Parhaat herkku-/mässäilyruuat!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sviuraiteen jättipizza on tosiaan hyvä sijoitus.
4.5 eerolla saa isomman pizzan kuin esim kotipizzan perhepizza.
Täytteiden keksimisessä on todellakin käytetty mielikuvitusta, viimekerralla kun kävin syömässä siellä (kinkku, ananas) päivän erikoinen oli persikka kananmuna.

Originally posted by Jonksu
Sviuraiteen jättipizza on tosiaan hyvä sijoitus.
4.5 eerolla saa isomman pizzan kuin esim kotipizzan perhepizza.
Täytteiden keksimisessä on todellakin käytetty mielikuvitusta, viimekerralla kun kävin syömässä siellä (kinkku, ananas) päivän erikoinen oli persikka kananmuna.

No ainakin mitä mä olen käyny sivuraiteen pizzoja muutaman kerran syömässä, niin isoja ovat juu-u mutta täytettä ei ole kun sen verran et pohja peittyy noin 30%.

No entäs ne tilat? (ainaki itiksessä silloin kun siellä kävin) olikun ois syöny koirankopissa jossa on koko Helsingin kulkukoirat samaan aikaan tuuppimassa ja sit vielä ne vilkkuvat jouluvalot joita on joka puolella.
Et jos sijoituksesta puhutaan, niin taitaa olla yksi huonoimmista.

"persikka kananmuna!!" :lol2:

Never again :urjo:

paras mässy on:
-200g pähkinäsuklaata.
-pussi poppareita.
-Cokista.
-Pekonia valkoisenleivän väliin hirvee määrä!
- mäkkärissä bic mac 4kpl + cokista.

niin toi siis jotain puolen päivän aikajanalla.
ei tee vähään aikaan mieli mässäillä.

Tänään söin ja totesin, että hyvälle maistuu. Lidlin pakasteesta löysin Rainbow Valkosipulivoipatongin. Jumaliuta oli mun makuun, suosittelen!

Originally posted by Warheart
Tänään söin ja totesin, että hyvälle maistuu. Lidlin pakasteesta löysin Rainbow Valkosipulivoipatongin. Jumaliuta oli mun makuun, suosittelen!

Noi on uskomattoman hyviä mutta niihin kyllästyy nopeesti. En pysty enää ajattelemaankaan tai :urjo: . Täytyy pitää taukoa niin eiköhän ne sitten taas maistu.

Originally posted by HooEee
No ainakin mitä mä olen käyny sivuraiteen pizzoja muutaman kerran syömässä, niin isoja ovat juu-u mutta täytettä ei ole kun sen verran et pohja peittyy noin 30%.

No entäs ne tilat? (ainaki itiksessä silloin kun siellä kävin) olikun ois syöny koirankopissa jossa on koko Helsingin kulkukoirat samaan aikaan tuuppimassa ja sit vielä ne vilkkuvat jouluvalot joita on joka puolella.
Et jos sijoituksesta puhutaan, niin taitaa olla yksi huonoimmista.

"persikka kananmuna!!" :lol2:

Never again :urjo:

Oon käyny vaan hietaniemen sivuraiteessa ja maussa ei ole ollut vielä mitään valittamista ja täyettä on ollut ihan tarpeeksi.
Paikka on TOSI pieni mutta myös siisti eikä mitään spurguja ole ollut siellä notkumassa, vaikka paikassa saa tilattua myös suht halpoja drinksuja isosta valikoimasta.
Edelleen oma lempipikaruokapaikkani!

Tosiaankin toi Sivuraiteen pizzatouhu on arveluttavaa. Kerran olen siellä käynyt ja oli kyllä vika kerta. En ole ikinä syönyt niin surkeaa pizzaa. Täytettä oli ihan vähän, juusto outoa ja reunat ynnä osa pohjasta mustana. Hyh hyh.

