Parhaat alusvaatteet treenatessa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Riippuen hieman lajista ja yläosasta, mulla on joko kunnon urheiluliivit (yhdet taitaa olla juurikin Shock Absorberit ja sitten joitain suunnilleen vastaavia) tai sitten pelkkä toppi. Tarpeeksi tiukalla topilla en salilla tarvitse liivejä, mutta luistellessa ja juostessa täytyy kyllä laittaa hyvät liivit alle, oli toppi mikä hyvänsä.

Pikkupöksyjä en yleensä vaihda erikseen salille mennessä. Jos alusvaatteita päälle valitessani muistan meneväni salille, niin valitsen mielummin puuvillaiset tai muuten vaan vähemmän pitsiset pöksyt. ei tule sitten ikäviä pitsin aiheuttamia painaumia herkille alueille, kun vaikka lämmittelee kuntopyörällä :jahas: . Mallina on joko hipstersit tai stringit. Niin ja tärkeintä musta on se, ettei tarvitse keskittyä siihen, vilkkuuko pöksyt takaa housunkauluksesta, eli niiden täytyy olla tarpeeksi matalat.

:offtopic: Se on muuten hassua, että osa topeista vetää rinnat ihan lyttyyn, mutta silti eivät tahdo pitää rintoja kunnolla paikallaan, ts. tulee ainakin selainen olo, että rintsikat on ihan pakko laittaa alle. Mulla on sellainen normi B70, eli ihan hirveesti sitä lytistettävää/heiluvaa ei siinä ole. Sitten taas on sellaisia toppimalleja, että eivät vedä ihan laudaksi, mutta tukevat kuitenkin älyttömän hyvin. Luulis, että noi ominaisuudet korrelois vähän enemmän keskenään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kesäisin stringit, talvisin yleensä hotpantsit (ehkä joku korvienvälijuttu, ettei peba palellu tms).

En käytä salilla koskaan rintsikoita, pienitissinen kun olen. Jos toppi on ns. suolalihamallia niin laitan alle jonkun pinkeän pikkutopin. Treenaan itseasiassa ihan kaikkea tässä asussa, paitsi lenkille kyllä laitan rintsikat 'varmuuden vuoksi'. Joku tyttö sanoi joskus että minun täytyy ehdottomasti hankkia urheiluliivit tai saan riipputissit isona. Minun skeptiseen korvaan tuo kuulostaa vähän liian legendalta (tai urheiluliivivalmistajien propagandalta), mitenköhän on?

Joku tyttö sanoi joskus että minun täytyy ehdottomasti hankkia urheiluliivit tai saan riipputissit isona. Minun skeptiseen korvaan tuo kuulostaa vähän liian legendalta (tai urheiluliivivalmistajien propagandalta), mitenköhän on?

On tuota mullekin yritetty syöttää... Tämän johdosta olen kyllä hankkinutkin urheilurintsikoita, mutta juoksen/treenaan/mitäikinä hyvällä omalla tunnolla myös ihan tavisrintsikoissa tai pelkässä urheilutopissa. Jos ovat roikahtaakseen niin siitä vaan.

Mulla on yhdet filan stringit ja ne on kyllä parhaat reenatessa. En kyllä varta vasten niitä vaihda. Rintsikoita en käytä kun yleensä on päällä sellainen toppi jossa on kaksinkertainen yläosa/sisäänommellut liivit. Juoksemaan lähtiessä filan urheilurintsikat. (Filat oli kerran tarjouksessa ja niitähän sit piti ostaa...:D ) Nuo bia brazilin topit kyllä pitää kaiken paikallaan (75B) salilla, juostessa pitää vähän piilotella ettei tule kylän miehille katsomista kun on sen verran avarat kaula-aukot noissa topeissa..:nolo:

:curs:
Joku tyttö sanoi joskus että minun täytyy ehdottomasti hankkia urheiluliivit tai saan riipputissit isona. Minun skeptiseen korvaan tuo kuulostaa vähän liian legendalta (tai urheiluliivivalmistajien propagandalta), mitenköhän on?

