Parhaat huomautukset

lääkärin vastaanotolla:

lääkäri: kuunnellaanpas sitten sydäntä ja hengitystä

mä:paita pois

lääkäri: ethän sä vaan syö niitä androgyynejä(tai jotain sinnepäin)

mä:oonko vetänyt siis mitä, hormooneja vai?

lääkäri:no justiinsa niitä hormooneja

mä:kyllä mä ihan luomuna olen vetänyt

läkäri:no se on mukava kuulla

lämmitti mieltä ihan mukavasti, sillä en todellakaan omasta mielestä ole missään kummoisessa kondiksessa

Randy Couture sanoi:
Mummo (vaimonpuolelta) kun nähdään vain noin kerran puolessa vuodessa:

"Ja (nimi) se on taas laihtunnu, no ilmakkos kun ei koska mittään syä. Syäksä edes mittä?"

Olin juuri pari päivää aikaisemmin saanut 90kg rikki vaa'assa (yksi virstanpylväs itselleni).

Mun mummolta tulee vähän erilaista kommenttia. Tossa viime perjantaina se katteli vähän aikaa mun syömistä, ja totesi sitten että "sähän räjähdät kohta!"

Käytätkö sä hormoneja?

1.Viimeiset 10 vuotta lähes aina lääkärissä kun ottaa paidan pois tulee kysymys:"Et kai syö hormoneja?".
2.Avantosaunan lauteilla tikkuniska kukkakeppi katsoo lihaksia ja kysyy:"Eikös toi lihasten kasvatus vaadi hormoneiden käyttöä?". Lähden avantoon ja joku selän takana kommentoi:"Onpas kaverilla hyvä kroppa." No eikös sama vitun kynäniska ja vielä sen avantosaunan eräänlainen talonmies sano sille:"Vähän liiankin hyvä, ne on kato ne hormonit." kiehun melkein raivosta, mutta pidän suuni kiinni. Samaa tapahtui muillakin avantouinti kerroilla. Siihen loppu siinä avantosaunassa käynnit, vaikka sen kipuja lievittävä vaikutus oli osoittautunut loistavaksii. Jälkeenpäin harmittaa etten sanonut mitään sille hiihtoa harrastavalle ja kaurapuuroa syövälle ruipelolle.
Huvittavinta on että tuolloin painoa oli 85kg 178cm:n varressa ja sain penkistä 150kg, eli en todellakaan ollut edes kovin lihaksikas.
3. Baarissa on melkein mahdoton olla kuulematta ykköskohdan kysymystä.

Viime kesänä oli ketogeeninen purrut aika mukavasti ja uskaltauduin tallustelemaan henki asetonilta lemuten Oulussa Nallikarin rannalle. Siinä sortseissa kävellessäni tuli jostain sivummalta taakse norjalainen lapsiperhe (niitä tulee pohjois-Norjasta kesäisin lomalle tänne) ja se äijä häpeilemättä osoitti minua sormella ja lausui perheelleen "PLAYBOY!". Siinä vaiheessa en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Tiedä sitten mitä tuokin sana Norjassa meinaa.

Jäi muuten niin mieltä askarruttamaan, että piti äsken sanakirjasta katsoa. Playboy on lähteestä riippuen esim. joko 'miljonääri, joka viettää aikaansa huvitellen' tai esim. 'rattopoika'. :eek: Kumpikohan...?

Joopa joo, kyllä norjalainen tietää.

viltteri sanoi:
Joopa joo, kyllä norjalainen tietää.

Tiedätkö itse, milloin olet tullut Norjaan??
-Laitumella olevat lehmät näyttävät kauniimmilta kuin kylällä tepastelevat naiset!!! :lol2:
Oisit sanonut sitä äijää "turskaksi" siitä ne tykkää!!! :evil:

Mulle kävi kans lekurissa (nuorehko mies) näin:
lekuri: "kuunnellaampas sydäntä ja keuhkoja".
Otan paidan pois, ja lekuri alkaa kuuntelemaan. Otetaan huomioon, että olin tällöin 178cm/73kg riisitautisen näkönen kukkakeppi.
lekuri: "helsvetti ku sulla on niin paksut selkälihakset, ettei näistä edes kuule kunnolla läpi... No kai sä oot ihan terve".

Oli silti kiva kuulla, vaikkei mulla mitään lihaksia ollu. :D

Jaahas, näytän siis jalkatreenissä ilmeisesti siltä, että teen kuolemaa ;)

Mulla sattuu treeniajat aika hyvin yhteen yhden abaut kuusikymppisen äijän kanssa ja mun maanantain jalkapäivänä hän on aina paikalla tekemässä lähinnä sellaista verryttelevää keppijumppaa golfkauden alkua odotellessa. Moikataan aina, muttei sen kummemmin jutustella.

