Parhaat alusvaatteet treenatessa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Alusvaatteina pikkareiden puolelta aina stringit. Tulee todella epämukava olo, jos on sellaiset "mummonmalliset" pikkuhousut, jos ihan sen takia, että hikoilen niin paljon myös takalistostani. :D

Urheilutopit on yleensä paitojen alla, ja sitten pienirintaisena olen tykästynyt tokkiinsa pienesti topattuihin bikinien yläosiin, jotka kiertävät niskan takaa. Käyttääkö kukaan muu niitä? Minulla tosiaan kun ei rinnat ole tiellä ja noita biksujen yläosia saa niin monen moista väriä, että antaa kivan säväyksen asuun. :) Tukeekin hyvin, koska niitä voi kiristää mielensä mukaan. :rolleyes:

Sloggi sensuel hipstersit on aina ykkösvaihtoehto! Ihan hirvittävän mukavat jalassa ja kivannäköiset.

Ehdottomasti stringit, ja mieluitten mahdollisimman vähällä kankaan käytöllä. En ole vuosiin omistanut muita alushousuja kuin stringejä, tavallisissa häiritsee ne reunat ihan mielettömästi. Hipstersejä olen tosin nyt ostellut muutamat (ihania), mutta mielummin jätän laittamatta salille. Tottumuskysymyshän tämä on loppujenlopuksi :) Yleisesti alkkarit on treenatessa ne mitkä olen sattunut päälle laittamaan.

Rintsikoina ihan perusliivejä. Saliliivit tosin erikseen, koska saavat olla vähän tylsemmän näköisiä+ kestää jatkuvaa pyykkäystä.

pöksyinä joko hotpänts tai tai-mallit. stringit hankaa herkän ihoni ihan normaalikäytössäkin ruvelle vaikka käytänkin kokoa isompia housuja. minulla on siis atooppinen iho.

jotain urheilurintsikoita olen ostanut postimyynnistä kun on ollut tarjouksessa mutta niistä näkyy nännit läpi :(
shock absorberit ajattelin hankkia kun niitä niin kovasti kehutaan.

Stringit menee aina jalassa, muun malliset eivät ikinä pysy paikoillaan. Ei ole mitään erityisiä reenialushousuja, pyrin kyllä reenipäivänä laittamaan mahdollisimman yksinkertaiset.

Minulla on pari Niken toppia, joissa on sisäänommeltu liivi, joka riittää minulle vaikka kuppini on D-DD. Minulla on yhdet Shock absorberit (painijanselkämalli), vaikka ne ovat vain 2 tasoa, ovat ne tarpeeksi tukevat salille. Toiset kunnolliset reeniliivit ovat hankinnassa, sillä en jaksa pestä noita toisia joka päivä. :jahas: Kellään vinkkiä hyvistä painijaselkäisistä malleista? En tahtoisi ostaa samanlaisia AS:ta kun minulla jo on, sillä tarvitsen liivit myös aerobiseen eli niiden täytyisi olla tukevammat. Painijanselkäisiä Absorbereita ei ilmeisesti ole tasoa 3 tai 4 (?).

Zone-sarja -42%
Mä olen pikkuhiljaa siirtynyt stringeistä hipstereihin, ne on tosi mukavat päällä ja näyttää mun takamuksella myös hyviltä...:D stringejä käytän vain erittäin tiukkojen tai muuten "läpinäkyvien" housujen kanssa. Rintsikat on yleensä tavalliset tai sitten sellaisella painijanselkä-mallilla..

Stringit tai hotpantsit siitä riippuen, kummat sattuu olemaan jalassa salille mennessä, ja Swegmarkin litistävät urheiluliivit. Jostain urheiluliiveistä tulee olkaimista olkapäihin tai yläselkään ikäviä jälkiä treenatessa mut noista ei tuu.

BetterBodiesin urheilurintsikat (parhaat ikinä!!) ja jalassa yleensä stringit, ei tosin mitkään pitsisellaiset vaan joko puuvillaiset tai mikrokuituiset. Ja vaihdan aina treenialushousut erikseen.

Halpisurheiluliivit tai bahian toppi tai joku muu toppi sisäänrakennetulla liiviosalla.. Niiden tuki riittää juostessakin. Jalassa yleensä stringit- ne, mitäkä sattuvat päällä olemaan. Liivini jättävät ikäviä hiertymiä saumojensa takia, etenkin jos hikoaa paljon. Olenkin ajatellut satsata kunnon urheiluliiveihin, ehkäpä better bodiesin tai sa:t :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Halpisurheiluliivit tai bahian/liiviosallinen toppi, tuki riittää juostessakin. Jalassa stringit, joskus hipstersit. Ne, mitkä sattuvat päällä olemaan. Yleensä olen valinnut ne treenimukavuutta ajatellen. Liivini jättävät hikoillessa ikäviä hiertymiä saumojen vuoksi, olenkin ajatellut satsata kunnon urheiluliiveihin. Better bodies/shock absorber.

Luulin, ettei viestini tullut perille, koska katosi vähäksi aikaa :( Siksi sama asia kahteen kertaan. Muistini siis pelaa vielä, ainakin toistaiseksi :P

Tää on varmaan tottumus- tai sukupolvikysymys, mutta mun mielestä se, että alkkarien reunukset näkyy on pienempi paha kuin se, että näyttää siltä ettei ole alkkareita ollenkaan. Tavalliset tai hotpantsit tuntuu mun mielestä myös mukavammilta kuin stringit. Liekö kyse tottumuksesta, anatomiasta vai kokeilemieni (ostamieni:) ) stringien laadusta.

Mä oon kyllä ollu aina stringien kannalla omassa treenipukeutumisessani... Ainakii nää meikäläisen persvarusteet tuppaa puristumaan inhottavasti näkyviin tavallisten alkkareitten alta.:) Sitte, jos oon spinningissä suosin hotpants mallisia housuja. Ei hierrä stringit paikkoja kipeeksi.

Tärkeempi mulle on aina olla kunnon urheiluliivit päällä. En pystyis olee tavallisissa liiveissä (niinkin on joskus käyny ja ei ollu kivaa).

Tää on varmaan tottumus- tai sukupolvikysymys, mutta mun mielestä se, että alkkarien reunukset näkyy on pienempi paha kuin se, että näyttää siltä ettei ole alkkareita ollenkaan. Tavalliset tai hotpantsit tuntuu mun mielestä myös mukavammilta kuin stringit. Liekö kyse tottumuksesta, anatomiasta vai kokeilemieni (ostamieni:) ) stringien laadusta.

Joo en minäkään oikein ymmärrä mikä siinä niin kauheaa on jos alushousujen reunat vähän näkyy treenatessa läpi. Eri juttu jos on jossain juhlissa ja viimesen päälle laittautunut, silloin se on vähän tyylitöntä.Treenatessa mukavuus ja käytännöllisyys on tärkeintä, tosin jos stringit kokee mukavimmiksi niin mikäs siinä. Itselläni ne ei toimi vaan hiertävät treeneissä kuten sanoin, ja myös hygieeninen puoli vähän arveluttaa.
Onko nuo hotpantsit muuten sellaiset lahkeelliset alushousut? Myönnän etten kunnolla tiedä :nolo: mutta näin ymmärsin kun googletin. Pitäisi kai kokeilla niitä seuraavaksi.

Latest posts

Back
Ylös Bottom