveri joka ei ollut nähnyt minua muutamaan kuukauteen sanoi:
-Äijä on jotenki kasvanut.

JA jopa kannustusta on tullut! Eräs tätini sanoi:
- Hyvä hyvä! Muutaman kuukauden päästä olet hoikka poika!

Toivottavasti.
Aukeais vaan tuo sali niin pääsis tekemään kokonaisvaltaisempaa treeniä.

"Taitaa Porkkanaraastimella olla Off-Season meneillään" :rock:

yks naispuolinen serkku:
"vähä sulla on paksut kädet, saaks koittaa?"

naispuolinen kaveri jota en ollu nähny 4 vuotee:
"sä oot laihtunu ja kasvanu" :rock:

Hehe.. Eilen baarissa tuntematon naishenkilö tuli yhtäkkiä tökkäämään mahaan ja sanoi: "Sulla erottuu vatsalihakset paita päälläkin." Mulla oli joku neule päällä sillä hetkellä eikä mulla näy oikeesti vatsalihakset ees ilman paitaa. Hassu nainen, hassu kommentti... :)

Oli kisastudio pystyssä kaverilla, ja oltiin pienessä maistissa.
Joku sai mestari-idean ja pian oli pojjiilla paidat pois, ja kamerat käsissä.
Muutamia "pullistelukimppakuvia" siinä sitten otettiin :lol2: ja joku sit pääs kehumaan;

"V*ttu sä näytät ihan helvetin isoilta noissa kuvissa, vaikka et oikeesti ees oo" :hyper:

Kyniksii täs viel ollaan, mut ihan hauska kommentti. :D

Oltiin kaverilla pippaloissa.. ja pöydällä loju minusta otettuja kesäkuvia.. osissa kuvia olin ilman paitaa.. pari kivan näköstä tyttelii otti ne käteen ja alko katselee niitä kuvia.. sitte toine kuiskas et kato tota.. toinen kuiskas "panisin" ja vähän ajan päästä toinen sanoi "kuka toi on.." siihen se toinen kaveri sano "hän" ja osotti minua.. Kattelin ihan muualle ihan kuin en olisi kuullut koko keskustelua :D

Toinen mukava oli kun oltiin taas kerran yksissä pippaloissa.. sitte makoilin sängyllä yhden muijan kanssa.. aloin kuuntelemaan mitä siellä muissa huoneissa puhutaan.. siellä pohdittiin että miten ison rintalihakset mulla on ja ne päätyivät siihen että olen kehonrakentaja enkä voimannostaja.

Erehdyin työpaikan salille treenaamaan päivällä. Olin hyvin latautunut, kunnon treenimusaa repullinen ja kaikki valmistelut tehty hyvin raivoisaan maastavetoon. Salilla oli kuitenkin 60-vuotias äijä ja 65-vuotias muori, radiokanavana Ylenaikainen. Treenitahti ymmärrettävästi hyvin verkkainen. Tosin vähän liian verrkainen, koska treenaaminen oli pelkkää jutustelua.

Aloin siinä sitten mavettelemaan. Lepposta touhua kun Puhelin langat vinkuu by Katri Helena soi taustalla ja äijä kommentoi muorille tappajaetanoiden rantautumisesta Suomeen. Oma vikani sinääsä kun en ottanut kuulokkeita ja omaa soitinta messiin.

No kävin ystävävällisesti kysymässä, että josko tuon radiokanavan saisi vaihtaa. No äijä siihen, että ei tietenkään, koska sieltä tulee se liikenneradio. Se on hyödyllinen ohjelma, koska tänäänkin tuli tiedote, että tie huopalahdessa on poikki. Ja vuosi sitten äijä oli säästänyt 30minuuttia kun oli kuunnellut liikenneradiota ja oli kuullut, että liikenne Viikissä on poikki. No mikä siinä, kuunneltiin sitten liikenneradiota. Toinen syy siihen miksi kanavaa ei saanut vaihtaa oli se, että rokki tekee ihmiset hulluiksi. Selitys meni näin: normaalisti musiikissa ja rokissa on kaksi tahtia ja ne tahdit lyö edestakaisin. Rokki tekee ihmiset sekopäisiksi koska siinä on silloin tällöin kolmas tahti, joka lyödään tuohon väliin ja koko paletti hajoaa. Amerikassa kuulemma soittavat ja hulluja ovat. Että näin.

No siihen "positiiviset kommentit" osaan päästiin sitten mavetuksen loppuvaiheessa kun äijä tuli kommentoimaan, että poika sultaha loppuu kohta painot. No työpaikan salilla niitä ei kyllä hirveästi ole, taitaa juuri 220 saada tankoon jos kaikki lataa. Mää siihen, että eihän nää nyt vielä lopu. Se siihen, että montas vuotta olet treenannut kuin noin liikkuu. Mää siihen, että noin 6 vuotta epäsäännöllisesti. Se siihen, että kyllä sen perkele huomaakin kun on nuin leveät hartiat ja rauta tottelee kun ei mitään.

Hyvä pössishän tuosta tuli.

Noh, on sitä positiivistakin kommenttia saanut, mutta eräältä laivareissulta jäi mieleen muijan kommentti kun oltiin sen hytissä hommien jälkeen: "Kun sä kerran käyt salilla niin miks sulla on tommonen kaljamaha?" :itku:

Arvatkaapas oliko aika lopettaa bulkkaaminen? :lol2:

Pexi_ sanoi:
On mullekin, ihme kyllä, siunaantunu myönteisiäkin kommentteja: Iskä totesi: "sullahan on helvetti hauikset isommat ku mun jalat!"

Aika vittumainen kommentti... kandeis varmaan treenata vähän klapejakin vai mitä? Noh, useimmilla kyniksillä jalat unohtuu kuhan habaa tulee ja pena sujuu

Massamaster sanoi:
Aika vittumainen kommentti... kandeis varmaan treenata vähän klapejakin vai mitä? Noh, useimmilla kyniksillä jalat unohtuu kuhan habaa tulee ja pena sujuu

No miten voit päätellä Pexin jalkojen koon siitä, että sen hauis on isompi kuin sen ISÄN jalat? Voihan olla, että Pexillä on sairaan isot jalat, mut eihän sitä tästä voi tietää.

edit. Sukulaku hähää! H-I-D-A-S! ;)

Back
Ylös Bottom