Parhaat demithreadit tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
mikähän pointti on ylipäätään pitää tuommoisia palstoja pystyssä? lapset puhuvat toisilleen mutupohjalta asioista, joita sitten lopuksi aletaan pitämään totuuksina. eihän siinä mitään jos lisäravinteita pitävät vaarallisina, mutta kun samanlaisia "tietoja" näyttäisi olevan mm. ehkäisyssä yms. terveyteen liittyvissä asiossa..

No myönnän, että osa tiedoista on todellakin vääriä, mutta ettehän te niiden tietojen mukaan voi luokitella kaikkia demissä kävijöitä tietämättömiksi teineiksi.
Tytöt vaan sattuu tässä 15-16 iässä sanomaan mielipiteensä asiasta suoraan ehkä tietynlaista angstia, vaikka eivät olisikaan varma asiasta, mutta suurinosa kuitenkin kirjoittaa loppuun jossei asiasta ole täysin varma, mutta halu auttaa on kuitenkin kova.

Ei kukaan jonku demin pohjalta ala jotain elämäntapaansa muuttamaan, lähdekritiikkiä
kiitos. Ei kukaan niitä siellä kysyttyjä juttuja niin tosissaan ota, että alkaisi elämänsäkkin demin mukaan järjestelemään. Sehän on kuitenkin vain nettipalsta.
Ja suurinosa siellä varmaan ihan huumorimielellä käy, koska pääasiana siellä ei kuitenkaan ole minkään tietyn lajin/harrastuksen tai muun sellaisen harjoittaminen.
Vaan ihan vaan ns. hauskanpito.

Itse olen kolmisen vuotta demissä käynyt, ja hauskuuteni saan sieltä päivittäin, kun luen tiettyjä juttuja. Mutta kivahan siellä on samanikäisten ihmisten kanssa jutella, kunhan vaan sattuu olemaan jotain järkevää sanottavaa.

heksu sanoi:
Aika turhaa kuitenkin alkaa kiistelemään siitä mikä nettipalsta on mitäkin huonompi.
Aika yksimielisiä täällä ollaan oltukin ;)

Tulipa nyt tämäkin threadi katsastettua ja täytyy sanoa että yksin tämän ansiosta se on kyllä yksi parhaista:
oikeet gootit hirttää ittensä puuhun ja kuuntelee sepulturaa!! koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!!
:hyper:

Demi sanoi:
"Kuinka vanha olet"
gunpowder
14

onzqu
16,70

Helinä
13 ja puol

tuiha
17

trollifani
25

Timpe?

Taha sanoi:
Vieläkö toi demi pyörii?

Jos haluatte nähdä, miten "feministiset" keittiönpöytäpsykologit oikeasti dissaa miehiä, tsekatkaa "Narsimin uhrien tuen" keskustelupalsta: http://www.narsistienuhrientuki.info/keskustelu/

Jokainen mustasukkainen tai oikeuksiaan puolustava mies on näköjään häiriintynyt ja hoidon tarpeessa...
että näin...

Two Sheds sanoi:
Tulipa nyt tämäkin threadi katsastettua ja täytyy sanoa että yksin tämän ansiosta se on kyllä yksi parhaista:

:hyper:

Selvän teki! (loikkaa pöydälle ja alkaa kieputtaa paalausnarua katttohirteen kiinni)

Siis tuonhan on pakko olla huumorilla... ;)
Miten te saatte noi linkit muuten näkymään?

D.Yates sanoi:
Korjausta: tuolla on kyllä niin sekavaa settiä että... Miten jotkut onnistuu löytämään itselleen tuollaisia miehiä ja vielä menevät naimisiin ja hommaavat lapsia, vaikka äijä ei alkuunkaan miellytä?

Jos niillä vaikka tuli 30 ikävuotta täyteen, oli oma yhteiskunnallinen asema/status nolla ja ei sattunut olemaan muutakaan miestä käsillä? Eikös tuolloin operaatio kotiäiteys jonkun pahaa-aavistamattoman piruparan kustannuksella olisi sopivan helppo oikotie onneen?