Pointtihan on siinä, että kun se rintakudos kerran venyy, sitä ei enää kimmoisaksi saa. Toi riipputissiongelma taitaa silti olla lähinnä meidän isorintaisten ongelma :jahas:

Itse en juokse askeltakaan ilman 4-tason Shock Absorbereita, se ei yksinkertaisesti onnistu (DD70) Ihan hanurista, kun kaikki urheilurintsikat on joko rumia tai mulle sopimattomia :curs:
Jalassa on yleensä stringit, kaikki muu näkyy liian selkeästi pöksyjen läpi.

Stringit tai Sloggin saumattomat hipsterit, liiveinä yleensä urheiluliivit. Mun rinnat on jo ajokoiran korvan malliset, mutta yritän nyt edes pikkasen suojella...:rolleyes: Mä olen luonnostani pienitissinen, mutta imetysaikana turposin niin isoksi ettei siinä auttanu mitkään liivit.:itku:

Zone-sarja -42%
Stringit ja joskus harvoin hipstersit. Urheiluliivejä en viime aikoina ole paljoa enää pitänyt. Normi rintsikat ovat nyt riittäneet. Ja aika usein, jos topissa on tukiliivi, niin silti alle laitan rintsikat.

Treenialushousuina (ja arkialushousuina muutenkin) sellaiset mikroshortsin malliset matalalanteiset pikkarit. Mikrokuitua tai puuvillaa. Erillisiä salipikkareita ei ole, käytän kuitenkin yksiä housuja vain yhden päivän. Ja nimenomaan päivän, sillä olen samaa mieltä Anna-Leena Härkösen kanssa, yöllä pitää antaa tavaran tuulettua...

Punttitreenissä käytän vain tukevaa toppia (sisäänrakennettu liivi), minulla on näitä varmaan toistakymmentä :D. Jos vähänkin on tarkoitus poukkoilla, niin ehdottomasti Shock Absorberit. Muitakin urheiluliivejä olen kokeillut, mutta nuo ovat kyllä isorintaiselle aivan ehdottomasti parhaat.

:curs:

Pointtihan on siinä, että kun se rintakudos kerran venyy, sitä ei enää kimmoisaksi saa. Toi riipputissiongelma taitaa silti olla lähinnä meidän isorintaisten ongelma :jahas:

Itse en juokse askeltakaan ilman 4-tason Shock Absorbereita, se ei yksinkertaisesti onnistu (DD70) Ihan hanurista, kun kaikki urheilurintsikat on joko rumia tai mulle sopimattomia :curs:
Jalassa on yleensä stringit, kaikki muu näkyy liian selkeästi pöksyjen läpi.

Mistä oot löytänyt tuon tason liivejä. Mä eilen ostin 3 tason ku en muita löytynyt. Ja ei nekää oikein tuntunu nyt sit kotona niin hyviltä ku mulla pitäs ympärys olla 65 enkä mä kyl tiedä mistä löytäis 65d tai dd koon urheiluliivejä.. että vieläki saan sen urheiluliivin päälle vetää kolme urheilutoppia päälle missä on liivit niissäki sisällä.

Mistä oot löytänyt tuon tason liivejä. Mä eilen ostin 3 tason ku en muita löytynyt. Ja ei nekää oikein tuntunu nyt sit kotona niin hyviltä ku mulla pitäs ympärys olla 65 enkä mä kyl tiedä mistä löytäis 65d tai dd koon urheiluliivejä.. että vieläki saan sen urheiluliivin päälle vetää kolme urheilutoppia päälle missä on liivit niissäki sisällä.

Itäkeskuksen Funky Ladysta oon ostanu liivini, ton tason Shock Absorbereita ei mun mielestä löydy pienemmällä ympärysmitalla kun 70... Pitäs taas ostaa uudet liivit, nää vanhat on venyny sen verran ettei yksillä liiveillä oikeen viiti juosta vaan pitäs tosiaan käyttää monia päällekkäin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alushousuina treenatessa [etenkin aerobisten aikana kuten sauvakävely] on pidettävä hyvin istuvia alkkareita. Stringit ovat vetäneet pariinkin kertaan pakaravaon vereslihalle, ja huonot alkkarit taas hanganneet esim nivuset tuusaksi, joten en käytä kuin tiettyjä alkkareita silloin kun urheilen.

Seppälässä myydään semmoisia 'kiiltäviä ja joustavia' alushousuja, yleensä aina niistä on joku tarjous tyyliin 2kp 9e tms. Ne on niitä Seppälän perusmalleja Body Talk tms merkkisiä. Malleja on stringejä, tai-alushousuja, mummoskejakin ja muistaakseni myös minilahkeilla tjs hipsters-tyyppisiä. Itse ostan niitä mustia, violetteja ja marjapuuron pinkkejä tai-mallisia, ja valitsen aina pari numeroa liian pienet. Mulla on iso perse, joten isot housut olisivat jotenkin 'lököt'. Kun otan vähintään 2 numeroa liian pienet tai-malliset, niin ne näyttää mulla hyvältä ja on erittäin napakat. Jos otan oman kokoiseni niin ne eivät pysy päällä ja ajautuvat persvakoon, jotenkin niin joustavaa ja löysää se kangas.

Stringit tosiaan polttaa ihon karrelle ja ihan rikkoo päälliskerroksen, olettaisin sen olevan esim sauvakävelyssä jatkuvan liikkeen, pakaran heilumisen ja hikoilun yhteisvaikutus tms.

Rintaliiveillä ei väliä, kaikki mun rintsikat on hyviä. Urheilurintaliivejä en oikeastaan koskaan ole omistanut, johtuen siitä syystä etten meikäläisen koossa ole niitä koskaan löytänyt [DD tai E 85]... Voihan niitä olla olemassa mutta en tee mitään niin hyppivää/pomppivaa jotta tarvisin mitään tiukkaa panssaria rintakehän alueelle.

Mahtaakohan millää muulla merkillä olla sitä 65. Tosi raivostuttavaa välillä ku tuntuu että menee into koko juoksemisesta vaan sen takia ettet löydä sopivia liivejä itsellesi! Onko nuo Shock Absorberit kuinka kestäviä sit? että onko odotettavissa että ne käy helposti käyttö kelvottomiksi kun ne jo nyt uutenakaan ei ole ihan niin napakat mitä toivos.

Mahtaakohan millää muulla merkillä olla sitä 65. Tosi raivostuttavaa välillä ku tuntuu että menee into koko juoksemisesta vaan sen takia ettet löydä sopivia liivejä itsellesi! Onko nuo Shock Absorberit kuinka kestäviä sit? että onko odotettavissa että ne käy helposti käyttö kelvottomiksi kun ne jo nyt uutenakaan ei ole ihan niin napakat mitä toivos.

Shockeja on aika montaa eri mallia, kevyempää ja tukevampaa ja jotain siltä väliltä, toppeja, painijan selkämallista ja tavallista jne. Mulla on ollut neljät shockit, joista yhdet oli maanantaikappaleet, toisen kupin yläreunan ompeleet purkautuivat niin, että liivit on nyt käyttökelvottomat (tai pitäisi yrittää korjata ne). Niitä oli kyllä käytetty just sen verran (ehkä semmoset 5 pesua), että palauttaa ei enää oikein voinut, mutta kyllähän niiden todellakin olisi pitänyt kestää pitempään!

Mutta ne mitkä ovat kestäneet, ovat kyllä säilyneet tosi napakoina pesusta toiseen.

No itse käytin puoli vuotta jokapäiväisesti intissä noita, ja nyt vasta alkaneet löystymään... Mulla on kestäny ihan hyvin. Kantsii varmaan katella ton kokosia liivejä joistain alusvaatteisiin erikoistuneista kaupoista, kuten just Funky Lady. Soita vaikka liikkeeseen ja kysy et onko kokoja, ja jos ei oo niin pystyykö tilaamaan jostain. Tollasissa pienemmissä liikkeissä saa yleensä todellä hyvää palvelua, Itiksen Funky Ladya suosittelen ainakin lämpimästi.

