Parhaat huomautukset

Isän suusta kuultua: "oot tainnut vetää niitä hormooneja..."
Tämän isäni sanoi, kun tuossa viime v-loppuna oli reilu 30cm lunta kerralla ja piti sit vanhalle näyttää jotta miten se lumikola liikkuu pienessä hangessakin, kun isä alkoi valittamaan jotain raskaasta.. ;)

Itelle on kyllä kans tullu omasta mielestä yllättävän paljon tuommosia kehun tapasia vaikka omasta mielestä sitä ei ees näytä juuri kasvavan. Varsinki sukulaiset ja semmoset kaverit joita näkee vaan muutaman kerran vuodessa antaa kivaa palautetta. Tämä lämmitti mieltä mukavasti entisen luokkakaverin suusta: "Sustahan on tullu kunnon köntti, mahutkohan nää enää tuosta ovesta". Sitten aika monet kyselee että käytkö salilla ja paljon penkki :) .

Heh, oltii kavereitten kans pitkästä aikaan saunailtaa viettämäs, sitä ennen käytii joskus alkukesästä mökil..niin kaverit oli hetken hiljaa kun vedin paidan pois ja sit tuli kaljapullo käteen "tuleeks bodari saunaan?" :)

Sydäntä lämmittää, kun kuulee kommentin: "On sillä hauis kasvanut"
On myös kuultu: "Jätkä on aika vahva." Ojensin reppua yhdellä kädellä käsi suorana. :eek: Vau, kyllä nyt on taas miehinen olo, kun tuollaisia sanotaan tällaiselle hernekepille.

jpm sanoi:
Isän suusta kuultua: "oot tainnut vetää niitä hormooneja..."
Tämän isäni sanoi, kun tuossa viime v-loppuna oli reilu 30cm lunta kerralla ja piti sit vanhalle näyttää jotta miten se lumikola liikkuu pienessä hangessakin, kun isä alkoi valittamaan jotain raskaasta.. ;)

Meikästä nuo lumityöt tuntuu aina yhtä raskaalta vaikka salilla runttaisi miten tahansa. Ilmeisesti vaatii liikaa kestävyyttä.

no aika paljon kuulee sukulaisilta kommentteja tyyliin "ootpa sinä miehistynyt/kasvanut/turvonnut/ viime näkemästä!"...kehut on aina ihan mukava ottaa vastaan...

Force sanoi:
Meikästä nuo lumityöt tuntuu aina yhtä raskaalta vaikka salilla runttaisi miten tahansa. Ilmeisesti vaatii liikaa kestävyyttä.

Voi olla... itellä menee selkä jumiin yleensä kun alan leikkimään "ihmis-lumilinkoa" (eli heittelen kolalla lumet suoraan kasan päälle nostolla/heilautuksella ettei tule liian lähelle isoja kasoja). :)

Minua vituttaa aivan hillittömästi yksi meidän salilla pyörivä "elämäntapatreenaja", luultavasti jollain työkyvyttömyyseläkkeellä tai jotain ( ei kuulu asiaan).
Noh asiaan, tämä jannu pyörii siellä aina dimmu borgir paita päällä, painaa omien sanojensa mukaan 62kg ja on bodaillut "useamman vuoden".
Se neuvoo hieman liian hanakasti kaikkia salilla olijoita, tyyliin "kysy meiltä isommilta ukoilta miten toi pystypunnerrus tehdään oikein" (tyyppi itse tekee sitä 6kg käsipainoilla :P) ja toinen hyvä letkautus oli kerran "sä oot varmasti kisakiree 50 kilosten sarjassa jos nyt painat 90, ajatteleppa siitä paljon sulla on sitä lihasta".

Faijan mukaan olen lihonut, 2 kiloa tullut painoa lisää ja sarjapainot ja maksimit nousseet kohtuullisesti joten epäilen itse tuota. :rolleyes:
Joskus kanniskellut paria tyttöä ja ovat ihmetelleet "Miten sä jaksat noin pitkään". Tuleehan siitä hyvä mieli vaikka taitavat vaan kalastella sitä kylläkin totuudenmukaista vastausta "Ethän sä nyt mitään paina" :lol2:

-Ootko ollu jossain autokolarissa ku sulla on joka puolella ihme pahkuroita?
-Mitä se jätkä on oikein syöny?
-Voitko tehdä mulle ohjelman?

Heh heh. Loistava topic!!

