Parhaat huomautukset

Voi olla että tästä on ollut joku aihe jo aikoinaan, mutta enpä oikein osannut mitään hakusanaakaan keksiä.

Mitenkä teiän tuttava / kaveripiiri on ottanut mahdollisen "kasvamisenne" puheeksi kommentoinut / kehunut? Perussuomalainen lajista tietämätönhän ei vahingossakaan sano mitää positiivista mallia "Onpas sulla patti kasvanut, on ilmeisesti ruokavalio kohdallaan ...". Itse olin tuossa muutama päivä sitten saunaillassa ja siellä oli porukkaa joka ei välttämättä ole mitään hyviä kavereita vaan ihan tuttuja. Yksi sitten tuojotteli hetken lauteilla melkoisessa kännissä ja tokaisi "Hei onks sulla pää pienentyny". Naurattaa kylla vieläkin. Muissa lajeissa voidaan kyllä sanoa, että "onpas sulla tuo kakkossyöttö kehittynyt" tai "loistava ranneveto sulla" jne. Varsinkin saunailloissa törmää vähänväliä heittoihin "hei ! mitä sä noilla lihaksilla teet" tms. ja aina tietysti pitää olla kännissä.

Onko muut törmänny vastaavaan vai onko meikäläisen lähipiiri vaan tämmönen ...

Ugga sanoi:
Ilmeisesti olen kasvanut jo niin isoksi ettei kukaan uskalla sanoa mitään(jep jep, ihan varmana).

Tsori Ugga luin ton sun viestisi hieman väärin, mutta tarkennusta tuli pointiin kuitenkin.

Kynäniskoja tässä ollaan vieläkin, enkä ole muutenkaan kovin agressiivista laatua, eli siitä varmastikkaan ole kymysys. Ilmeisesti kirjoitin taas päin helvettiä, mutta pointti oli se, että tavalliset läskiperseet ei voi jostain syystä edes ottaa asiaa puheeksi selvinpäin saati kannustaa.

Frendi ei ollut nähnyt mua puoleen vuoteen ja olin tiputtanut painoa 120--->80 kiloon, niin se ei mainannut tunnistaa mua. Sitten kevennyksenä heitin, että maksasyövässä on hyviäkin puolia: paino tippuu rivakasti. Oli sillä 1000 taalan ilme ;-))

Töissä ne sen on ekana huomanneet ja nakkaavan mut sitten aina kaikenmaailman nosto ja kantohommiin...pikkusisko huomaa kyllä kaikki asiat, se kun ittekin on kiinnostunut punttailusta niin se muistaa mainita asioista, varsinkin jos on päässyt rasvaa kertymään... :D

timba79 sanoi:
Töissä ne sen on ekana huomanneet ja nakkaavan mut sitten aina kaikenmaailman nosto ja kantohommiin...pikkusisko huomaa kyllä kaikki asiat, se kun ittekin on kiinnostunut punttailusta niin se muistaa mainita asioista, varsinkin jos on päässyt rasvaa kertymään... :D

Minkähän ikäinen pikkusisko? Ja strategiset mitat ktos! ;)

Wintikka sanoi:
Frendi ei ollut nähnyt mua puoleen vuoteen ja olin tiputtanut painoa 120--->80 kiloon, niin se ei mainannut tunnistaa mua. Sitten kevennyksenä heitin, että maksasyövässä on hyviäkin puolia: paino tippuu rivakasti. Oli sillä 1000 taalan ilme ;-))

:lol2:

Wintikka sanoi:
:kuvia:

Oma äitini näki meikäläisen... ei sen pidemmän tauon, kuin kuukauden jälkeen ja sanoi: "Oleksä poika lopettanu ryyppäämisen".

Töissä on semmosia selänvirkistys roikkumatankoja,jossa eilen roikuin.Tanko on mulle vähän lyhyt,jonka takia etuolkapäät meinaa kuristaa mut.Työkaveri tilanteen havaitessaan tokas:"Sää oot jumalauta pumpannu liikaa"
Sama kaveri sanoo että,lisäproteiinin otossa on jotain "hämärää"

Paras huomautus tuli joskus isältä kun istuin pöydässä ja jotenkin erehdyin ajatuksissani jännittämään hauiksen ja sitten rentouttamaan niin isä tokasi että "oletko huomannut että sinulla on joku hermovika kädessäs". No mä sitten selittämään että ei ole vaan muuten jännitin sitä niin se tokaisee että "piruako siinä sitten pullistelet"

japa sanoi:
"piruako siinä sitten pullistelet"
Aika hyvä :D
Salilla tänään tais tulla eka kommentti, eräs likka kysyi, että "kauanko te olette oikeen käyneet täällä?" Heh, eihän tuo nyt suoranaista kehumista ollut, mutta pisti hymyilyttään :)
Iskä on muutaman kerran heittänyt, että "on sulla nuo hartiat vähän levinneet."

Noita yleisiä " Sä oot varmasti vetäny jotain nappeja,muuten et tommosex olis tullu" juttuja on kuullu meistä varmaan jokainen. Sattuipa tässä kerran seuraavanlainen tapaus joka lämmittää mieltä vieläkin:

Eräs paikallinen herra nalvaili aina kun satuttiin samaan paikkaan yhtäaikaa " otapa ne melonit pois kainaloista,yhden käden miehiä " tyyliin.No siihen en sit sen kummemmin takertunut.Kuukausi sitten törmäsin samaisee herraan paikallisen yökerhon vessassa.Päällä oli ihonmyötäinen musta t-paita,jolloin kaveri mulkaisi vähän pidempään ja tokaisi " V**tu olet sä muuten oikeesti kasvanu isox, ethän muista pahalla niitä entisiä kismoja,en mä halua turpaani ".

Heh heh :D soitti vielä seuraavana maanantaina että tekisinkö saliohjelman.
Tein mutta eipä oo kaverist kuulunu.

yleensä se on kuitenkin ollut sitä että "kyllä sä oot laihtunu" ja että "sun ryhti on parantunut"

Back
Ylös Bottom