Mahtava kuva, vittu noi jalatkin on uskomattomat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua henkilökohtaisesti harmittaa ettei Flex koskaan vieny kirkkainta olympia-mitalia. Kaverilla oli kuitenkin lavalla mun mielestä useammin kuin kerran kaikista hiotuimman näköinen paketti.
katso liitettä 38691
Siinä kaikille kiva kuva jossa J.P Fux vetää leikkisästi Nasser El Sonbatylta paidan pois. :hyvä:
Ei juma, miten nuo mahat on tuollaisiksi turvonneet?
Jostain kumman syystä esim. Dennis Wolfvilla ei masu pömpötä vaikka on ihan perkeleen iso. Ehkä selviää van pienemmillä ruokamäärillä, tai mahalaukku ei veny niin helposti Meinaatko että kasvu-insu-IGF-1 - yhdistelmillä ei ole osuutta asiaan? Itse en tosin ole asiantuntija, siksi kysyn.Mä en ymmärrä tota porukan vauhkoamista noista mahoista. Tossa kuvassa ei kumpikaan poseeraa ja onhan se nyt jumalauta päivänselvä asia, että tollainen 130kiloinen ruho vaatii ruokaa aivan helvetisti. Tottakai ne pötsit on jo senkin takia tollaisia.
Suolistossahan niitä IGF reseptoreja on eniten eli kyllä sen normaalia reilusti suurempi tuotanto sitä mahaa saattaa kasvattaa, mutta se nyt kuitenkin on varmaan 99% varma, että JOKAINEN pro sitä käyttää. Toiset vaan ehkä osaa kontrolloida sitä pakkiaan 24/7...
Kyllä niillä "pienemmilläkin" miehillä mahat pömpöttää aika lailla, ei tarvi olla kun alta -80 kisaaja Suomenmaalta niin jo sieltäkin löytyy melkoisia pakkeja kun niitä ei pidetä kontrollissa.