Mutta kysymykseen: Itse olen innostunut kebabista ja se lohkoperunoilla, ei ranskalaisilla, ne kun ei maistu millekään.

Suosittelenkin tässä Myyrmäen asemna pizzataksia. Lounashinta 6e kaikki annokset, sisältää juoman ja kahvin. Pizzat ja kebabit kunnon kokoisia. Itse asiassa en edes jaksanu tänään syödä kebabia aivan loppuun, enkä ole todellakaan pieniruokainen :)

Ja sit yks juttu on superherkkua, nimittäin Lidlin suklaajäätelö semmosilla suklaamuruilla...aivan uskomattoman kermaista ja täydellisen makuista, nam. Hintaa tais olla pari euroa/1,5l. Halpaa.

salmiakki, mcfeast, dumlet, jaffa-keksit, digestivet upotettuna kahviin, kardemummakahvi, vaniljajätski (maustettu kanelilla ja kardemummalla jne.. nam :evil:

Mukava lueskella diettifiiliksissä tätä theardia!
Mun lempiherkkuja on makuunin karkit(sikamakea vaniljafudge ja lakut erityisesti), Lakritsi- ja suklaajäätelö, ananas, maustekahvit ja tuore leipä. Tosin viime aikoina ollut aika hiljaista toi leivän puputus, diettiini kun leipä ei kuulu.

Kyllähän noi kaikki perinteiset menee, kuten:

- Hampurilaisateriat (periaatteestakin suomalaiset Heset)
- Ählypizzat
- ROSSOn PANNUPIZZAT !!!
- ROSSOexpressin "päivän pasta" !!!
- Työpaikan lähellä olevan nakkarin perinteinen:

TAKSARI tai ISO TAKSARI !!! :worship: :worship:
(mahtava vetää yövuorossa työkavereiden kanssa puntin jälkeen iso taksari, on ihan älyttömän hyvä, olo ei vaan sitten loppuyönä oo niin kauheen hyvä, on aika iso ja pitää hotkia, ettei ranskalaiset jäähdy)

Kaikki siis kelpaa (taisi jäädä karkit ja jäätelö mainitsematta) ja sen kylä huomaa peilistä. No ei nyt kuitenkaan ihan joka päivä.

Ehkäpä vuoden periodilla tuo ROSSOn päivän pasta on päässyt kärkisijalle, hinta 4.50 € (sis juoma, moniviljasämpylä + kohtuullinen kuppi sitä pastaa, ihan jees, eikä tuu niin huono omatunto, kuin tosta taksarista tai pizzasta)

Possun kylkikuutioita paistinpannulle ja siihen valkosipuli-pippuri kastike. Tähän lisäksi Golden Longs ranskalaiset (varmaankin parhaat mitä kaupasta löytyy, ne on suhteellisen rapeita) ja jos sattuu olemaan niin jotain salaattia. Aijai, kun on hyvää. Eikä nyt liian epäterveellistäkään. Rasvaa ehkä liian paljon mutta muuten on kyllä hyvää. Sitten on tietysti näitä taco/tortilla sörsseleitä, eli papuja, lihaa ja joku vahva kastike.

rocket sanoi:
Ooooooh, kunnon grillattu grillimakkara:eek: ehdoTON ykkönen

:D

Totta. :kuola:

Eilen tuli grillailtua piiiitkästä aikaa makkaraa ja täytyy sanoo että oli kyllä taas todella hyvää kun ei ollut sitten syksyn jälkeen makkaraa käristelty.

No kyllä se on äidin tekemä lätty herkkua mansikkahillon ja creme vanillan kanssa.
Myös pelkät mansikat creme vanillan kanssa ovat todellakin mun herkkua... NAM!

Ja kukapa voisi hyvää pastaa vastustaa?

paistijauheliha sanoi:
VAIN SELKÄRANGATTOMAT SORTUU!!;)

Edit: ei mitään sittenkää :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom