Parhaat HI-FI in-ear kuulokkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Nyt on hakusessa musiikkiin kaikki parhaat, joista sitten valita. Eikä siis mitään Kossin paskoja, vaan ihan niin hyvää laatua kuin nyt napeista voi kuulua.

Olen koittanut Bossia, Sennheiseria, V-Modaa jne jne jne. Mutta ajattelin pistää kerrankin ihan vitun hyvät, joten onko kukaan koskaan koittanut mitään kalliimpia? Onko hintansa väärtti?

Ja äänilähde näille on iPhone. Ulkomailta ajattelin ostaa, niin säästääpä muutaman euron.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just ku huomasin tän ketjun ni olin tulossa tänne jo itkeen, että mitkä kannattais ostaa ku oon jo vuoden sisällä käyny vaihtamassa 6 kertaa takuuseen kossit. :/ Vinkkejä siis täälläkin kaivataan. Tällä hetkellä on jotku Sonyn 10e maksavat, mutta huono äänenlaatu. Ja tarkoitatko noilla "in-ear" kuulokkeilla sellasia, et niis on samallainen ku kosseis ne vaahtomuovit jotka tungetaan korvaan?

In ear on siis juuri se korvaan tungettava malli. Kossit sun muut halvat on ihan hirveitä jos on koskaan kuunnellut paremmilla.

Boset on toistaiseksi parhaat mitä olen käyttänyt, mutta kuten kaikissa muissakin, liitin hajonnut ajan saatossa.

Seuraaviin kalliisiin ostan jatkopalan, joka menee rikki kuulokkeiden liittimen sijaan.

Boset on suomessa rontti satasen.

80430_boseinearbig.jpg

Halvimmat on aivan järkyttävän paskoja, nyt on päässä Sennheiserin CX300 ja ei voi edes puhua samana päivänä laadusta.

Shuren nappeilla ainakin hintaa löytyy. Muusikkopiireissä taitaa nuo olla aika suosittuja. Itellä oli joskus EC2-malli (varmaan tuo nykynen SE115) ja olin kyllä tyytyväinen äänenlaatuun. Kaks vuotta kesti päivittäisessä käytössä ja sitten meni toinen nappi mykäksi.

Ite ostin just Klipsch Image S4 ja oon ollu ihan tyytyväinen. Äänenlaatu parani noista Sennheiser CX300 ja välissä olleista halvemmista napeista huomattavasti.

klipsch030609.jpg

Hinta verkkokaupassa 83€.

edit: Jos rahalla ei väliä niin varmaan Shuret tulisi tännekin.

Olin jo ihan varma, että kun avaan tän treadin, niin porukka kehuu noita KOSSin "PASKOJA!" taas taivaisiin.. Kävyn tunkeminen korvaankin on mielekkäämpää kuin noiden KOSSien paskojen käyttäminen.. Eipä noilla suurimmalla osalla normaaleista kaupoista saatavilla ole juurikaan specseissä eroa..

Kirjotteleppa Mike sitten että miltä se döödmetalli kuulostaa noilla vähän kalliimmilla korvaplugeilla..

Naureskelin omppuforumilla kun oli tähän tyyliin ketju ja jengi into piukalla kehui jotain Applen in-ear kuulokkeita ja jotain Sennheiserin paskoja maasta taivaaseen. Kerran kun paremmilla kuuntelee, niin tajuaa miten hyvää soundia voi oikeasti saada noista paremmista.

Näin on.. Jos oikeesti saa kiksejä musiikista, niin kannattaa kyllä panostaa HiFiin.. On kuin toinen maailma..

Siis jos oikeasti halutaan hifittää niin iPhonenhan kautta sitä musiikkia ei saisi edes kuunnella....
-MUTTA- nappikuulokkeista Etymoticin kuulokkeet on parhaimmat.

Mike, miten nuo ultimate ears pysyvät korvissa? Siis oletko kokeillut juostessa yms. Itsellä ollut ongelmana kaikkien nappejen kanssa, että eivät ole pysyneet, juostessa, pyöräillessä yms. Mutta tuon laittamasi kuvan perusteella eroavat aikas paljonkin normaaleista halpis napeista...

Mulla on noi Sennheiserin Cx-300II napit ja pysyy lenkkeillessä hyvin korvissa, varsinki niillä pienimmillä tateilla mitä tulee mukana. Äänenlaatu on mielestäni erittäin jees, hakkaa ainaki muut 40e kuulokkeet 100-0. En sitte tiiä miltä kuulostaa hifistelijän korvaan.

Mulla on jotkut kuppaset phillipsit, ja ne ei pysy mun korvissa yhtään, joko ne on liian isot enkä saa tarpeeksi syvälle niitä tai muuten vaan paskat, vituttaa vähän väliä korjata niitä

Noi Klipschit on pysynyt kyllä hyvin korvissa. Ei ole kävelyn, satunnaisen bussiin juoksun tai muutaman hassun kyykkysarjan aikana lähtenyt kertaakaan korvasta. Ainoa negatiivinen on johdon ohuus. Miksei kaikissa voi olla Dr Dre Beatsin tapaista lattakaapelia.

http://www.klipsch.com/na-en/products/image-x10i-overview/ Nuo ostaisin itselleni jos olisi tuon verran laittaa nappeihin. Soundi ja hallinta pitäisi olla parasta A-ryhmää. Shuret ja etymocit ovat kyllä hyviä ja ammattilaisten käyttämiä, mutta toimivat samalla periaatteella kuin tarkkailumonitorit. Äänen sävy on juuri se mikä se raidallakin. Ääntä ei sävytetä lainkaan ja saa sen omasta mielestäni kuulostamaan kylmältä. Sama koskee bassotoistoa, joka ei noilla ole riittävä koska liikenteen meteli etc. Vie siltä pohjan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom