Parhaat huomautukset

Kohmelo sanoi:
:offtopic:
On se p**kele kumma kun ihmset tulee ensin kyselemään neuvoja (ok. tossa postissa ei suoraan sitä mainittu) ja sitten jos niille kertoo jotain, niin ne on silleen että "OHHOH!! että pitäskö mun syödä jotain rasvaa? miten sä tollasta luulet? siis läskihän on rasvaa! ei sitä saa syödä!" :david: Yks tuttu reagoi mun antamaan infoon just tolla tavalla. En taida enää seuraavalla kerralla vaivautua neuvomaan. :rolleyes:

Kovin kiinnostuneena tämä kaveri vähän rivien välistä apua kyseli ja ystävällisesti vain kerroin miten minä oon tehnyt ja ihan mukavasti onnistunut ja vastaukseksi saa vittuilua ja kovaa inttämistä joka on vielä täyttä :kakka: -aa, eipähän tartten tän kaverin kanssa enää näistä asioista keskustella, hauska nähdä miten se hänen dietti onnistuu...

Mun vanhin ystävä (ollaan tunnettu alle kouluikäisistä) sanoi mulle näin kun nähtiin pitkästä aikaa:

Hän: "Kyllä susta muuten huomaa että sä treenaat."

Tässä vaiheessa mä elättelin jo toiveita siitä että joku viimeinkin noteeraa sen että oon saanut käsivarsiin jonkinlaista pattia aikaan...

Minä: "Ai, mistä sen sit huomaa?"
Hän: "No perseestä..."

:D

Äitee letkautti tosissaan että onko mulla hartiat tulehtunu. Tarkoitti epäkkäitä.
Aika perinteistä on joku: äijä sen ku kasvaa vaan

Aika hauska oli syksyllä sählyä pelatessa tämmöinen tapaus:
Olin vaihdossa notkumassa. Samalla kentällä kai parilla kaverilla vähän tunteet kuumenivat tms., niin eräs meidän puolella ollut jannu huusi sinne mua kohti, että "Poliisi kentälle!". :D

Tänään luokkatoveri (nainen) sano et mulla on suuremmat tissit kun sillä JEES! Olis pitäny sanoo et ihan tosi? näytä! :david:

twinlab sanoi:
Tänään luokkatoveri (nainen) sano et mulla on suuremmat tissit kun sillä JEES! Olis pitäny sanoo et ihan tosi? näytä! :david:

Gyno? :kuvia:

Niin... toivottavasti se ei ihan sitä tarkoittanu :D

iivili sanoi:
"Poliisi kentälle!". :D

Tää on kyllä hyvä, itsekin saanut kuulla tota. :)

twinlab sanoi:
Tänään luokkatoveri (nainen) sano et mulla on suuremmat tissit kun sillä JEES! Olis pitäny sanoo et ihan tosi? näytä!

Onko 16-vuotiaalle naiselle vielä kehittynyt tissit? ;)

Wildemar sanoi:
Onko 16-vuotiaalle naiselle vielä kehittynyt tissit? ;)
Nii mä en tiedä onko kehittyny, kun en huomannu sillon kysyä et jos vertailtais vähäsen.. ;)

Tapahtui kaverille

Treenikaverini Tumppi ja Miksu olivat samoilta kotikulmilta. Muutettuaan tänne suureen cityyn Tumpin kehitys oli huomattavasti kovempaa luokkaa kun Miksun. Käydessämme Tumpin mutsin luona kolmestaan kylässä Tumpin mutsi kyseli, että mitens se Miksu on jäänyt noin laihaksi kun meidän Tumppi on jo kohta yhtä iso kun Heikki. Miksu sanoi, että ei mulla taida olla oikein noita geenejä. Siihen Tumpin mutsi pamautti täysin yllättäen, että EI NIITÄ KEENEJÄ MEIJÄN TUMPILLAKAAN OLE, MUTTA SE ON TAINNU OTTAA NIITÄ ITE!

Heikki722 sanoi:
Treenikaverini Tumppi ja Miksu olivat samoilta kotikulmilta. Muutettuaan tänne suureen cityyn Tumpin kehitys oli huomattavasti kovempaa luokkaa kun Miksun. Käydessämme Tumpin mutsin luona kolmestaan kylässä Tumpin mutsi kyseli, että mitens se Miksu on jäänyt noin laihaksi kun meidän Tumppi on jo kohta yhtä iso kun Heikki. Miksu sanoi, että ei mulla taida olla oikein noita geenejä. Siihen Tumpin mutsi pamautti täysin yllättäen, että EI NIITÄ KEENEJÄ MEIJÄN TUMPILLAKAAN OLE, MUTTA SE ON TAINNU OTTAA NIITÄ ITE!
Pistäisin tämän kyllä tähän asti parhaaksi huomautukseksi :lol2:

Pakko kertoa punttimimmi-näkökulmaa, taitaa olla ensimmäinen tähän threadiin. Mulla ainakin lämmittää kovasti mieltä jos esim. salilla joku kommentoi positiiviseen sävyyn mun treenipainoja tai ulkoista olemusta. Kuultua mm.

-Älä ny ittees riko.
-Ai mitennii?
-Treenaat aika miehekkäillä painoilla.

-Aika kovassa kunnossa oot.

-Kiva nähdä kun nainen treenaa jollain muulla kuin kahden kilon käsipainoilla.

Yllättävän moni laihduttaja jättää rasvan ihan minimiin ja syö sitten niin perkeleesti riisiä, makaroonia ja porkkanaa. Tai sitten näitä hienoja 0% rasvaa tuotteita. Oma tätinikin yritti jossain vaiheessa tällaista, mutta eihän siitä mitään tullut.

Tolla pelkkää hiilaria ja sitäkin niukasti dietillä on nimikin. Se on missidietti. Nimi johtuu siitä, että naisella se saa aikaan missivartalon suhteet. 178 cm/55 kg ja perse roikkuu silti!

Takaisin asiaan:

Harvoin sitä saa salilla kuulla, mutta silloin kun Metal Gymillä kuulee, että "ukko on kovassa lyönnissä", tuntuu se palautteena poikkeuksetta aika mukavalta.

Kerran ravintolan ovella seisoessani kysyi Poliisi että mitä olet syönyt kun tollasen kokoinen olet?
Vastasin; Ladyvita 50+ kolme pakettia päivässä
Repes muuten äijä niin pahoin että otti lehtiön esiin ja kirjoitti sen ylös

N.O.Kummonen sanoi:
Tolla pelkkää hiilaria ja sitäkin niukasti dietillä on nimikin. Se on missidietti. Nimi johtuu siitä, että naisella se saa aikaan missivartalon suhteet. 178 cm/55 kg ja perse roikkuu silti!

:lol2:

Mulle kerran ku olin salilta lähdössä ja vaihdoin siinä paitaa niin salin isokokosin sälli sano, että "oot saanu näköjää vähän massaa" tjtn tohon suuntaan. Lämmitti kyllä tosi mukavasti :D . Eipä oo kauheesti muut mitään sanoneet, joskus koulussa joku huutelee "äläpäs nyt rupee kaappeilemaan" mutta tiiä sitten onko se vaan piruilua :(

Mun miehellä oli yksi päivä kauhean vaivautunut ilme, kun olin just olkkarissa tehnyt kulmasoutua säädettävällä kp:lla (~15kg) ja jättänyt sen painon lattialle.. Kysyin, että mikä nyt on, tähän mies vaan tokaisi, että "Alkaa kohta pelottamaan noi sun painot!"
-Luuli vissiin, että minä (toistaiseksi vielä heikko) olin jotain haukkarikääntöjä niillä väännellyt.. :D Oikaisin kyllä asian..

Yksi kaveri aina vaan selittää, miten "pitkät ja hoikat" lihakset olis niiiin paljon kauniimmat naisella. Plääh! Kattonut liikaa tv-shoppia..

edit: Ja lisätään vielä pikkusiskon kommentti mun käsistä : "No haista nyt p*ska!!!"

Jossain bileissä tuntematon tyyppi katsoo vähän aikaa ja täräyttää: "luuletko sä olevas lihaksikas?"

En ollut puhunut mistään salijutuista koko iltana. Minkähän takia se tyyppi juuri minulta tuon kysyi :D

Dreamer sanoi:
Jossain bileissä tuntematon tyyppi katsoo vähän aikaa ja täräyttää: "luuletko sä olevas lihaksikas?"

En ollut puhunut mistään salijutuista koko iltana. Minkähän takia se tyyppi juuri minulta tuon kysyi :D

"Mikä vittu sä luulet olevas!!"

Just tää asenne on varmaan yleisin. Kaikki ei sitä sano, ainakaan selvimpäin (ja jos on tarpeeksi iso niin ei sano silloinkaan).

Wildemar sanoi:
Tuohan oli kuittailua. Jätkä jätti painot törkeesti kelkkaan ja ohjaaja mainitsi Schwarzeneggeriksi, koska päätit egoilla noin. Mua ainakin hävettäis tollanen toiminta. :nolo: Tää oli mun arvio tapahtumien kulusta. ;)

No joo. Itsekään en kyllä muista syytä, että miksi jätin painot koneeseen. Olisikohan asia ollut niin, että siinä oli jotkut raudat jo valmiina ja ajattelemattomuuttani en sitten omiani korjannut :) En suinkaan egoillut, ei kuulu tapoihini ;)

Back
Ylös Bottom