Parhaat huomautukset

Tapaninpäivänä meitä oli paikallisessa raflassa koolla melkoinen joukko vanhoja ja uusia koulukokavereita sekä muita tuttuja. Tapasin siinä sitten jossain vaiheessa iltaa kaverin muijan, jota en ollut ennen tavannutkaan. Tietenkin siinä niidenkin pöydässä oli ravannut illan mittaan enemmänkin porukkaa niin tämä kaverin muija tokaisi ensimmäisenä esittelyjen jälkeen, että poikkean positiivisesti edukseni niistä nörteistä, joita se oli jo illan mittaa ehtinyt tavata :D

Tuo lämmitti jo ihan oikeasti :haart:

Mjoo, kaverit kai ei kestä ku "kehityn" ja kuittailevat kokoajan mun lisäproteiinista
"joo no kai sitä kasvaa ku vetää noita hormooneja"
"joo ei kyllä sitä saa ruuastaki mutta ei noin hyvänä/nopeasti"
"no joo joo.. mikset sitte syö kahta purkkia tonnikalaa joka reeniin jälkee jos on niin sama?"
"(ÄRR PERKELE) antaapa olla"

Sitte tosiaan verikokeissa tulee käytyä sen ~6kk välein (??) aina sama juttu "joo sultahan saaki tän helposti ku noita suonia on tossa vaikka muille jakaa" ja kaverit aina "voi helvetti noita sun suonia" tämä siis 181cm 65kg :D

No, porukat kannustaa tosi hyvin ovat ainaki kehuneet jo NYT (2kk reeniä takana tosissaan)
"oothan tota perkele kasvanu jo paljo"
Yks ilta äiti sano ku pistin vahingossa vanhat bokserit (lue: pienet ja tiukat)
"Kato isä tosta Jonnestaki on tullu mies. Eihän sillä mahu tuo vehe enää tonne housuihinkaa ja ylävartalo alkanu kasvaan. Ja oha sillä jo parran tynkääki" "no oonhan mä ajanu partaa jo pitkään"
isäntä siihen: "MITÄ MUN KONEELLA?!?" :lol2:
(ehkä toi parran kasvaminen ei oo salireeniin suoraaverrannollinen, mutta jotenki oon huomannu niinku seki kasvas nopeempaa? no sattumaa kai..)

noh semmosia mulla :D kiitos ja anteeks

Serkku heitti hyvän tossa viikko sitten, en ollu nähny sitä oikeestaa ~puoleen vuoteen. Juteltii siinä jostain, ja yht'äkkiä se heitti vaa "Oho, enpä ookkaa huomannu, mut on vissii kaverilla vähä hartiat levinny"
Toinen hyvä oli ku töissä yks vakioasiakas tokas "oot vissii alkanu käymää salilla ku lihaksetki on alkanu kasvaa" :david: :david: :david:

terkkari sano terveystarkastuksessa "Oot vissiin jo jonku aikaa käyny salilla, et kai syö hormooneita" painoin punnituksessa 87kg sanoin kaverille et paljonko painan "mitä? ethän sä voi painaa yli 80kg"

Näitä saa kuulla korispeleissä ja muuallakin:
"Oot aika puntti."
"Oot aika keho."
"Oot aika body."
Johon vastaan:
"Nohnoh, äläs nyt liiottele."

Pforce sanoi:
Yks ilta äiti sano ku pistin vahingossa vanhat bokserit (lue: pienet ja tiukat)
"Kato isä tosta Jonnestaki on tullu mies. Eihän sillä mahu tuo vehe enää tonne housuihinkaa ja ylävartalo alkanu kasvaan.

