Parhaat huomautukset

Kaikkista paras oli yhden hyvän kaverin toteamus kun tuli käymään vuoden tauon jälkeen: Sää oot kauhee!

En tie sitten tarkottiko kokoa vai ulkonäköä... :hyper:

Tuossa aurinkoisena kesäpäivänä grillailin takapihalla ja naapurin muksu kiipesi aidalle ja kysyi miks mä oon ulkona tissit paljaana.

Maha sanoi:
Tuossa aurinkoisena kesäpäivänä grillailin takapihalla ja naapurin muksu kiipesi aidalle ja kysyi miks mä oon ulkona tissit paljaana.
No miksi olit? Jos olet nainen niin :kuvia:

t. 23-vuotias utelias muksu ;)

baarissa tuli joku muija juttelemaan ja kysy heti ensimmäisenä että olenko palomies ku oon niin leveä? onko ne palomiehet sitten niin leveitä. :rolleyes:

Aika harvoin saa kuulla kavereiltaan siit et on kehittyny, tasan kerran on yks kaveri sanonu että "oot kehittyny aika hyvin sen 8kk aikana ku oot käyny treenaamassa" mutta muuten ei, ei saunailloissa eikä missään.
Sen sijaan laihtumisesta saa kyllä kuulla joka paikasta missä näkee tuttuja, mutta tässä voidaan jaada miespuoliset ja naispuoliset tutut ja sukulaiset kahteen leiriin. Miehiltä tulee aniharvoin mitään kommentteja tyyliin "perkele, ootpa sä laihtunu" ja jos niitä tulee niin kehut tulee yleensä kännisiltä örisijöiltä.
Naispuolisilta tutuilta saa kyllä kuulla joka paikassa kehuja että "ooh, ootpas hoikistunu, sähän oot ihan eri mies nykyään" :haart:

Otettiin vähän kepua kesällä ja kaverit tökki mahaan, yks totes ääneen: "Vttu sä oot tiukassa kunnossa". Harmi vain et tosta on monta vuotta :itku:

Yks kameli jota nään kerran vuodes tuli käymään ja kännipäissään tokas: " No joo en mä sulle uhoon alkais jos en tuntis, mut voitan mä sut siltikin"
Noh ei se kyllä homma oo eikä mikään että mut voittaa. Riippuu tietty et missä voittaa, mulla on nimittäin vaaleansininen pipo kuviokellunnassa..

Pehvanssi sanoi:
Yks kameli jota nään kerran vuodes tuli käymään ja kännipäissään tokas: " No joo en mä sulle uhoon alkais jos en tuntis, mut voitan mä sut siltikin"
Noh ei se kyllä homma oo eikä mikään että mut voittaa. Riippuu tietty et missä voittaa, mulla on nimittäin vaaleansininen pipo kuviokellunnassa..
..ja musta vyö housuissa. Mulla ainakin on. :)

Eilen sai taas nauraa salilla. Tein jalkaprässiä ja oli viimeinen sarja menossa. Kaksi tummaihosta kaveria kävälee ohi. He pysähtyvät ja katsovat ihmeissään prässiä. Toinen sanoi: "Oh shit, Man! ja toinen vastaa "that´s grazy". :D

Hyviä juttuja..

Itsellänikin on aika monta edellämainittujen tapaisia juttuja, parhaat kuulin kuitenkin dieettien aikana viime syksynä ja keväällä.

Puolitoista kuukautta ennen SM-kisoja olin aamuaerobisella, sauvakävelemässä.
Entinen työkaveri, nainen, tulee vastaa ja moikkaan iloisesti. Nainen pysähtyy ja katsoo ihmeissään, ei ollut kuulemma tuntea minua. Kysyy sitten: "Treenaatko enää ollenkaan salilla, kun oot noin laihaksi päässyt?" Revi siinä huumoria moisesta, kun olet jo jonkin aikaa ollut kisakireenä ja suurinpiirtein tankkausta vaille valmis kisalavalle.