No, herra on siinä seuraillut mun reenejä, ja pari viikkoa sitten heitti aika hyvän kommentin. Alla neljä sarjaa kyykkyä ja pari tapposarjaa askelkyykkyä smithissä. Viimeiset toistot naama tulipunaisena, tuskanirvistyksen ja ähinän saattelemana. Viimeinen nousi h-i-t-a-a-s-t-i , kauhee tuska, tanko pidikkeisiin ja tipahdin lattialle makaamaan. Jalat ei kantanu, silmissä mustaa. Nousen siitä kohta ylös ja lähden köpöttää suorin puujaloin juomapisteelle ja sen jälkeen takareisiä kiusaamaan.

Äijä-parka tulee kertomaan kuin ilmoitusluontoisena asiana, että jos mä jatkan tähän tyyliin, hän aikoo suorittaa ensiapukurssin! :lol2:
Onhan se hyvä tietää, että pelastaja on paikalla, jos joku kerta sattuis lipsahtaa kovasta treenistä kuoleman puolelle :kippis1:

Työpaikkalääkäri piti ruokalassa yhteenvetoa työntekijöiden kuntotestistä ja siinä samalla totesi että jokaisen olisi laihdutettava niin että painoindeksi vastaa normaalia. En voinut pitää mölyjä mahassa, vaan kysäisin kohteliaasti että mistä mun kuuluis laihduttaa? Lekuri vilkaisee alta kulmain ja totesi että "tää nyt ei sua koske ku oot tollainen bodari". Se toi hetkellisesti hyvän mielen mutta saman tien rupes hävettään ku jälleen muut kyttää että "mikä helvetti toi luulee olevansa".

Koulun lääkärintarkastuksessa lääkäri sano, että olet ilmeisesti käynyt salilla jo jonkun aikaa kun tuo selkä niin V. Minä sitten tokaisin, että onhan sitä jo kolmatta kuukautta... Taitaa olla näössä vikaa, kun en ainakaan omasta mielestäni pidä selkääni kovinkaan komeana.. Ehkäpä se okulaarien takaa katsottuna alkaisi miellyttää omaakin silmää.

Koulun terveystarkastuksessa lääkäri ihmetteli, kun paino oli vuodessa noussut 10kg, mutta pituus alle sentin... Siihen oli kiva päästä reteesti heittämään, että käympäs salilla nykyisin! Juuri ennen kun terkkari rupee paasaamaan karkeista ja munkeista... :D

Njoo... ei tää nyt mikään huomautus ollu, mutta kuitenkin. Muutaman vuoden päästä voi joku jo jotain huomauttaakin. :thumbs:

Ehdottomasti "parhaat" kommentit joita olen kuullut, tulivat eräältä "kaikkitietävältä" tuttavalta joka vannoo kotiruuan nimeen...hän alkaessaan kritisoimaan mun proteinisheikkien juomista totesi että : "eihän toi sun kroppas ole muuttunu mihinkään.." vaikka aloin juuri olemaan dieettini loppumetreillä ja painoa oli lähtenyt noin 30kg...

tämän jälkeen hän vielä jatkoi "ja sitäpaitsi sun persees alkaa kasvaan jos sää käytät tollasia, ei ihminen mitää proteiineja tarvii..."

...ja oli naurussa pitelemistä... :D

Appiukko "Täytyy alkaa myötäilemään sun juttuja ku kattoo noita sun lapasia"
sama ukko "Sullahan on kohta samanlaiset kädet ku kipparikallella"
Ja kyllä tuntu tämmöisestä soppaluusta hyvältä! :D

Noh, pääsenpäs minäkin kantamaan korteni kokoon. Viikonloppuna eräs tuttava joka itsekin on punttia harrastanut, mutta salilla käynnin lopettanut paikkojen reistailtua tuli baarissa toteamaan: Helvetti sullahan on hartiat levinny! Susta sentään näkee et käyt salilla! Toisinkun tosta! (osottaa hihattomaan paitaan puheutunutta henkilöä)

Kyllä tuntuu hyvältä kuulla tommosta. Olkoonkin että tulee humalaisen suusta.

Viikonloppuna oltiin pömppäämässä kavereiden kanssa ja siellä oli myös kaveri, jota en ole nähnyt noin vuoteen. Käytiin joku 5 vuotta sitten yhdessä treenaamassa ja paino oli molemmilla n.70kg.

Kaveri kysyi mitä mä painan ja sanoin, että 90kg. Seuraava kommentti oli "ei helvetti, miten vitussa sä niin paljon painat?". Toinen kaveri tokasi: "ne on kato ne lihakset ku painaa..." ;)

Se sälli painoi 75kg ja oli ok kunnossa, mutta sali-touhut oli valitettavasti jääny.

Tällainen keskustelu kehittyi avovaimoni ystävättären synttärijuhlissa noin 4 kuukautta sitten. Naiset juorusi keittiössä jotain ja miehet istuskelivat olohuoneen puolella kaljaa kittaamassa. En varsinaisesti tuntenut yhtäkään niistä muista miehistä. Kun muut kaksi äijää olivat jossain muualla istuin sohvalla tämän yhden minulle entuudestaan tuntemattoman tyypin kanssa, jota kutsuttakoon vaikka "Hiskiksi". (huom! nimeä muutettu... not.) Sen nimen tiesin entuudestaan ja se tietää mun mutta that's it, muuten ollaan täysin vieraat.

