Parhaat hanskat leuanvetoon?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei mavessa ole aina kyse gripin heikkoudesta. Voimamies kisoissa käytetään remmejä osittain hauisvammojen ehkäisyn takia. Risti ote on katkonut paljon hauiksia. Olen tästä voimailijoita jututtanut. Osalla on jopa niin päin että saa ilman remmejä isommat kilot. Syystä että tankoa voi roikottaa sormien päissä. Remmeillä ei voi jolloin vetomatka pitenee🙂 Mavessa remmit ovat jees. Käyttäisin itsekin ainakin työsarjoissa. Ristiote vääntää myös selän kieroksi.

Figure kaseilla pystyy roikuttaa vielä alempana kuin ilman remmejä.

Kuvittelisin, että jos mankkua ei saa käyttää niin voi tulla sanomista myös leuanvetotankoon jäävästä teippiliimasta...

Kyllä tollasilla tietynlaisilla asentajanhanskoilla saa ite ainakin paremman gripin kuin ilman. Töissä tullut testattua. Mutta en niitä käytä treeneissa vaan jos tarvetta niin versat.

Figure kaseilla pystyy roikuttaa vielä alempana kuin ilman remmejä.
Ovat aika monissa kisoissa kielletyt 🤷‍♂️ Joskus testasin. Mavetin kämmenet auki. Tuntui kuin kuormaliinoilla olisi kädet olleet tangossa😅 Omaan makuun menee jo yli tehokkuudessaan.

Kyllä tollasilla tietynlaisilla asentajanhanskoilla saa ite ainakin paremman gripin kuin ilman. Töissä tullut testattua. Mutta en niitä käytä treeneissa vaan jos tarvetta niin versat.
Mulla on wonder grip hanskat kala hommissa. Käytin myös vartijan töissä. Saa aika hyvän otteen pultsareista ja hauen niskasta.

Kuvittelisin, että jos mankkua ei saa käyttää niin voi tulla sanomista myös leuanvetotankoon jäävästä teippiliimasta...
Sitten olisi viimeistään salin boikotoinnin paikka. Vaikea uskoa että niin mulukkua salin omistajaa löytyy 😃

Ovat aika monissa kisoissa kielletyt 🤷‍♂️ Joskus testasin. Mavetin kämmenet auki. Tuntui kuin kuormaliinoilla olisi kädet olleet tangossa😅 Omaan makuun menee jo yli tehokkuudessaan.

Joo ei niillä tartte grippiä yhtään. Pitääkin testata vetoa silmukkanostovöillä .Toihan on vaa pitkä figure 8 😁

7393347592134.jpg

Sitten olisi viimeistään salin boikotoinnin paikka. Vaikea uskoa että niin mulukkua salin omistajaa löytyy 😃
No jos siinä teipissä on hyvä liima niin kyllä se vaikeampi on putsata ku mankku. Ei toki pöllyä ympäriinsä, mutta mun mielestä sotkee pahemmin.

No jos siinä teipissä on hyvä liima niin kyllä se vaikeampi on putsata ku mankku. Ei toki pöllyä ympäriinsä, mutta mun mielestä sotkee pahemmin.

Samaa mieltä että teippaaminen on vihoviimeinen temppu. Eikä se edes toimi hyvin.

Jos on sileä karhentamaton tanko niin hyvin paljon vaikuttaa kuinka rasvanen ja paskanen se on. Töissä haponkestävä sileä 33mm paksu tanko. Kun putsasin sen puhdistus sprayllä / rasvanpoistajalla niin grippi parani ihan saatanasti.

Back
Ylös Bottom