Toinen tapaus sattui laskiaisena, jolloin vietettiin saunailtaa ravintolaväen kesken. Oli naisia ja miehiä, minä taas dieetillä. Aika kuivakassa kunnossa taas, reisistä paistoi säikeet ja sikspäkkikin oli siinä kunnossa ettei mitään jäänyt piiloon tai epäselväksi. Ensimmäinen kommentti tuli eräältä mimmiltä kun vetäisin paidan pois päältä. Se oli jotakuinkin "Hyi helvetti!" Oli kuulemma niin kamalan näköistä kun ei ole rasvaa lihasten päällä. Ei se daami kestänyt katsella ollenkaan, ja sitä sitten kiusasin jännittelemällä vatsaa entistä enemmän.. :D

Toinen kommentti tuli sitten samassa saunaillassa, tällä kertaa saunassa. Eräs entinen jääkiekkoilija päätti sitten alkaa tuomariksi, ja tokaisi: "On sulla Poser noi jalat kyllä aika pienet.. sun pitäis saada aika paljon lisää massaa niihin " ja samaan hengenvetoon alkoi jännittelemään omia reisiään siinä lauteilla ja kehui niitä vielä isoiksi, ja kuinka ne ovat aina olleet isot ja vahvat... Sanoinpa siihen että "vedä kuule kunnon kisadieetti, niin kyllä ne sunkin reidet siitä pienenee, ja eipä noissa näytä nyt paljon säikeitä tai suonia näkyvän". Eräs toinen kaveri siinä lauteilla tokaisi tälle kiekkoilijalle, että "sun pitäis kuule saada lihaksia tuohon sun yläkroppaan, kun ei siinä paljoa ole.." :hyper:
Ja tämä kaveri ei ole yläkropasta mikään jättiläinen... ainakaan mun mielestä.

Siskon mies näki joitain kuvia viime syksynä minusta, ja oli tokaissut samantien: "Poseri on vetäny jotain nappeja! Näkee selvästi.."
-Mikä asiantuntija!!! :lol2:

Sisko sanoi lintsillä vuoristorata-ajon aikana että "hyvä että sulla on noin leveet hartiat, pysytään hyvin paikallaan tässä vaunussa."

Lämmitti mieltä :)

Yks tyttönen rupesi pienessä sievässä tihrustamaan mun vatsalihaksia ja tokasi et tollaset vatsalihakset on sit mun tulevalla poikaystävälläkin. Se kasvatti egoa.

Modipeluri sanoi:
Yks tyttönen rupesi pienessä sievässä tihrustamaan mun vatsalihaksia ja tokasi et tollaset vatsalihakset on sit mun tulevalla poikaystävälläkin. Se kasvatti egoa.

Joo joo kyllä me tiedetään mikä sulla kasvo :D

Poser sanoi:
Siskon mies näki joitain kuvia viime syksynä minusta, ja oli tokaissut samantien: "Poseri on vetäny jotain nappeja! Näkee selvästi.."
-Mikä asiantuntija!!! :lol2:

Hohoo, kai sä kysyit siltä, että "arvaa vaan kuinka paljon?" :D

Oli tiukka pitkähihanen t-paita ni joku neropatti rupes huutamaan "ei vittu kattokaa! Toi nero on laittanu jotain tennispalloja hihoihinsa, vittu mikä apina!"

jätkät rupes nauramaan homona ja huuteli jotain fägäriä yms asiantuntevaa repliikkiä... Oisittepa nähny herrojen ilmeet ku kiskasin hihan paljaaks ja vähän jännitin "tennareita" :D

"huh huh" oli ainoa mitä joku sai sanottua :eek:

Manala sanoi:
Oli tiukka pitkähihanen t-paita ni joku neropatti rupes huutamaan "ei vittu kattokaa! Toi nero on laittanu jotain tennispalloja hihoihinsa, vittu mikä apina!"

jätkät rupes nauramaan homona ja huuteli jotain fägäriä yms asiantuntevaa repliikkiä... Oisittepa nähny herrojen ilmeet ku kiskasin hihan paljaaks ja vähän jännitin "tennareita" :D

:kuvia: :lol2:

Manala sanoi:

Oikein! :D

Oli yhdet bileet ja näin erään tutun tytön, jota en ollut moneen vuoteen nähnyt. Sanos sitten, että oot todella muuttunu edukses ja ettei ollu tunnistaa. Homma eteni siitä vähän pidemmällekin, mutta :kuvia: ei tipu :)

Manala sanoi:

Luu-kurkkuun!

Back
Ylös Bottom