Parhaat huomautukset

Kai son omatkin tapahtumat lisättävä...

Alotin siis treenaamisen todella kynäniskamaisesta tilanteesta(heh... en varmaan ainoa). Parin kolmen kuukauden päästä systeri, jota näen n. kerran 1-2 kuukaudessa, kommentoi jotain tyyliin "Ei sun noita lisäravinteita kannattas varmaan ottaa... Ei noin nopeesti kasvaminen oo normaalii". Vissiin alussa ainaki reenit sitte kunnossa :rock:

Jälempänä tässä kesällä sitten kävin kaverilla jota nään kerran parissa kuukaudessa jos sitäkään. Siinä sitte kaverin isosisko sano että "Susta on tullu aika paljon isompi Lhw... siis sellane miehekkäämmän näköne". Aijjai että lämmitti mieltä sellane :thumbs:

Sitten... Nää kavereilta kuulleet, kerran saunaan mennessä kaveri joka intissä ollu melko paljon näki pitkästä aikaa ilman paitaa ni tokas et "Ootsä käyny salilla?" "Joo." "Kyl huomaa, tullu aika hyvin tulosta." Ja toinen tuli kaverilta ku heiteltii frisbiitä porukalla ilman paitoja ja siihe viel yks frendi tuli jälkeenpäin ni sano et "Oot tainnu käydä salilla? Katoinki et sul tota kokoo on tullu lisää".

Tollasten jälkee aina ihan eri tsemppi päällä :)

Tänään salilla tuli kyllä mukava kommentti treenikaverilta. Olin siinä justiinsa lähössä ja vaihdoin just treenihousuja pois ni kaveri tokas: "Sulla on jalat kasvanu!" :eek: seisoin siinä vaan vähän aikaa hämmentyneenä ja kattelin noita riukuja enkä siinä oikeen mitään osannu tokasta vastaukseksi, mutta oli kyllä hymy herkässä kotimatkalla.. :)

neutraali sanoi:
Sitten muut yleisimmät kommentit:joka toinen sanoo että vähän nää oot turvonnu ja joka toinen että vähän nää oot kuihtunu.
Ja toinen yleisin mitä on saanut kuunnella jonkin verran on kommentti(siis vento vieraiden ihmisten suusta): Katohan Tony Halme :jahas: johtunee tatuoinnestani, kaulakorusta ja samankaltaisista silmälaseista mitä Tonylla. Olen kuitenkin Halmetta noin 13-14cm lyhempi, ettei musta ainakaan sen puolesta Halmetta saa tekemälläkään :)

Mulle ei paljon kannustavia kommentteja oo vielä sadellu, mutta kaikki aikanaan. Kyllähän monet on sanonu, että oon kasvanu, mutta se kai on ihan normaalia kun nähny viimeks neljä vuotta sitten :D
Isältä tuli kyllä hyvä kommentti kun suunnittelin uuden prodelastin tilaamista:
Minä: Ajattelin tilata sitä ja tätä ja ne maksais xx euroa.
Äiti: Onkohan toi noitten jauhojen syöminen ihan terveellistä?! Vaikuttaako ne jotenkin aivojen toimintaan?! ( :zzzz: )
Isä: No ei ne ainakaan mitään oo auttanu ku tommonen kukkakeppi oot vieläkin. ( :curs: )

Äh, kyllä mä sille saatanan äijälle vielä näytän :lol2:

Edit: Eiku onhan mun habaa kehuttu jopa appelsiinin kokoseks :lol2:. Sekotti varmaan aplarin ja luumun.

Joo tänne satelee kans kommentteja sellaisilta kavereilta joita ei niin usein näe, et on susta kauheen kokoinen jässikkä tullut.
Ota paita pois :jahas: , ja en ollut ottamas :D
Jännitä nyt hiukan! öö, no enpä nyt taida(kyl sitä nyt ehkä joskus voi hiukan koittaa näyttää parin kaverin seurassa, esim saunassa yms)

Ehkä mun kohdalla paras kommentti kylläkin pari vuotta sitten jo tuli kaverin isältä ku oltiin käymässä niiden mökillä niin se sanoi et: ei toi nigster ainakaan voi tänne enää tulla! Kaverini siihen että kuinkas niin? No kunnei se mahdu näistä meijän ovista kohta enää! :nolo:

Tiedä häntä oliko siellä sitten kapeat ja pienet oviaukot vai......? Who knows...

