Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teille feikki gootit!!!
Mää oon miettiny jo pidemmän aikaa yhtä juttua... nimittäin feikki gootteja!!! joku 69 eyes, him, tai uniklubi, ei tosiaan oo mitään goottia!! oikeet gootit hirttää ittensä puuhun ja kuuntelee sepulturaa!! koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!! et ei sil oo mitään tekemist himin kaa..!!!
OONKO RASKAANA????
Auttakaa pliis!! mä otin poika kamult suihin tänää ja nielin... mut sit muistin et koulus oli ruokana pinaatti keittoo ja kanan munaa ... nythän mul on mahas vaik kuinka paljon muna solui mitkä voi hedelmöittyy!!! tarvinko abortin?!!?

Tossa pari sivua taaksepäin joku(Pysyköön salassa) teki tilin tonne.nCh sanoi:Mulla ainakin vaatii rekisteröitymisen että pääsee lukemaan noita, ja en todellakaan aio tehdä sitä vapaaehtoisesti :D
Vahva, luonnollisesti vahva. Vahvistunut tekemällä, ei syömällä jotain pulveria. Hallitsee kokoajan koko kehonsa, ei esimerkiksi huoju tai kompuroi. Kontrolli siis. Kapea lantio, sellanen ahdas. Edestä pitää lonkkaluiden näkyä niinku Jimi Pääkallolla. Takkuset hiukset on ihanat, mut ei missään tapauksessa sellanen amispehko, rasvanen ja muuta. xp Vähän vinot silmät, ei minkään pikkupojan näkönen vaan vähän sellanen karaistunu. Karvoja saa olla, mutta ei liikaa. Ei esim selässä.

Tidus sanoi:Taas vaihteeksi onnistuin tuonne eksymään ja kyllähän sieltä jotain hauskaakin löytyi: http://www.demi.fi/keskustelu.php?m=2&f=7&id=991351
Alipainoiset, ei-turkulaiset ja pitkälettiset.
:lol2:joku demiläinen sanoi:PS. Mitä vikaa on vanhassa Iron Maiden paidassa ja mustissa farkuissa? Ovat perkele toimineet täydellisesti jo vuodesta 1989 alkaen.
edit:DMindii sanoi:ja sen on saanut aikaan www.pakkotoisto.com
siellä on joitaki kuvia joistaki tyypeistä, aivan järkyttäviä!

jermu92 sanoi:älä helvetis anna sen sekaantua mihinkää proteiinihormooneihi. tu lee hulluks jos niitä vetää.ja sano sille et tekee vähintää 200vatsaa joka päivä tai ainaki joka toine päivä ja sit vähintää yht paljo selkii kans!"!!!!!!"
Kuoletar sanoi:ja sit se toinen oli mua lyhyempi ja aika pieni muuten, mut ihan tajuttoman hyvät vatsalihakset ja kroppa muutenkin.. se jakso jopa nostaa mut

VelvetDragon sanoi:Pakkiksella tosiaan näkee paljon kaikkia kivoja kuvia varsinkin vip-puolella...