Meen yleensä kommandona, kun hikimärät treenihousut joutuu joka tapauksessa laittamaan pesuun treenin jälkeen... Liiveinä yleensä tukevat treenikäyttöön ostetut normirintsikat, koska harvemmin teen sellaista aerobista, missä tulee pomppivaa liikettä. Juoksulenkillä pidän sitten normia pienempää ja kireämpää napakkaa toppia.

Mä olen saanut 65/70E rintani litistettyä aloilleen stepissä ja juostessa 4-tason shockeilla, joiden päälle sit tosi tiukka toppi ja viel tosi tiukka t-paita. Tuleehan tossa "vähän" jäykkä olo mut siihen tottuu. Salille, kävelylle ja pyöräilemään riittää sentään pelkät shockit. Mulla noi liivit on kestäny tosi hyvin. Rumathan ne kyl on ku mitkä. Niitä löytyy liivikaupoista ja eräs ystäväni on myös tilaillut Englannista postimyynnistä. Oman kokemukseni mukaan isorintaiselle ehdottomasti parhaat liivit.

Stringit käytössä täälläkin! Mulla ei oo mitn erikoisia urheilualkkareita, vaan menen salille niissä, jotka olen sattunut aamulla laittaan jalkaan. Normipikkareita en käytä koska ne eivät pysy siellä missä pitäis, ja voiko olla kamalampaa ku niiden kiristävät kuminauhat, jotka näkyy housujen läpi...?!? :)

Rintsikoina käytän tavallisia tukevia rintsikoita. Tuntuu etten näin pienirintaisena muuta tarvii.

Stringit tai ei mitään. En pysty olemaan tavan pikkareissa treenien ulkopuolellakaan, sillä tiedostan sen reunan koko ajan (ellei se näy, niin se tuntuu). Hipstersit menettelee, esim. jos on lyhyt tai niin leveähelmainen hame, että tuuli saattaa heiluttaa, siis helmoja :lol2:

Spinnatessa jätän alkkarit kokonaan pois, sillä muutoin bikinirajat tahtoo ärtyä. Juostessa ja hyppiessä on yleensä aina Shockerit, vaikka melko pikkutissi olenkin. Muutoin mulle riittää, että topissa on sisäänrakennettu liivi. Tykkään kyllä että se saa olla melko napakka.

Aika monet treenitopit on minusta ihmeen veteliä, vaikka niissä olisi tuo liivikin. Silti ne on mallilleen usein semmoisia, että on ikävä pilata niiden visuaalinen ilme (esim. joku selkäleikkaus) tukkimalla liivit alle. Vetelyys koskee myös monia liivejä, joita urheilusellaisina myydään.

Stringit aina. Joka paikassa. Joskus saatan treenatessa laittaa tavalliset alkkarit, kun näyttää niin kivalta kun pylly ei enää löprötä silleen niiden saumojen kohdalta :D

Urheiluliivejä en ole nyt pariin vuoteen tarvinnut, ei näillä pikkutisseillä semmosia :)

Alushousuja en yleensä vaihda, käytän liki aina stringejä ja ne ovat hyvät myös salilla.

Pienirintaisena en tarvitse välttämättä rintsikoita toppien alla (jos on "sisäänrakennettu liiviosa") tai sit jos on joku tavallinen t-paita tai ohuempi toppi, käytän urheilurintaliivejä - välillä tosin ihan tavallisiakin, niitä mitkä vain sattuu olemaan päällä.

Täsmälleen näin myös minulla. Ja koska en käytä vetopäivinä(kään) piukeita jazzareita vaan venähtäneitä verkkareita, ei ole pelkoa, että "paljas" pylly vilkahtelisi :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom