Parhaat bodykuvat vol. 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä tuo Flexin kroppa on aivan älyttömän tyylikäs :eek:

Näin on

1518730247_l.jpg

Kerrassaan loistelias symmetria Flexillä! Mustavalkoinen kuva tua myös dramatiikkaa hienosti lisää...

Mua henkilökohtaisesti harmittaa ettei Flex koskaan vieny kirkkainta olympia-mitalia. Kaverilla oli kuitenkin lavalla mun mielestä useammin kuin kerran kaikista hiotuimman näköinen paketti.

Mua henkilökohtaisesti harmittaa ettei Flex koskaan vieny kirkkainta olympia-mitalia. Kaverilla oli kuitenkin lavalla mun mielestä useammin kuin kerran kaikista hiotuimman näköinen paketti.

Oon aivan samaa mieltä, mutta samaan aikaan vaan jyräsi massamonsterit, jotka on näemmä tulleet jäädäkseen Mr.O lavalle.

Flexin symmetria ja tasapainoisuus hakee kyllä vertaistaan kautta aikojen mittelössäkin :worship:

Leveä selkä takaa

Flexin kohtaloksi koitui leveä selkä takaa poseeraus Mr Olympia karkeloissa Dorianilla ja Ronniella oli vain parempi selkä siinä poseerauksessa. Sen täytyy sanoa Flexin kunniaksi että sillä ei koskaan maha pullottanut niinkuin Dorianilla ja Ronniella.

Flex on aina ollut ehdoton suosikkini,kaikkien aikojen paras...Voi per...le kun selällä voitettiin monta olympiaa:) no kovia oli Yates ja Coleman,mutta olisin silti antanut muutaman kerran 1-pystin Flexille.Aivan uskomaton rakenne ja symmetria.Onhan sitä massaakin!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse en ole järin ihastunut Flexin fysiikkaan, vaikkakin se mielestäni suht näyttävä onkin. Kädet ja jalat aivan liian isot torsoon verrattuna, dwarffaavat sen hölmön näköisesti. Myös hartia-vyötärö -ratio aika kehno.

Omaa silmääni miellyttää kovasti esim. tuo Lee Haneyn fysiikka, jossa on mielestäni lähes kaikki kohdallaan. Massakaan ei ole niin överi verrattuna esim. nykyisiin lihakasoihin.

Mä en ymmärrä tota porukan vauhkoamista noista mahoista. Tossa kuvassa ei kumpikaan poseeraa ja onhan se nyt jumalauta päivänselvä asia, että tollainen 130kiloinen ruho vaatii ruokaa aivan helvetisti. Tottakai ne pötsit on jo senkin takia tollaisia.

Mä en ymmärrä tota porukan vauhkoamista noista mahoista. Tossa kuvassa ei kumpikaan poseeraa ja onhan se nyt jumalauta päivänselvä asia, että tollainen 130kiloinen ruho vaatii ruokaa aivan helvetisti. Tottakai ne pötsit on jo senkin takia tollaisia.
Jostain kumman syystä esim. Dennis Wolfvilla ei masu pömpötä vaikka on ihan perkeleen iso. Ehkä selviää van pienemmillä ruokamäärillä, tai mahalaukku ei veny niin helposti:rolleyes: Meinaatko että kasvu-insu-IGF-1 - yhdistelmillä ei ole osuutta asiaan? Itse en tosin ole asiantuntija, siksi kysyn.

Suolistossahan niitä IGF reseptoreja on eniten eli kyllä sen normaalia reilusti suurempi tuotanto sitä mahaa saattaa kasvattaa, mutta se nyt kuitenkin on varmaan 99% varma, että JOKAINEN pro sitä käyttää. Toiset vaan ehkä osaa kontrolloida sitä pakkiaan 24/7...
Kyllä niillä "pienemmilläkin" miehillä mahat pömpöttää aika lailla, ei tarvi olla kun alta -80 kisaaja Suomenmaalta niin jo sieltäkin löytyy melkoisia pakkeja kun niitä ei pidetä kontrollissa.

Zone-sarja -42%
Suolistossahan niitä IGF reseptoreja on eniten eli kyllä sen normaalia reilusti suurempi tuotanto sitä mahaa saattaa kasvattaa, mutta se nyt kuitenkin on varmaan 99% varma, että JOKAINEN pro sitä käyttää. Toiset vaan ehkä osaa kontrolloida sitä pakkiaan 24/7...
Kyllä niillä "pienemmilläkin" miehillä mahat pömpöttää aika lailla, ei tarvi olla kun alta -80 kisaaja Suomenmaalta niin jo sieltäkin löytyy melkoisia pakkeja kun niitä ei pidetä kontrollissa.

Syöminen se ei ole, sillä monet pienemmätki äärimmäisen nopean aineenvaihdunnan kaverit (myös täysin naturaalit) vetävät 6000+ kaloria päivässä, eikä pakki pömpötä. Vatsanseudun kontrollista tietysti on myöskin kyse, jos masu pömpöttää.

Tämä kuva on antanut enemmän motivaatiota minulle kuin mikään coleman-wheeler-cutler kuva, tässä on mielestäni sitä oikeanlaista estetiikkaa, ja samalla oma ihannefysiikka. Ei toki vedä vertoja näihin massamonstereihin lihasmassan suhteen mutta....

Steve Reeves.

Liitteet

• Steve Reeves.webp
    Steve Reeves.webp
    63,4 KB · Katsottu: 1 529

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom