Parhaat demithreadit tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
mitä tarkoittaa peniksen liikakasvu? kasvaako se siis paksuutta vai pituutta :P ? ku sehän tulee 50 vuotta täyttäneille miehille... :D

nimim.mamelukki

http://teinienpalsta.blogspot.com/

Teille feikki gootit!!!
Mää oon miettiny jo pidemmän aikaa yhtä juttua... nimittäin feikki gootteja!!! joku 69 eyes, him, tai uniklubi, ei tosiaan oo mitään goottia!! oikeet gootit hirttää ittensä puuhun ja kuuntelee sepulturaa!! koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!! et ei sil oo mitään tekemist himin kaa..!!!

OONKO RASKAANA????
Auttakaa pliis!! mä otin poika kamult suihin tänää ja nielin... mut sit muistin et koulus oli ruokana pinaatti keittoo ja kanan munaa ... nythän mul on mahas vaik kuinka paljon muna solui mitkä voi hedelmöittyy!!! tarvinko abortin?!!?

:hyper:

Mulla ainakin vaatii rekisteröitymisen että pääsee lukemaan noita, ja en todellakaan aio tehdä sitä vapaaehtoisesti :D

Harvemmin tulee tätä ketjua edes avattua, mutta nyt sen tein ja meinasin samointein tukehtua aamiaiseeni lukiessani tämän:

"Teille feikki gootit!!!
Mää oon miettiny jo pidemmän aikaa yhtä juttua... nimittäin feikki gootteja!!! joku 69 eyes, him, tai uniklubi, ei tosiaan oo mitään goottia!! oikeet gootit hirttää ittensä puuhun ja kuuntelee sepulturaa!! koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!! et ei sil oo mitään tekemist himin kaa..!!!
(boldaukset by myself)

Kreivi Dracula keksi sähkövirran 50-luvulla... sanokaa nyt jooko, että tuo oli jo alunperinkin läppä :lol2:

Feikkiedit: Olisi muuten aika loistavaa sigumateriaalia tuo pätkä :lol2:

nCh sanoi:
Mulla ainakin vaatii rekisteröitymisen että pääsee lukemaan noita, ja en todellakaan aio tehdä sitä vapaaehtoisesti :D
Tossa pari sivua taaksepäin joku(Pysyköön salassa) teki tilin tonne.

nimi: käyttäjä_tunnus
passu: salasana

Taas vaihteeksi onnistuin tuonne eksymään ja kyllähän sieltä jotain hauskaakin löytyi: http://www.demi.fi/keskustelu.php?m=2&f=7&id=991351

Vahva, luonnollisesti vahva. Vahvistunut tekemällä, ei syömällä jotain pulveria. Hallitsee kokoajan koko kehonsa, ei esimerkiksi huoju tai kompuroi. Kontrolli siis. Kapea lantio, sellanen ahdas. Edestä pitää lonkkaluiden näkyä niinku Jimi Pääkallolla. Takkuset hiukset on ihanat, mut ei missään tapauksessa sellanen amispehko, rasvanen ja muuta. xp Vähän vinot silmät, ei minkään pikkupojan näkönen vaan vähän sellanen karaistunu. Karvoja saa olla, mutta ei liikaa. Ei esim selässä.

Voi vittu noi on äpäriä :lol2:

Ehkä maailman eniten ihmisistä vituttaa angsti-teini-tytöt jotka omasta mielestään tietävät kaikesta kaiken, vaikka eivät tiedä oikeasti mistään mitään :rock:

Voi hyvä luoja. Suurinta osaa linkkejä en saanut auki jostain syystä mutta ne jotka sain... onko näitä ihmisiä oikeasti olemassa, vai onko suurin osa postauksista tehty kieli poskessa-meiningillä?
Itse ainakin nyt haluan uskoa että läppää nuo suurin osa on, ettei mene ihan usko Suomalaisnuorten yleissivistykseen...

Hohhoo:lol2:
Hiemanko repesin
Mindii sanoi:
ja sen on saanut aikaan www.pakkotoisto.com

siellä on joitaki kuvia joistaki tyypeistä, aivan järkyttäviä!
edit:D :david:
jermu92 sanoi:
älä helvetis anna sen sekaantua mihinkää proteiinihormooneihi. tu lee hulluks jos niitä vetää.ja sano sille et tekee vähintää 200vatsaa joka päivä tai ainaki joka toine päivä ja sit vähintää yht paljo selkii kans!"!!!!!!"

Back
Ylös Bottom