Parhaat demithreadit tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
15-vuotiaat tytöt on aika lailla siinä kasvunsa ylärajoilla.

Kuukautiset alkaa normaalisti 11-14-vuotiaana ja siitä kasvetaan enää muutama sentti. Poikkeuksia toki on, mutta tytöt ei kasva kovinkaan myöhään niin kuin esim. kundit, jotka voi kasvaa 18-20-vuotiaaksi.

Eix ookki ihq. Ei... pysty... räjähtää... pää... Saitte mut lukeen Demiä, kirotut.
:wall:
:wall: :wall:
:wall: :wall: :wall:
:wall: :wall: :wall: :wall:

No uskon sitten, että 15-vuotiaat tytöt ei kasva enää paljon pituutta. Mutta siitä väitteestä, että 15-vuotiaat eivät olisi tyhmiä en tingi.

lej sanoi:
No uskon sitten, että 15-vuotiaat tytöt ei kasva enää paljon pituutta. Mutta siitä väitteestä, että 15-vuotiaat eivät olisi tyhmiä en tingi.

Siitä ei tarvi tinkiä :)

njoo.. eikä varmasti kasva tuollaisella ruokavaliolla, eli siitä ei ole ongelmaa.

aivan älyttömiä nämä keskustelut. vielä kun neuvotaan toista laihtumaan tuollaisella ruokavaliolla.

poltetaan ne viimeisetkin lihasten rippeet, syödään pelkkää nopeaa hiilihydraattia (varmistetaan rasvan säilyminen) ja hyvällä tuurilla saadaan pituuskasvu katkeamaan. aineenvaihdunta vaan laskee dieetin seurauksena.

sitten kun ei enää niin nappaa "laihduttelu" eli löydetään vähän pidempiaikainen poikaystävä, turvotaan kuin pullataikinat.

heksu sanoi:
... tän verran syöminen on ihan normaalia, noin 15 vuotiaille tytöille, jotka eivät harrasta treenaamista, katsos kun kaikki eivät välttämättä ole teidän kaltaisianne treenaaja ahmatteja ;)

itsekkin syön tuota luokkaa, ja silti ei ole koskaan nälkä.

Sen minä vielä jotenkin ymmärrän, että syödään vähän, jos ruokahalu on alhainen - mutta miksi pitää syödä vielä lisäksi aivan päin h***ettiä, siis noin laadullisesti? :confused: Samat lihakset ja luut siitä treenaamattomasta kropastakin löytyvät, ja samalla tavalla ne (ja koko ihminen) voivat huonosti ja heikentyvät entisestään, jos ruokavalio on mallia tyypillinen Demi (niinkuin se nykyajan teinitytöillä valitettavan usein on). :(

Gillyanne sanoi:
Sen minä vielä jotenkin ymmärrän, että syödään vähän, jos ruokahalu on alhainen - mutta miksi pitää syödä vielä lisäksi aivan päin h***ettiä, siis noin laadullisesti? :confused: Samat lihakset ja luut siitä treenaamattomasta kropastakin löytyvät, ja samalla tavalla ne (ja koko ihminen) voivat huonosti ja heikentyvät entisestään, jos ruokavalio on mallia tyypillinen Demi (niinkuin se nykyajan teinitytöillä valitettavan usein on). :(

:offtopic:

IHANA TUO SUN SIGNATURE!! :D :thumbs: :5:

Tehkää joku yleiset tunnukset. Luonto ei anna periksi rekisteröityä Demiin :david:

Sen minä vielä jotenkin ymmärrän, että syödään vähän, jos ruokahalu on alhainen - mutta miksi pitää syödä vielä lisäksi aivan päin h***ettiä, siis noin laadullisesti? Samat lihakset ja luut siitä treenaamattomasta kropastakin löytyvät, ja samalla tavalla ne (ja koko ihminen) voivat huonosti ja heikentyvät entisestään, jos ruokavalio on mallia tyypillinen Demi (niinkuin se nykyajan teinitytöillä valitettavan usein on).

tuo on totta. Yks mun kaveri on vähä "sairas" Ollaan yritetty jankuttaa sille, että ei se mtn hyövytä jos sä vaan syöt vähän, että sun pitää treenata jos haluat pysyä laihana, sit se alkaa väittämään:
"Niin mut emmä halua mitään isoja lihaksia" Me ollaan sillain et ei ne lihakset itsestään tule.
Sitten annoin sille oman kiinteyttävän treeni ohjelmani, niin likka sanoi:
"En mä voi käyttää tota, ku lihakset painaa enemmän ku läski, ja mun paino nousee" siinä vaiheessa mä repesin, että mitä väliä sillä painolla on, jos näyttää laihalta, mutta miten vain:)

heksu sanoi:
"En mä voi käyttää tota, ku lihakset painaa enemmän ku läski, ja mun paino nousee" siinä vaiheessa mä repesin, että mitä väliä sillä painolla on, jos näyttää laihalta, mutta miten vain:)

Tuo on kyllä ihmeellistä. Niin monet tuijottavat pelkästään painoon. Tietämättömät luulevat 175cm/100kg kehonrakentajaakin joksikin 80 kiloiseksi ja ovat yllättyneitä kun kuulevat todellisen painon...

No mahtaakohan toi kalorimäärä olla käytössä 365/v? -En usko. kyl sitä perjantaina tulee kaloreita kun siiderit avautuu ja sit käydään taas mäkissä ja pitsalla. Mutulla sanoisin, että aika moni ihminen syö tosi pieniä määriä ja ehkä onnistuu pitämään diettiään, (-joka on paska ja kopsattu just joltain damn idolilta jostain trendipaskalehdestä) ja herkkuja syödään vaan välillä, koska välillähän saa herkutella. Nykyään ihmisten "välillä" vaan ei ole kerran viikossa vaan kerran päivässä. Ja sit ihmetellään kun ei laihdu tai kun kilot tulee takaisin, vaikka herkkuja syödään vain sallittu määrä. -Eli "välillä".

Hiukan :offtopic:

"Ennen kävin kuntosalilla, mutta painoni nousi, koska lihakseni kasvoivat. Nykyään käyn mieluummin kävelyllä."

-Yksi Miss Hawaiian Tropic finalisteista pari päivää sitten telkkarissa.

Ei voi ymmärtää. :(

Sinoli sanoi:
Tehkää joku yleiset tunnukset. Luonto ei anna periksi rekisteröityä Demiin :david:

Ihan totta.. En helvetissä mäkään rekisteröidy tonne... :D

jesss kiitti plussapallo.ei mullakaa luonto antanu periks rekisteröityä :D

Back
Ylös Bottom