Parhaat huomautukset

mattibodari sanoi:
No niin, nyt se tapahtui. Mulla oli parhaan kaverin likkakaverin kaverin kanssa hirveä flirtti päällä baarissa. Satuinpa vahingossa kertomaan, että käyn salilla. Sama muija oli jo kuulemma huomannut sen jo aiemmin ja kokeili mun habaa. Sanoin, että olin vasta aloittelija, mutta muija sanoi: "Paskanmarjat sä mikään aloittelija oot, harvalla jätkällä on noin hyvin muodostunut haba!" Saatte arvata 2 kertaa jäikö hyvä mieli! Sain aivan älytöntä
motivaatiota treeniin tämän jälkeen! Vieläkin hymyilyttää... kuten myös varmasti huomenaamuna.
Omk! Tehkää tänne kateellinen hymiö, plz

Istuessani vuosittaisessa soutukilpailussa veneemme tuhdolle, joukkuekaveri totesi, että "kato, saatiin perämoottori".

Onhan se mukavaa ku saa kehuja. Täällä kosovossa ollessa niitä saa välillä kuulla, mutta ei suomalaisilta. Ulkomaalaiset ihmettelee kokoa. no ei voi mitään.
Ja perinteiset nappi kysymykset vaan lisäntyy ku täältä kuulemma saa niin helposti tavaraa, ei ymmärrä??

ja paras oli ku ostin puvun, niin koko oli 64??? ei ymmärrä. täytyy varmaan aloittaa dieetti(188/115kg)

Deat sanoi:
Omk! Tehkää tänne kateellinen hymiö, plz

Jaiks! Kirjoitin tuo parin promillen humalassa... :nolo:
Pientä liioittelua mukana, pakko myöntää.

Mukavia nämä pääsiäispyhät. Viimeksi jouluna kotiseudulla käymässä ja nyt taas. Mummon ensimmäiset kommentit: - Olet kasvanut.
Äiti: - Nyt se on kasvanut liian isoksi :D
Hassua tässä on se että olen tälläinen 70kg vinkuheinä..
Lisäksi kuulin jälkeenpäin anopin kommentit: -vieläkö se Temp Human läträä niitten proteiinien kanssa? Eikai se ole mitää kiellettyä?
LOL

Vuosi sitten kun olin vuoden reenannut olin sitten porukoiden kanssa kummivanhempieni luona keskustelu meni suurinpiirtein näin:

-----------------------
Kummitäti: Ootsä Mikko ruvennu salilla käymään ku sulla tollaset lihakset on tullu? :eek:

Minä: Noo jooo kyl sitä vähää...

Kummisetä: No veteletkö tota isukkias ympäri korvia koskaan :hyper:

Minä: Tartteehan sille näyttä et talossa on yks mieskin :evil:

Kummitäti: Mäkin aloin salilla käymään, kyllä se vaan niin on että ilman puntteja ei saa kroppaa muokattuu ( :thumbs: ), kato vaikka *kummitäti esittelee persettään pyöräilysortsit jalassa* :urjo:
------------------------

Niin ja kyllähän sitä on jotku epäilly et olisin roinannu, natuna mennään silti geenit tuntuu olevan varsin hyvät.

torstaina kaverin pippaloissa muutama tyttö hauberia hiplas :D
mut mukavaa oli ku kaikki haluas puhua treenauksesta :eek:

Tää oli hauska tapaus viime viikolla... joku nuori äiti oli tuonut noin 3-4 vuotiaan tytön mukanaan salille, mikä sinänsä on aivan helvetin tyhmää ja vaarallista. Tyttö kuitenkin heitti pari hyvää lausahdusta väistellessään putoilevia 40kg käsipainoja...
Tein itse vinopenkkiä käsipainoilla varmaan aika hurjalla ilmeellä ja otsasuonet pullottaen, niin tyttö rupesi huutelemaan siinä korvan juurella toisella puolella olevalle äidilleen että "onks toi mies vahva, onks toi mies vahva, jne." ... no eihän siinä pystyny repeämättä enää nostelemaan (kun olin kuitenkin yksi salin riisikeppejä sillä hetkellä) ja äitylikin vaan nyökytteli nolona.
Sitten tytsyn huomio kiinnittyi 2 metriseen isoon kaveriin joka teki pystypunnerrusta levytangolla ja aika kunnioitettavilla painoilla. Ilme oli kyllä todella aidon hämmästelevä kun tyttö pamautti: "OHO, kato onks toi mies vahva. Sen kädet on pulleemmat... pulleemmat ku sen PÄÄ!" ...totaalirepeäminen :D
Huilaavasta reenikaverista tyttö heitti vielä kovaan ääneen, että "Äiti, miks toi mies ei tee mitään?". Aika klassikko, kaveri saa kuulla tosta vielä monesti. :D
Likka nosteli vielä vipari-maastaveto-tempaustekniikalla 4-6kg käsipainoja meitä lisää nöyryyttäksemme...

Serkkupojan (6v.) isä soitti 5 minsaa sitten ja sano että poika oli käskeny soittaa ja kertoa et "sä olet ihan JÄRKYTTÄVÄN VAHVA!! "

Ei hitto vieläkin repeilen... :D :D

No LOL, serkkupoika on ihan täpinöissä kun nostelin sitä yhellä kädellä ilmaan viimeks ku nähtiin :D Sainpahan vaihtaa kuulumiset vaikka syy miks tädin mies soitti olikin "erikoinen" ;)

Kävin moikkaas muoriani , jolla tuota ikää jo on reilut kasikymppi. Muori kehuu aina kuinka se poika on priski ja kasvanu. Kun otin pitkähihaisen pois ja muori näki mun käsivarret niin se kehu että kyllä vois jo laihduttaa kun on noin paksut käsivarret. Siinä sitten yritti selitellä kuinka nykyään niitä yritetään juuri kasvattaa ja muori kummasteli maailman menoa.

Just ruokapyödässä tuli puheeksi, kun meinaan ruveta dieettaileen. Mutsi sano mulle, että tee sää nyt vaan ruoat koko perheelle, ku se itsekin vois laihduttaa. Faija, jolla vasta tarvetta siihen oliskin sano vaan, että parhaiten laihdut, kun jätät noi jauhot pois mitä vedät. Minä vedän sitä paitsi vaan palautusjuoman...

Sanoin, etten sun selityksiäs kuuntele, koska tiedän näistä asioista paljon enemmän. Siihen se vaan, että kylläpä minä vaan tiedän, kun on elämänkokemusta.
Hah, en ruvennu väittelee. Näytän sille vielä. Toisaalta kyllä rupes suututtaan tollanen asenne, mutta enemmän huvittaa silti.

Eno sanoi, että qsimatokin on saanut lihaa luitten päälle. :hyper:

Eräät kaverini ovat sitä mieltä, että olen portsarin kokoinen. :D

Muuan fiksu ja kaunis nainen totesi, että olen mielestään "Raamikas ja komea.". Harmi, että ko nainen seurustelee. Hyvältä kuulostaa silti moinen kommentti.

"Meiän koulun Brock Lesnar" lol :D Ei kannata ottaa kollaria pois.
Toinen aikas hassu juttu oli ku jäin venaamaan mun kaveria luokkaan ku se jutteli sen opettajan kanssa jostain selvittämättömistä poissaoloista niin opettaja sitten kysäisi että olenko mä siinä sen henkivartijana siltä varalta, että se sanoo sille jotain pahaa. :lol2:

iivili sanoi:
Eräät kaverini ovat sitä mieltä, että olen portsarin kokoinen. :D

Muuan fiksu ja kaunis nainen totesi, että olen mielestään "Raamikas ja komea.". Harmi, että ko nainen seurustelee.

Ei se ole este, ainoastaan hidaste :D

Asiaan. Tuossa yksi päivä istuttiin siskon kanssa sohvalla ja katsottiin telkkua. Sisko katseli siinä sitten omia ojentajiaan ja sanoi että pitäisiköhän hänenkin ruveta käymään punttiksella ettei ala käsivarret löystymään. Tuo kun muutenkin tuppaa usein vinoilemaan alituisesta salilla ravaamisestani, niin nostin sitten ihan piruuttani hihaa, jännitin haban ja sanoin että pitäisiköhän munkin hieman lisätä. Sisko katsoi hetken silmät pyöreänä ja huusi sitten, että "hyi hitto miten iso hauis!!!". Heh.

Työkaveri: "Treenaatko sä seuraaviin Mister Maailma kisoihin?"
Minä: "En vaan seuraaviin Miss Suomi karkeloihin"

Reeniä kun oli takana kolme kk, niin porukat rupes kyselemään et käytänkö hormoneja. Aina kun käyn porukoilla ja satun olemaan ilman paitaa, niin kuulee jatkuvasti, että vois hieman hidastaa kehitystä ja et pian mä en mahdu ovista sisään. Kaverit kun näki mut pitkästä aikaa ilman paitaa sanoi, et oot sä hitosti muuttunut kun vertaa viel vuoden takaiseen kuntoon.
Ainahan tollaset piristää :)

Mun isä on maanviljelijä ja sen mielestä punttailuharrastuksessa ei oo mitään järkeä, pitäisi vaan tehdä kovasti töitä ja syödä pullaa eikä harrastaa typeriä pumppailuja. Toissapäivänä sitten oli navetalla yksi lehmä onnistunut saamaan itsensä nalkkiin parteen niin ettei se pystynyt nousemaan ylös. Isän kanssa sitten tönättiin ja kieräytettiin elukka irti. (oli muuten kova homma, lehmä kun ei ole ihan kevyt siirreltävä) Jälkeenpäin isä sitten tokaisi suurinpiirtein "Sulla alkaa oleen enemmän voimaa jaloissa kun mulla, ei oo mennyt punttisalitouhu hukkaan"
Oikeasti, se on vinoillut mun harrastuksesta vuosia ja nyt tommonen kommentti :thumbs:

Back
Ylös Bottom