Parhaat herkku-/mässäilyruuat!

Originally posted by naiskovis
Joo leipäjuusto on ihan killeri...mikrossa.

(juustoleipä on juustovoileipä ilman voita, tosin jotkut kutsuu leipäjuustoa juustoleiväksi, mulla tuli kerran kaupassa riita erään myyjän kanssa asiasta)

Eikös toi ole narinajuustoa. Itse tehty narinajuusto on hyväääää....
Harmi kun ei vaan ole pitkään aikaa saanut sitä :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päätin just, että tankkaan huomiseen jalkatreeniin tänään siten, että käyn räjäyttämässä Ravintola Anin seisovan lampaanlihakebab-pöydän. Oujee, kuola valuu jo nyt suupielistä.

Jumankauta

tämän topicin aloitti varmasti k-lähikauppias..
:cool:

Originally posted by PMLats

Ja eikö kukaan muu pidä juustoista?? Ovat sen verran tyyriitä, ettei tule useinkaan ostettua, mutta hyvä kypsä brie, rasvaiset goudat, mozzarella (sulatettuna lämpmän voileivän päälle) ja leipäjuusto (vai onkos se nyt juustoleipä?) mikrossa kuumennettuna sellaiseksi venyväksi valuvaksi sössöksi... Mmmm. Patongin, suolakeksien tms. kera nautittuna!!

Ja pitakebabaaaaaaaa...... :D

Mä tykkään kans juustoista :) Oikein vesi herahti kielelle kun rupesin ajattelemaan juustoherkkuja...

Varmaan paikalliseen ravintolaan ja sieltä Ataman=3 sisäfilepihviä, vuolukermaa, paprikaa ja jotain muuta rehua ja tietysti iso vati valkosipuli-yrtti-kermaperunoita. Siihen jälkkärix 1l minttusuklaajäätelöö(ingmanin) ni kyllä lähtee.

Originally posted by Jesuiitta
Varmaan paikalliseen ravintolaan ja sieltä Ataman=3 sisäfilepihviä, vuolukermaa, paprikaa ja jotain muuta rehua ja tietysti iso vati valkosipuli-yrtti-kermaperunoita. Siihen jälkkärix 1l minttusuklaajäätelöö(ingmanin) ni kyllä lähtee.

No huh huh, missäs toi taivas sijaitsee ?

Pizzeria ravintola popino oy, raatihuoneenkatu 11 hml! LOL katoin puhelinluettelosta.. Puh.03 653 2555

ton jäätelön oon ostanu aina kaupasta raflan jälkeen

Pizzeria ravintola popino oy, raatihuoneenkatu 11 hml! LOL katoin puhelinluettelosta.. Puh.03 653 2555

Kiitos, täytynee joku vlv käydä siellä kylässä ; )

se muuten sit kans maksaa jotain 16 ecua...

No hätä, tollaisesta satsista mä maksan sen ihan kevyesti.
BTW, eipähän tartte aina itse kokkailla.

Ihmettelen täs, et kun on taas kova reeniputki ollu päällä jo 3 kk, niin ei pahemmin ole karkkia tullu mässäiltyä, ja oon ylpee siitä.
Herkkuruokia pääsee aina veteleen viikonloppuisin, yleensä kebap-annoksia,pizza..ym.
Viimeks vedin kolme Hesen kerroshampurilaista ja veden....LOL

Täytyy tähän väliin kommentoida, että aina kun vetelen noita herkkuja ni syön ne yksin (tai broidin kanssa) kotona, ellei dokausreissujen jälkeisiä snägärireissuja ja krapulapizzoja lasketa :p Jotenkin vaan maistuu paremmalta kun saa omassa rauhassa tunkea safkaa suuhun jonkun hyvän pätkän pyöriessä. Ja kyllä täytyy sanoa että mulla alkaa viirata päässä kun en en enää "kehtaa" mennä mihinkään mäkkäriin syömään tai syödä jotain karkkia tai jätskiä julkisilla paikoilla. Vaikee selittää miks sitä tuntee tolleen. En tod tiä mistä toikin on tullu! (Onks muilla muuten mitään vastaavia vammoja :D ?)

Musta tuntuu, että Tarmo Lähikauppias vetäis sian potkaa vaikka ratikkapysäkin katolla! Terveisiä vaan Kimmolle topicin aloittajalta ;)

Ternimaidosta tehty UUNIJUUSTO on maailman parasta juustoa,ja onneksi on 1 1/2 litraa tätä herkkua pakastimessa.
Originally posted by naiskovis
Joo leipäjuusto on ihan killeri...mikrossa.

(juustoleipä on juustovoileipä ilman voita, tosin jotkut kutsuu leipäjuustoa juustoleiväksi, mulla tuli kerran kaupassa riita erään myyjän kanssa asiasta)

Tomi77: Tosta fajitaspläjäyksestäsi puuttuu jotain olennaista, eli kreikkalainen jogurtti tai ranskalainen hapankerma, itse maustettu kermaviilikin on hyväksi todettu.

Kalakukko uusien perunoiden ja voin kanssa !

kunnon mättö pikaruoka:kauralesepuuroa litra sekaan dukesin pizza ja purkki raejuustoa (aattelin seuraavaks panna sekaan vielä curry tonnikala purnukan saas nähdä kuis äijän käy)

Originally posted by jpr
kunnon mättö pikaruoka:kauralesepuuroa litra sekaan dukesin pizza ja purkki raejuustoa (aattelin seuraavaks panna sekaan vielä curry tonnikala purnukan saas nähdä kuis äijän käy)

No tuo ei taida käydä ainakaan epäterveelliseksi!:D

no ei mutta toikin hiilari määrä laittaa paisuu ku ilmapallo.onko kellään tietoo hiilari ongelmista,ku ei pysty vetää tarpeeks ettei posahda.

Originally posted by rintafile
En tod tiä mistä toikin on tullu! (Onks muilla muuten mitään vastaavia vammoja :D ?)

Olen samalla tavalla vammainen kuin sä.

Ei sitä kehtaa leffaankaan ostaa isoa pussillista karkkia vaikka miten mieli tekiskin. Sit leffassa tekee mieli repiä tuoli irti ja heittää se niiden päälle jotka rapisuttelee niitä karkkipapereita.

Ja jäätelö ei myöskään tule kysymykseen vaikka kuumana kesäpäivänä kaupungilla tuntuisi että nääntyy ja kuihtuu helteeseen :) .

Mä tykkään kunnon pihvistä ja ranskalaisista.
Toinen suosikki on jonkun vaikka turkkilaisen tekemä kebabbi.
Pizzoissa on se vika ,ettei niissä ole salaattia mukana,ellei ole tämmänen lounasajan seisova pöytä.
Kiinalaiset on myös hyviä.
Se on muuten hienoo kun on viikon vetänyt rahkaa ja jauhelihaa ym mikä tulee korvista ulos ja sitten saa kunnon safkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom