Parhaat huomautukset

Papparaiset punttisalilla aina heittelee jotain kivaa. "Meinasikko joskus lopettaa kasvamisen", "eihän sulla enää painot kohta riitä" ja "taijat olla tosissaan tuon homman kanssa". Viimenen lämmitti ihan eniten mieltä, mukava kun muutkin on huomannut että itseä tässä :whip: niin paljon ku paikat kestää ;)

Salilla eräs vanhempi naishenkilö (entinen työkaveri) totesi....'Luulin, että sinulla on luonnostaan hyvä vartalo, mutta eipä näytä sekään ilmaiseksi tulleen...' :D

Mukavaltahan tuo tuntui ei käy kiistäminen...

arni sanoi:
jokunen päivä sitten ope sanoi tunnilla että on evoluution valinta että suurikokoiset ja vahvat miehet viehättävät naisia, heillä on edellytykset puolustaa heitä...

Siinäs kuulitte kynäniskat! :evil: :D

"mut sä vedätki protskui" kämppis koostani

"sul on isommat tissit ku mulla" naisystävä

"sul on ihan liian tarpeeks lihaksia lopeta toi jo" 4 kk treenausta takana, mutsi
"et kai sä käytä hormooneja" 8 kk treenausta takana, mutsi

aerobic & punttis naitsujen katseiden keskipisteenä oleminen salilla häiritsee, mutta kohottaa itsestuntoa kun sieltä salilta pääsee pois

se on vaan ihmeellistä kun pitää huolta terveydestään tässä nyky maailmassa

:wall: :wall: :wall:

gong sanoi:
"sul on ihan liian tarpeeks lihaksia lopeta toi jo" 4 kk treenausta takana, mutsi
"et kai sä käytä hormooneja" 8 kk treenausta takana, mutsi

:wall: :wall: :wall:
On noi äipät aikasta hassuja epeleitä. Toissapäivänä vieraillessa äitimuorini luona pistin olopaitani (hihattoman jossa luke USA :D ) päälle, ja äiti joka ei johonkin aikaan minua hihattomassa ollut nähnyt tokaisi: "Herranjumala, kun olet kasvanut" Ja treeniä tosiaan takana huimat 8 kk.
Lämmitti se silti mieltä, vaikka totuushan on että kynäniskoja vielä ollaan...

Tulee harvoin käytyä kotona ja viimeksi kun siellä kävin oli äitini kommentti seuraava kun näki mut ilman paitaa:"Herranen aika, ennen sulla oli vielä lihaakin mutta nykyään näkyy enää vaan suonet joka puolella. Ruman näköstä tommonen". Eli olin dieetannut ja käynyt solkussa niin kommentit oli tommoset. Tavallisten ihmisten mielestä rasva=lihaa :hyper:

-Mitä vittuu sää olet tehny ittelles?

-Älä enää ainakaan laihduta! Mitä. Painat vielä yli 100kg???

-Pian alat nykimään ja raivoomaan, niinkuin muutkin nappihemmot.
(Vain nappi kasvattaa, niinhän...)

Parisen viikkoa sitten kävin lääkärillä ja lekuri käski heittää paidat veke kuunnellakseen hengitysääniä. Lääkärin ensimmäinen kommentti oli "taidat harrastaa liikuntaa" ja heti perään se heitti kysymyksen "käytkö salilla?". Täytyy myöntää, että nuo kommentit lämmittivät, vaikka kuumetta oli muutenkin;)

Viikinki 86 sanoi:
Tänään tuli elämäni ensimmäinen merkittävä kommentti isältäni, jolla leikattiin sääriluut ja tarttee kävelyssä tukea .....no isä otti olkapäästä tukea ja totesi ....jumalauta poika ihan kuin puusta ottaisi tukea :D kyllä lämmitti
Toivottavasti tarkotti olkapäätä eikä päätä :D
Noh, mitä nyt mulla niitä on tähän mennessä tullu, täs on pari:
-"On se Kingkong olemassa!" Tän kuulin tässä talvella ku meiän koulun pihalla oli sellai 4 metriä korkea lumivalli ja mä kiipesin sen huipulle ja aloin heitellä lumikökkäreitä sieltä alas(melkein niittasin mun kaverin yhellä :evil: )
-"ihme karpaasi" tän kuullu samalta henkilöltä pariin otteeseen, esim. sillon, ku kerran pystypunnersin sellasen ison lumikökän.
-"mult lähtis varmaan kädet irti, jos tollasii painoja nostelisin!" Näin sano eräs tyyppi kysyttyään ensin, millaset painot mulla on nykyään maastavedossa.

Se on kans yleistä et jos on liikas vaik kuulantyöntöö, niin mun työntövuorolla kuulee näitä "joo nyt lähtee" kuiskauksia. Sit kerran seisoskeltiin siinä meiän koulun tupakkapaikalla ku nähtiin sitte ku joku jätkä heitteli jotai hoppareita niskalenkillä maahan sit yks mun kaveri sano siin hiljaa et sehän kiusaa pienempiään. Deat, mees näyttää sille. Hehe mä sit lohkasin siihen että enhän mä voi ku ei mulla ole puukkoakaan :D Yleensä jos ei tiiä miten vastata noihin kehuihin, voi sanoa vaikka että jos luulette et mä oon iso niin näkisittepä meiän palstalaiset.
Se on lähinnä kaikki palaute tullu tässä uudessa koulussa mun uusilta kavereilta, entisessä koulussa se palaute oli 99% sitä "paljonxx nousee penkistä?"-paskaa.. Noh, siin oli parhaat palat.

Mulla on ongelmia pituuden kanssa. Joku voi sanoa, että joku lihas on kasvanut hiukan, mutta kukaan ei tule ikinä sanomaan isoksi, vaikka saisin rasvattomat painot 120 kiloon. Silti käskettäisiin ottaa mallia jostain 190cm 80kg kyniksestä, eli hepusta ja on kamalan iso, joka näyttää samalta kuin minä tällä hetkellä, mutta on pitempi. :curs: :hukkapätkäsyndrooma: :itkunkitkun:
Viimeisimmät kommentit, jotka olen luokitellut hyviksi ovat mallia tämä:
Joku tökkää vatsaan ja kysyy, että onko sinulla sittenkin lihaksia/päkki tms. :eek:

On mullekin, ihme kyllä, siunaantunu myönteisiäkin kommentteja: Iskä totesi: "sullahan on helvetti hauikset isommat ku mun jalat!"
Sitte kaveri heitti kerran: "Suahan vois luulla mun henkivartijaks!" Ja kuuleehan niitä penkkikyselyjäkin sillon tällön...

gong sanoi:
aerobic & punttis naitsujen katseiden keskipisteenä oleminen salilla häiritsee, mutta kohottaa itsestuntoa kun sieltä salilta pääsee pois

Heheh, lopeta ny jo... :D

en mä teistä muista tiedä, mutta mulla ainakin nousee motivaatio aika roimasti kun tätä topiccia lueskelee :D. pelkästään positiivista. jollakin muulla samaa efektiä?

Tää nyt ei ollu sinänsä kehu mutta rupes huvittamaan kun kaveri tänään liikunnan tunnilla alkoi kehumaan että sillä on aivan VALTAVAT pohkeet niin mä sanoin et mulla on ollu aina pienet pohkeet ja että vertaillaan sun megapohkeita mun pohkeisiin, niin mulla oli sikaisot pohkeet siihen nähden ja sen pohkeet näytti tikuilta ja kaveri oli aika punainen :D Kyllä teki hyvää kun näki että kun oon ½ vuotta satsannu oikein pohkeisiin niin tuloksiakin näkyy.

Viime viikonloppuna kaksi kaunista naisihmistä kävi yhtäkkiä kimppuun ja alko puristelemaan mun käsiä ja jalkoja sekä yrittivät väkivalloin repiä mun vaatteita päältä. Kävivät siinä samalla seuraavanlaista keskustelua:

"Iiiiikkk..! Kokeile sen hauista!"
"Oooohh! Kokeile sä sen reisiä!"
"Aaaaahh! Mä haluun sut nyt heti!"

...sitten heräsin :(

Joona sanoi:
Mulla on ongelmia pituuden kanssa. Joku voi sanoa, että joku lihas on kasvanut hiukan, mutta kukaan ei tule ikinä sanomaan isoksi, vaikka saisin rasvattomat painot 120 kiloon. Silti käskettäisiin ottaa mallia jostain 190cm 80kg kyniksestä, eli hepusta ja on kamalan iso, joka näyttää samalta kuin minä tällä hetkellä, mutta on pitempi. :curs: :hukkapätkäsyndrooma: :itkunkitkun:
Viimeisimmät kommentit, jotka olen luokitellut hyviksi ovat mallia tämä:
Joku tökkää vatsaan ja kysyy, että onko sinulla sittenkin lihaksia/päkki tms. :eek:

Sama ongelma itselläkin, kukaan ei ole vielä kehunut, että OHO ootpa sä lihaksikas! Vaikka painoa on suunnilleen saman verran kuin sellaisella 185 senttisellä rimpulalla. Eikä se ole läskiä!

Vaikka olen mä kyllä vielä kyniksen mitoissa, perkele!

Kotona on kuitenkin koko ajan isältä semmoista piilovittuilua, kai sen voi ottaa positiivisena palautteena, kateellinenhan se on. Viimeksi tänään alkoi ruokapöydässä hirveä pälpätys, että miten minä voin syödä näin helvetisti, ja että musta tulee läski tätä menoa.
Kunhan nyt kaveritkin ja ne naispuolisetkin sanoisivat joskus jotakin positiivista!

Eka postaus!

Niin no oon reenannu 5vuotta, heikolla menestyksellä, mutta lihakset on aina kasvanut, niin tän kuulin monta kertaa tossa 16veenä kun kävelin jossain niin jotkut pellet kuiski toisilleen, että -"no toi on tommonen penkki-ukko, että muuten ei nouse mitään". No toihan nosti itseluottamusta kun oon maailman huonoin penkkipunnertaja: 15veenä kun alotin 50kg, tossa 16veenä ~70kg, ja suurin osa ihmisistä piti mua rinta hauis pellenä, vaikka ne on mun huonoimmat lihas ryhmät :) No ohan sekin jotain ;)

No niin, nyt se tapahtui. Mulla oli parhaan kaverin likkakaverin kaverin kanssa hirveä flirtti päällä baarissa. Satuinpa vahingossa kertomaan, että käyn salilla. Sama muija oli jo kuulemma huomannut sen jo aiemmin ja kokeili mun habaa. Sanoin, että olin vasta aloittelija, mutta muija sanoi: "Paskanmarjat sä mikään aloittelija oot, harvalla jätkällä on noin hyvin muodostunut haba!" Saatte arvata 2 kertaa jäikö hyvä mieli! Sain aivan älytöntä
motivaatiota treeniin tämän jälkeen! Vieläkin hymyilyttää... kuten myös varmasti huomenaamuna.

Back
Ylös Bottom