Siis hetki pieni...sun äitis kattelee sun värkkejä..? Hyiiii tuhmaa... :D :D

Pforce sanoi:
Mjoo, kaverit kai ei kestä ku "kehityn" ja kuittailevat kokoajan mun lisäproteiinista
"joo no kai sitä kasvaa ku vetää noita hormooneja"
"joo ei kyllä sitä saa ruuastaki mutta ei noin hyvänä/nopeasti"
"no joo joo.. mikset sitte syö kahta purkkia tonnikalaa joka reeniin jälkee jos on niin sama?"
"(ÄRR PERKELE) antaapa olla"

:offtopic:

Vähän vastaavanlainen tapaus oli perjantaina yksissä pippaloissa, tuli työkaverin kanssa mun dietistä puhetta kun se oli ittekin suunnitellu muutaman kilon pudottamista ja kyseli sitten että miten mä oon diettini toteuttanut. Kerroin etten oo mitään sen ihmeempää tehnyt kun siistinyt ruokavaliota eli kaikki turhan sokerimässyt pois ja rasva mieluiten rypsäriä yms. No tähän tämä neropatti sano että ei ne hiilarit lihota, että ei karkinsyönti lihota vaan kaikki rasva pitäs jättää pois. No koitin sitten ystävällisesti selittää, mutta eihän tämä halunnut ymmärtää ja kaverihan rupes hikeentymään kun "poika" tulee opettaan "miestä" :david: :wall:

Yllättävän moni laihduttaja jättää rasvan ihan minimiin ja syö sitten niin perkeleesti riisiä, makaroonia ja porkkanaa. Tai sitten näitä hienoja 0% rasvaa tuotteita. Oma tätinikin yritti jossain vaiheessa tällaista, mutta eihän siitä mitään tullut.

maxmussel sanoi:
Siis hetki pieni...sun äitis kattelee sun värkkejä..? Hyiiii tuhmaa... :D :D
No joo jotain tommosta kai sitte :eek: Ihmettelin kyllä kommenttia ku kuitenki on itellä niin pieni muna :D Ja ehkä se alunperin ihmetteli niitä mun housuja :whip:

Mummon kuitti, oot lihonnu sitten viime näkymän, alat näyttää ihan ihmiselt.

Ei ainaka nouse kus päähän kun mummo palauttelee maan pinnalle.

Joona sanoi:
Tai sitten näitä hienoja 0% rasvaa tuotteita.
Kalliiksikin tulee. Pakkohan sen on olla hyvää kun pakkauksessa lukee "light". Sitten syödään light-meetvurstia ja ihmetellään kun ympärysmittaa vaan siirtyy lompakosta vyötärölle...

Tais olla toissa kesänä, kun vanha luokkakaveri tuli kylään. Ei oltu nähty n. kahteen vuoteen. Ihan ensimmäisenä se tuijotti monttu auki suoraan varmaan puol minuuttia ja sano: "Mitä hel...iä sulle on tapahtunu." Se kyllä lämmitti mieltä.

Kävin tuossa uusimassa perusrokotukset tänään ja lääkäri sitten pyysi ottamaan paidan pois ja kommentoi:

Oho, tuo olkapää onkin näköjään sen verran hyvässä lihassa että osuu näin maanantaina vapisevin käsinkin. Huumorimiehiä oli lääkäri :)

Yheltä duunikaverilta tuli mukava palaute. Se on ite nuorempana jonkinverran punttia vetänyt mutta enemmänkin painijoita. Sen kanssa tulee aina silloin tällöin juteltua ja tossa oli jokunen aika että ei oltu nähty ja juteltu kunnolla ja tämä kaveri sanoi mulle, että oot tainnu käydä salilla ahkeraan kun on mukavasti hanska turvonnut!! No se jos mikä lämmitää mieltä!

timba79 sanoi:

Vähän vastaavanlainen tapaus oli perjantaina yksissä pippaloissa, tuli työkaverin kanssa mun dietistä puhetta kun se oli ittekin suunnitellu muutaman kilon pudottamista ja kyseli sitten että miten mä oon diettini toteuttanut. Kerroin etten oo mitään sen ihmeempää tehnyt kun siistinyt ruokavaliota eli kaikki turhan sokerimässyt pois ja rasva mieluiten rypsäriä yms. No tähän tämä neropatti sano että ei ne hiilarit lihota, että ei karkinsyönti lihota vaan kaikki rasva pitäs jättää pois. No koitin sitten ystävällisesti selittää, mutta eihän tämä halunnut ymmärtää ja kaverihan rupes hikeentymään kun "poika" tulee opettaan "miestä" :david: :wall:

On se p**kele kumma kun ihmset tulee ensin kyselemään neuvoja (ok. tossa postissa ei suoraan sitä mainittu) ja sitten jos niille kertoo jotain, niin ne on silleen että "OHHOH!! että pitäskö mun syödä jotain rasvaa? miten sä tollasta luulet? siis läskihän on rasvaa! ei sitä saa syödä!" :david: Yks tuttu reagoi mun antamaan infoon just tolla tavalla. En taida enää seuraavalla kerralla vaivautua neuvomaan. :rolleyes:

grimJester sanoi:
Kalliiksikin tulee. Pakkohan sen on olla hyvää kun pakkauksessa lukee "light". Sitten syödään light-meetvurstia ja ihmetellään kun ympärysmittaa vaan siirtyy lompakosta vyötärölle...

Älä nyt perkule masenna. Viimeksi viime yönä kun olin 3,5 tuntia pyöriskellyt pedissä, uni ei meinannut tulla millään ja nälkäkin alkoi kurnia, kävin jääkaapilla ja tungin suuhuni ~10 siivua LIGHT metukkaa. Vai notta epäterveellistä, perskutarallaa :D

No itse olin kerran oikein otettu, kun olin lopettanut jalkaprässin ja kohta siihen tuli joku saliohjaaja suojattinsa kanssa ja se ohjaaja sanoi "otetaan nuo painot pois, kun ilmeisesti svartsenekker on tehnyt tässä". Se oli mukavaa :)

Nekroman sanoi:
No itse olin kerran oikein otettu, kun olin lopettanut jalkaprässin ja kohta siihen tuli joku saliohjaaja suojattinsa kanssa ja se ohjaaja sanoi "otetaan nuo painot pois, kun ilmeisesti svartsenekker on tehnyt tässä". Se oli mukavaa :)

Tuohan oli kuittailua. Jätkä jätti painot törkeesti kelkkaan ja ohjaaja mainitsi Schwarzeneggeriksi, koska päätit egoilla noin. Mua ainakin hävettäis tollanen toiminta. :nolo: Tää oli mun arvio tapahtumien kulusta. ;)

Yhden lapsuudenkaverini kanssa tuli skidinä aina joskus nyrkkeiltyä leikkimielisesti (talvella kummallakin paksut toppatakit päällä ja paksut hanskat käsissä). Kerran sitten satuttiin olemaan porukalla vetämässä ohrapirtelöitä sekä saunomassa ja tämä kaverini näki mut pitkästä aikaa hieman kevyemmissä vaatteissa (nakuna). Siihen se sitten totesi että "sen verran riskiin kuntoon olet tullut, että ei enää taidetakaan ottaa matsia" :) Toisaalta jokin aika sitten minulla oli bulkki päällä ja porukalla kirosin että olen ihan pienen naisen kokoinen (toivoen salaa ehkä jotain vastakkaista kommenttia). Siihen tämä sama kaveri sitten sanoi että "olet joo raskaana olevan naisen kokoinen" :jahas:

Salilla otin selänojennuksia lisäpainoilla (en muista kuinka paljon oli tangossa rautaa). Sarjatauon aikana siihen sitten meni joku nainen, kuka oli ilmeisesti jotain yleisurheilua varten treenaamassa valmentajansa kanssa. Valmentaja sanoi että ota nuo maassa olevat painot niskasi taakse virnistäen. Siihen nainen vaan totesi että jos nyt ei kuitenkaan. Lämmitti kummasti :)

Mummo (vaimonpuolelta) kun nähdään vain noin kerran puolessa vuodessa:

"Ja (nimi) se on taas laihtunnu, no ilmakkos kun ei koska mittään syä. Syäksä edes mittä?"

Olin juuri pari päivää aikaisemmin saanut 90kg rikki vaa'assa (yksi virstanpylväs itselleni).

Back
Ylös Bottom