Parhaat bodykuvat vol. 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olipas hienoja kuvia kaikki! Ja monet suorastaan upeita klassikkoja.

Friikein kuva oli mielestäni sivun 11 hieman yli puolivälin kuva ronsusta. Reidet ja perse suorastaan liiankin isot ainakin tuosta kulmasta, mutta äijän malli kyllä muuten täydellinen. Ei todellakaan mikään rasvainen kynäniska suomalaiselta salilta, joka viskoo pieniä käsipainoja hajalle mylvien...tiedätte varmaan miksi...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllähän ne Ronskan jalatkin parhaina päivinä on ollut yhdet suurimmista mitä on kehonrakennuksessa.
Rakenne ja malli ollut kuitenkin niin hyvä, että muutama patsas löytyy kotitakan päältä.

Hyvä esimerkki.
Järkyttävä koko.

Todellisen urheilijan näköinen:)

Siltähän se oikeesti näyttää kun urheilulajin nimi on kehonrakennus. Ei mikään ihme, koska kyseinen urheilija on ollut lajin huipulla vuosikausia. Kukaan ei varmaan odota Colemannin olevan kisakunnossa ympäri vuoden. Sama pätee kyllä muihinkin urheilulajeihin. En oikein ymmärrä kommenttisi tarkoitusta. Miltä sen Colemannin pitäisi näyttää ollakseen "urheilijan" näköinen? Seiväshyppääjältä?

Kukas sitä sanoo että kisakunnossa ympäri vuoden??
Taas joku itkee kun Ronsteria arvostelee:) Kehonrakennus on arvostelulaji...Ei miellytä mun silmää kun näyttää porsaalta.Älkää nyt olko niin tosikkoja:)

1974olympia001.jpg
Arnold poikkeaa monista muista kehonrakentajista maagisesti edukseen, johtunee ehkä lapsena nähdyistä Conan -elokuvista:).

Arska on kyllä helvetin upeassa kunnossa tuossa kuvassa...Säväyttää enemmän kuin nykyiset massamonsterit!!Musta/valko kuvat toimii muutenkin paremmin.

Arska on kyllä uskomaton mies.
tää edellisellä sivulla ollu kuva on kyllä yks parhaista body kuvista koskaan.
1974olympia012.jpg

Tuo rinta on kyllä ihan saatanan iso. Ja koko yläkroppakin on paksua lihaa täynnä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dave Batista.

batista.jpg

John Cena.

1047d1155869105-tito-ortizs-body-3rd-20wwe-20wwf-20john-20cena-20original-20wallpaper-20bhcr-1-.jpg

Ja unelmavartalo minkä haluaisin: Randy Orton.

RandyOrton.jpg

Jooh, kyseiset henkilöt ovat siis viihde vapaapainijoita.

Täytyy olla 'selfish mothafuck', mutta edelleen stagekuvista paras, mitä olen ottanut löytyy tästä ja kuvallisesti kuvanakin mielestäni suhteellisen hyvin onnistunut.

Kritisoikaa te, mä hehkutan :D

TL3.jpg

Oon aivan samaa mieltä, mutta samaan aikaan vaan jyräsi massamonsterit, jotka on näemmä tulleet jäädäkseen Mr.O lavalle.

Flexin symmetria ja tasapainoisuus hakee kyllä vertaistaan kautta aikojen mittelössäkin :worship:

Kyllähän flexillä hieno kroppa on mutta kyllähän sen nyt persesilmälläkin näkee, että ihan liian vähän lihaa, jos vaikka vertaa saman ajan colemanniin niin ei mitään jakoa. flexi olis treenannu vähän kovempaa ja hankkinut +10-15 kg lihasta niin olis ollu kaikkien aikojen paras, bigronin sijasta...

Zone-sarja -42%
Oi oi mitä kuvia!

Suositut

Back
Ylös Bottom