Tänään pikkuveli tuumas hississä jotain tyyliin: "jätkä ihan selvästi vetäny jotain massaa." :lol2: Edellisen kerran nähtiin jotain 2kk sitten, kaisse haba vähän ehti siinä välissä kasvaa, vajaa 4kk oon kuitenkin vain nyt käyny säännöllisesti salilla. :)

Aiemmin kesällä tuli oltua pitkästä aikaa ilman paitaa ja 9-vuotias serkkupoika totesi vähän aikaa tarkkailtuaan että "Sulla näkyy sikspäkki, eiks sun pitänyt olla joku nörtti?". :lol2: Hassua vaan että rasvat on vielä aika korkealla mutta palikat erottuu selvästi, joku geenimutaatio varmaan.

Tämä sattui tossa kesän ekoina puolihellepäivinä Turun Bauhausissa. Olin ostamassa muutamaa ruuvia pienrautaosastolla ja asuna oli shortsit ja hihaton paita. Vieressäni, noin 3 metrin päässä oli about 35v isä jolla oli noin 4 vuotias puhelias poika mukanaan.

Aluksi poika jutteli tympääntyneen kuuluiselle isälleen kaikenlaista, mitä nyt pikkupojat isilleen kaupoissa kertoilevat, mutta kun näki minut siellä vieressä meni hetkeksi hiljaiseksi. Sitten poika sanoo isälleen kuuluvalla ja kimeällä äänellä:

"Katso isi, tuossa on voimamies!"

Vaivaantunut isukki siihen vastaa:

"mmm... nyt lähdetään", ja alkaa kulkemaan minun ohitseni.

Tietenkin poika tulkitsee isänsä vaimean vastauksen niin ettei isä välttämättä ymmärtänyt pojan pointtia ja tarkentaa vielä:

"Kato nyt isi, se ON voimamies"

Tässä vaiheessa minulla on jo vaikeuksia pidätellä naurua! Pisteenä i:n päällä, juuri kun poika ohittaa minut hän huikkaa iloisella äänellä:

"Moi, voimamies!"

Jälkeenpäin jäi vain harmittamaan että olin niin ällikällä lyöty etten saanut sanaa suustani. Olisi tietenkin pitänyt vastata vekkulille jotain kun niin mukavasti puhutteli ja kaikkea! :D Sille pojalle lähtee täten terveiset!

Samppo sanoi:

Itellä kävi lähes vastaavanlailla ruokakaupassa kun äiti oli pikkupoikansa kanssa ostoksilla :D , äiti kato voimanmies, äiti oli kans vaivautunut, ite hymyilin lapselle ja jatkoin matkaa.
Ps: hän nimenomaan sanoi että voimanmies :D

Työpaikalla tuli kerran mieltä lämmittävää kommenttia, kun oltiin nostamassa kaatuneita hautakiviä. Oli semmonen vähän isompi tapaus ja meikäläinen oli siinä hieman etempänä jotain säätämässä, kun ukot huutaa apuun. Siinä sitten sai kuulla kaikkee "Nyt lähtee", "Lähetään kahville, ei meitä muita tarvii" jne.. Oikeesti lämmitti mieltä, vaikka vähän piruillessaan sanovatkin :)

Teinpä tässä salilla maastavetoa 160kg:lla 12 sarjoja. Takaa kuntopyöräilyporukasta kuuluu:

Henkilö 1: "Tommonen vaatii jo aika paljon reenausta!"
Henkilö 2: "Tai sitten aika paljon nappeja."

On se kumma, että jos joku treenaa hiukan keskivertoa isommilla painoilla, niin aina joku mutisee jotain napeista tai hormooneista selän takana...

Dreamer sanoi:
On se kumma, että jos joku treenaa hiukan keskivertoa isommilla painoilla, niin aina joku mutisee jotain napeista tai hormooneista selän takana...
Nuo asiat voi ottaa myös positiivisella ajattelulla vastaan, eikä mököttää :) .
Monesti tuollaiset heitot on kyllä ihan viattomiakin, huumorilla heitetty ja vaikka ois tosissaankin niin so what itsehän tiedät missä mennään.
Sellainen tilanne taas on mielestäni ärsyttävä jos joku selkeästi kysyy että oletko käyttänyt aineita ja siihen sanot että en, niin toinen purskahtaa nauruun ja saat tosissaan ruveta inttään aiheesta, eikä sua siltikään loppupeleissä uskota, se on perseestä, näinkin on käynyt :( .

Vanha kaveri, jonka olin viimeksi nähnyt pari vuotta sitten.

Kaveri: Pillereitä vai piikkiä?
Minä:?
Kaveri: Kukaan ei kasva kahessa vuodessa noin paljon ilman hormooneita!

Onhan tässä varmaan tullut jonkin verran lihaa lisää parin vuoden aikana. Paino on ainkain noussut lähemmäs 15KG.

Mummo tokaisi tossa viime viikolla kun olin mummolassa syömässä että "oletpas sie poeka roteva". Faija kanssa aina kuittailee kun käyn kylässä, yleensä heittää jotain "mahdutko sä siit ovesta?" tai "muista hengittää välillä".

Lauantaina kaverin kanssa käyty keskustelu:
Kaveri: Pistääks noi steroidit pään sekaisin?
Minä: Ei pistä kun ei pistä! En tiiä ku en ole kokeillu...
Kaveri: Onks noi mukamas pelkällä raudan pumppaamisella tullu?
Minä: Treeniä,ruokaa ja lepoa!
Kaveri: ...

:lol2:

Kunnon pumppi hanskaan

Riisuin paitaa pois pukuhuoneessa treenin jälkeen. Pumppi ja hiki teki riisumisesta vaivalloista ja silloin eräs sanaseppo tokaisi:

"SINÄ ET NÄKÖJÄÄN KUULU NIIHIN TUONELAN TIEVIITTOIHIN"

Eräs riisikeppi kynäniska mutisi kerran:

"KYLLÄ MÄKIN TOMMOSET LIHAKSET SAISIN, JOS VAI REENAISIN"

Eräs Kiva kissa kerran piristi ukkomiehen egoa kuiskaamalla baarissa:

"OLISIN IKIONNELLINEN, JOS NÄKISIN ATLEETTISEN VARTALOSI HIKISENÄ - MUN SÄNGYSSÄ"

PS. Jokainen ihaleva katse nostaa energiatasojasi - muunlaisia katseita ei tarvi huomioidakaan.
Jokainen positiivinen kommentti, jonka annat lähimmäisellesi nostaa hänen energiatasojaan eivätkä omasikaan siitä laske.

Vielä yksi tapaus

Pakko lisätä vielä yksi kommentti, jonka kaverin vaimo sanoi:

"Mitä?? Miten sä voit painaa sata kiloa. Sähän oot tommonen sopusuhtainen. Mä luulin, että kaikki jotka painaa sata kiloa on semmosia läskejä"

Ite olin kerran baarissa ja nojailin kamujen pöytään pienessä etukenossa. Takaa kuului yhtäkkiä naisen äänellä et " Katsos kun on seksikäs pylly" :hyper:

Toinen mukava kerta oli kun salillamme oli yksi nimeltä mainitsematon fitness ammattilainen esitelmöimässä ja jakelemassa neuvvoja. Marssin ovesta sisään jolloin kohtasin tämän naisen.
Nainen kysyi että käyks sä täällä salilla?
Mä siihen että kyl täällä joskus tulee käytyä :)
Tempaisin sitten takin pois päältä
Nainen tokaisi sitten että näemme sut varmaan kohta sitten lavallakin :hyper:
Ja päällä oli kuitenkin pitkähihainen paita :)

Noita on saanut muistella hymyssä suin

Viikonloppuna rocktheglobessa kuopiossa eksyin tyttöjen seuraan ja sanovat että mä näytän ihan urheilijalta.. no juu lämmittihän se mieltä :rolleyes:

Sisko kun oli käymässä ja suihkusta tulin niin katteli hetken näitä ruikkuolkapäitä ja tokaisi "leveä kuljetus" :D siinä oli naurussa pitämistä, onneks ei viitannut tuohon pelastusrenkaaseen lantiolla.

Back
Ylös Bottom