Mutta samaa mieltä palstan sekavuudesta. Suurin osa jorinasta jota tuolta jaksoin tavailla tuntui olevan katkerien yh-mammojen kitinää existään. Kriittinen oman toiminnan analysointi tyyliin "millä valinnoilla ajoin itseni tähän vittumaiseen nurkkaukseen" voisi olla näille terveempää ajanvietettä, kuin murehtiminen siitä millainen nainen heidät vuosia sitten jättäneellä miehellä nykyään on tai miten mies 6 vuotta sitten jätti WC-istuimen ylös. Se narsistisika! :lol2:

D.Yates sanoi:
Korjausta: tuolla on kyllä niin sekavaa settiä että... Miten jotkut onnistuu löytämään itselleen tuollaisia miehiä ja vielä menevät naimisiin ja hommaavat lapsia, vaikka äijä ei alkuunkaan miellytä?
Minua oikeasti huolestuttaa, millä perusteilla nämä muijat noita diagnoosejaan tekee. Jos muijaa huorittelee, on heti vähän hullu. Viis siitä, että muija oikeasti huoraa pitkin kyliä.

No, netti on skeidaa puolillaan.

Taha sanoi:
Jos haluatte nähdä, miten "feministiset" keittiönpöytäpsykologit oikeasti dissaa miehiä, tsekatkaa "Narsimin uhrien tuen" keskustelupalsta: http://www.narsistienuhrientuki.info/keskustelu/

Voi jeesusperse, ei jumasaatna..

en osaa edes sanoa mitään noista sivuista, jäin kyllä niin huuli pyöreenä kattelemaan noita juttuja että häh? Siis en oikein osaa hahmottaa että onko tossa nyt kyse siitä että noi ämmät mitä tonne kirjoittelee on niin jumalattoman selkärangattomia ettei niillä oo kykyä hallita omaa elämäänsä, vai heittääkö siellä vaan vähän isopyörä, ei nimittäin oo ihan just sieltä terveimmästä päästä tuo saitti.

EDIT:

Narsistienuhrientuki.info sanoi:
pikku hiljaa olen alkanut miettimään eroamista tästä salasuhteesta, joka minulla tämän narskun kanssa on ollut vasta vähän aikaa. Salasuhde siksi, että olen itse naimisissa, kahden lapsen äiti.

Suhteesta narskuun olen saanut *taivaallista* seksiä, naiseuden ylistystä ja ihailuakin. Minulla ei olisi muuta syytä lopettaa tätä suhdetta, kuin että hieman pelottaa että perheeni saisi tietää. Tämä narsku näyttää käyttäytyvän oudosti: kerran olin jo häntä jättämässä, jota hän ei osannut lainkaan aavistaa, mutta hän juoksi vielä perääni huutaen:"Ulos, äläkä enää koskaan tule takaisin.." Eli jostain syystä hän sai käännettyä koko jutun päälaelleen, hän olikin jättämässä minua! Ja sitten alkoi sen päiväinen puhelinsoittorumba, jossa ensin hän haukkui minua ja "lapsellista käytöstäni", mutta kun huomasi ettei se tehonnut, vaihtoi tekniikkaa ja alkoi ylistää minua ja oli kuin toinen ihminen. Se tehosi ja jäin sitten vielä.

Olen pyytänyt häntä rakastamaan minua ( heh, tyypillinen nainen ), lähettänyt hänelle rakkauskirjeitäkin ( vaikka en tietystikään ole käyttänyt sanaa *rakastaa*, mutta kaikkea muuta kyllä..) . Olen huomannut, että silloin kun itse olen kärvistellyt ikävissäni, kaivannut hänen kosketustaan ja ihoaan, ja sitä myöten soittanut / tekstiviesteillyt useammin, hän on etäinen. Mutta kun viime viikolla olin tosi kiireinen töissä, päätin etten soita hänellekään vain nähdäkseni, pystynkö itse siihen. Minä pystyin kyllä, mutta mies tuli käsittämättömän innokkaaksi, soitti, viesteili, ehdotteli tapaamista, oli ihanuuden perikuva.