Itse olen edistynyt todella paljon viimeisen vuoden aikana. Olin vielä vuosi sitten päivälukiossa, josta vaihdoin iltalukioon suorittamaan lukion loppuun, mutta kuinkas ollakkaan, jouduin tekemään vielä yhden comebackin vanhaan kouluun. Vanhan luokkani vetävin misu soitti ja pyysi minua vanhojen tansseihin :kippis1: . Tietenkin sanoin puhelimessa, että "suostun vastahakoisesti" :D.

Sitten menin paikalla. Vuosi sitten painoin 74 kiloa ja nyt painan 93. (lukion alussa 62). Ilmeet olivat aikomoiset, kun näkivät kehityksen tulokset. Suuret onnistumiset akateemisella puolella eivät juurikaan kiinostaneet ketään, vaan kysymykset olivat lähinnä "paljon penkki" -tyyliin. Mikäpäs siinä, kyllä siinä ilolla vastailin ja kertoilin treeneistä, mutta yhden asian voin kiteyttää, että naiset eivät pysty suhtautumaan ollenkaan bodaukseen. Sain kuulla niin humoristista kommentteja, että olin ihan räjähtää nauruun. Ehkäpä yleisenä ohjenuorana voidaan sanoa, että naisille ei edes kannata sanoa käyvänsä punttisalilla. Onneksi yritin pitää matalaa profiilia vastailemalla kysymyksiin, että "miten olet kasvanut noin paljon" sanomalla, että olen syönnyt äidin tekemän aamupuuron :lol2:, ei tainnut läpi mennä, mutta yritys hyvä kymmenen.

Paras kommentti tuli yhdeltä mimmiltä. Oli puhetta yhden kaverin kanssa ravinnosta ja tein sen virheen, että mainitsin painoni ja misukka kuuli sen.

Mimmi: *kauhistuneena* Sä oot kamalan painiva.
Mimmi: Et sä voi painaa noin paljoa. Noh, et sä näytä kamalalta läskiltä.
Minä: Kiitos *nauraa mielessään*
Mimmi: Sä olet vielä nuori, sulla on aikaa laihtua :lol2:

Snake sanoi:
Sama kaveri sanoo että,lisäproteiinin otossa on jotain "hämärää"

Meinaisin housuihini kusta kun n. 50 v. työkaveri raahasi läskiperseensä mun karsinaani eilen ja nähdessään mun juovan protskudrinkkiä totesi hyvin paheksuvaan sävyyn: "Sä juot jotain jauhettua subutexiä vai?"

LOL!

Naisten kommentit tarkoittavat että lihakset kiihottavat heitä.

Miesten kommentit tarkoittavat että he ovat kateellisia ja/tai lihakset kiihottavat heitä.

Miettikää tätä kun seuraavan kerran kuulette "tyhmiä" kommentteja! :kippis1:

Sustanooli-Voitko tehdä mulle ohjelman?[/QUOTE sanoi:
Joo tämä on tuttua minullekin, aika usein on sisarukset tai kaverit kyselemässä jotain ohjelman tapasta tai vinkkiä, ei siinä autan mielelläni jos se vaan jotain tsemppaa eteenpäin.

Toinen on tää ravintopuoli, sitä kun on tullut vähän yhdelle ja toiselle valistettua pikkusen terveellisemmästä ruokavaliosta niin kappas vaan, ovat ruvenneet kyselemään kaikenlaista ravinnosta ja syömisestä.

Ompas susta tullu aika karju! -yks kaveri jota en ollu nähny vuoteen.
Kyllä sulla on isot hartiat, niinku ladon ovet ei niin leveät mutta yhtä lahot -sano mummo vitsillä.

Systeriä näkee nykyään harvoin ja kehityskin on viimeisen vuoden mennyt harppauksilla eteenpäin, lähinnä ruokapuolen kuntoonlaiton jälkeen.......niin istuttiin ruokapöydässä ja mätin ruokaa naamaan kyynerpää nojaten pöytään, sitte sisko lasauttaa että kauheita patteja sulla on käsissä :eek: Vittu säikähdin että nyt on joku forkkusyöpä iskeny mutta systeri tarkottikin vaan haubereita :lol2: Sitten tuli nää perus kyssärit heti perään, "et kai sä vaan syö mitään tyhmää ?" Lämmitti mieltä kuitenkin.........

Back
Ylös Bottom