Hiski - "Sä oot muuten aika iso kaveri"
Samppo - "Heh, no kiitos vaan... en mä nyt niin iso oo"
Hiski - "Älä ny, ootsä vitun hyvään kondikseen itsesi saanu"
Samppo - "Jos kerran niin sanot"
Hiski - "Pistääks sun kaverit sua?"
Samppo - "...siis.... mitä?"
Hiski - "Niin vai pistääks sun avokkis?"
Samppo - "Nyt en ymmärrä... mitä pistää?"
Hiski - "No siis piikittää... kaveritko sua piikittää vai avokki?"
Samppo - "En käytä"
Hiski - "Älä viitti! Kyl mä tiedän et joku sua pistää. Ei noin isoks muuten tulla!"
Samppo - "Mä käyn kusella"

En puhunut k.o. tyypin kanssa enää sinä iltana enkä sen koommin sanaakaan. Kuka kysyy tuttavallisen keskustelun aikana "kuka piikittää sua"?!?!1!! :wall: :wall: :wall:

tää nyt ei varsinaisesti ole mikään huomautus, mutta kuiteskin:
mul oli tossa syksyllä synttärit ja pyysin kavereit kakku-kahveille. ne oli sit ostanu mulle lahjan. mä avasin paketin ja siellä oli uusin bodaus lehti, kaks purkkia raejuustoa ja purkki tonnikalaa.. mun frendeist ei oikeastaan kukaan käy salil, joten ne ei oikeen ymmärrä mun ruokavalioa, mut kyllähän nauratti!

Mulle on tullu yllättävän paljon hyvä palautetta vaikka olenkin tällainen kynäniska.
1. Kaverin rippijuhlissa kaverin vaari (entinen kehonrakentaja) sano mulle: "Susta tulee vielä jotakin."
2. Terkkari kyselee aina onko mulle tarjottu nappii salilla ja harrastanko painia
3. (Tää on paras) Mummi oli etelässä lomalla ja toi mulle tuliaiseks XXL paidan ja perusteli sen sillä että mulla on niin levee selkä :)

Abiristeilyltä poimittu:

Yritän lähtee yhen akan hytistä niin:
"Äläs sinä haba-mies mee minnekkään."
(Olin siellä hytissä ihan viattomasti, ryyppäämässä kaverin ja 4 muijan kanssa)

Mun hauis on itseasiassa aika mitätön. :(

Uimassa pari kesää sit kun kiipesin kalliolle:

"Hei älä purista sitä kivee noin kovaa se menee rikki."

En ees treenannu siihen aikaan oikeestaan yhtään. :)

Mukavin kommentti, mikä muistuu äkkiseltään mieleen, tuli oman pappani suusta, kun valmistauduin ekoihin kisoihin. Pappa ei siis silloin vielä tiennyt koko kisahankkeesta mitään, mutta tokaisi hetken katsasteltuaan, että "mihis maailmanmestaruus kilpailuihin sinä tyttö oikein treenaat"? Ja uutta puhtia tuli taas hommaan roppakaupalla :)

vähän offtopiccia, mutta menkööt:
"lasten suusta"-osastoa, eli
Oppilaani, silloin 5. luokkalainen näki mieheni kisakuvia, ja kertoi raportoi niistä ihan tohkeissaan, silmät loistaen, käsillä elehtien muille oppilaille:
...Sillä oli niinku ihan tosi laiha naama, mutta muualta se oli ihan älyttömän pullee, niinku rajähtämässä. Mutta ei siis kuitenkaan ollu lihava, vaan sellasia muhkuroita joka paikassa.... :)

Niin, ja samainen pikku-oppilas kävi viikonloppulomilla ollessaan kuulemma "ärrällä" esittelemassä jostain alan lehdistä minun kuvia kavereilleen, jotka eivät pojan harmiksi olleet uskoneet, että niissä kuvissa oli hänen opensa... :D

vilma-liina sanoi:
vähän offtopiccia, mutta menkööt:
"lasten suusta"-osastoa, eli
Oppilaani, silloin 5. luokkalainen näki mieheni kisakuvia, ja kertoi raportoi niistä ihan tohkeissaan, silmät loistaen, käsillä elehtien muille oppilaille:
...Sillä oli niinku ihan tosi laiha naama, mutta muualta se oli ihan älyttömän pullee, niinku rajähtämässä. Mutta ei siis kuitenkaan ollu lihava, vaan sellasia muhkuroita joka paikassa.... :)

Niin, ja samainen pikku-oppilas kävi viikonloppulomilla ollessaan kuulemma "ärrällä" esittelemassä jostain alan lehdistä minun kuvia kavereilleen, jotka eivät pojan harmiksi olleet uskoneet, että niissä kuvissa oli hänen opensa... :D

Näin kasvatamme tulevia kehonrakentajia! :thumbs:

Back
Ylös Bottom