Huh, pitäisikö alkaa pommittaa tekstiviesteillä rakkaudentunnustuksia, niin ehkä kaveri kyllästyisi minuun? Mutta kun sellainen käyttäytyminen ottaa ihan liikaa oman ylpeyden päälle!!! Entä jos sillä onkin päinvastainen vaikutus, ja tyyppi takertuu minuun??

Laturiin.

EDIT2:

Mode sanoi:
Näytin eilen uudelle ystävättärelleni vanhoja valokuvia meistä. Hän näki kuvissa herkän ja komean näköisen miehen.Apuva!

Kun kuulin tämän, laitoin miehelle viestin, kuinka edelleenkin haluaisin vastausta. Non closure tilanne on sietämätön! Teksiviestillä kun ei päätetä kolmen vuoden parisuhdetta, vai päätetäänkö? Olenko se hullu ja narsisti minä? Yhdistyksemme perustaja?
Vittu, sekasin kun seinäkello kaikki, laturiin vaan.

Huoh, on tuolla sentään järjenkin ääntä (miehen).

"Kuulehan todenäköisesti miehesi aavistaa tai tietää mutta katsoo läpi sormien koska rakastaa lapsiaan. Minä tein niin , lapset pieniä mamma juoksi vieraissa. Katsos kun järjestelmä on rakennettu niin että lapset menee automaatisesti äidille vaikka olisikin narsku.
Ja kun mies eroaa narsisti puolisostaan niin hän menettää lapsensa samalla.
Koska narsku syylistää puolisonsa erossa , ja manipuloi lapset vihaamaan ex- kumpaniaan.
Mieshän on tässä maassa aina se syyllinen erossa, niin varmaan teidänkin erossa.

Oliko se niin että naisilla on aina tunteet mukana kun pettää ja miehillä ei?
Vai miten se meni ?

Olet täysiverinen naisnarsisti Jonde"

Muuten näyttää siltä, että elämäänsä pettyneet ja mielenterveysongelmista kärsivät naisihmiset käyttää tuolla palstalla miehistä yleisnimitystä narsku.

"Nasrku soitti juuri lasten tapaamisasiasta ( viimeeksi kuullut hänestä 2 viikkoa sitten) ja mä tärisen melkein vihasta ja pelosta. Ainakin noista tunteista. Milloin tää kurjuus loppuu, että sen Tyrannin voi kohdata ilman minkäänlaisia reaktioita. Sit mun vihastuttaa sen uusi suhde ja kaikki siihen liittyvä. "

Taha sanoi:

Jokainen mustasukkainen tai oikeuksiaan puolustava mies on näköjään häiriintynyt ja hoidon tarpeessa...

Tässä kohtaa täytyy muistaa, että eläminen narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivän kanssa alkaa leimaamaan myös uhria. Kun on riittävän kauan kärsinyt näistä "vakavammista" tempauksista, kuten vallankäytöstä mm. huorittelun muodossa sun muusta, niin alkaa vahtaamaan kaikkea arkipäivän toimintaa uhrin silmälasien läpi. Esim. jos toinen syö haarukallisen sun lautaselta, on kyseessä alistaminen, vaikka normaalissa parisuhteessa siinä ei olisi mitään ihmeellistä.

Kysymykseen miksi kumppani ei jätä narsistia.... Miksi kumppani ei jätä alkkista? Miksi kumppani ei jätä narkkia? Lyhyesti sanottuna ihminen, jonka minäkuva pysyy ehjänä jollain ihme rakennelmilla osaa vaistomaisesti kietoa lähipiirinsä osaksi ongelmaansa, mitä tukee ihmisen luontainen ominaisuus tukea omaa laumaansa. Tästä voi oikaista sanomaan, että ihminen, joka pyrkii eroon tällaisesta suhteesta, tuntee rikkovansa eroon pyrkiessään jotain itsestään. En selosta asiaa sen enmpää, kun en käytännössä kaikkia mekanismeja tunne ja jutusta tulisi hyvin pitkä, mutta kysykää keneltä vaan alkoholistin tms. kanssa eläneeltä.

Back
Ylös Bottom