Parhaat alusvaatteet treenatessa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Millaisia suositte? (esim. alushousujen malli)
-Oletteko tarkasti eritellyt erikseen reenialusvaatteet? (eli vaihdatte aina esim alushousut salille mennessä?)
-Parhaan merkkiset?

keskustelua tälläsestäki aiheesta!

Muuten olis hyvä pitää piukeiden salihousujen alla stringejä mut esim. maastavetoo tehdessä ne kankaat tuppaa venymään sillai et melke sama ku paljaalla pyllyllä pyllistelis :eek: joutunu todistaa muutaman kerran tälläisiä tapauksia..:D

Itselläni on vaan kahdet urheiluliivit ja yks sata vuotta vanha ei yhtään tukeva h&m pikku toppi, se menee just jonku salipaidan alla ku ei sillai tarvitse tukea.

Joo mut jatkakaa te keskustelua :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
-Alushousuina stringit (jotka siis vaihdan aina salille mennessä). Eivät paina (ei vyötärönauhaa tai reunasaumoja), eivätkä minulla ainakaan näy löysempien, joustamatonta kangasta olevien caprien alta edes maastavedossa. Kokeilin joskus lahkeellisia alushousuja (hipsterit) mutta ne rullaantuivat ikävästi.

-Yläosa: Casallin urheiluliivitoppi, mahd. tiukka. Huippuhyvä ja värivaihtoehdoista löytyy myös pinkki :D ! Jos ne ovat pesussa, käytän tavallisia tukevampia rintsikoita, josta saa olkaimet takaa ristiin. Tykkään avokaula-aukkoisista tiukoista treenipaidoista (jotka myös hieman tukevat rintoja). Treenipaitojen "sisäänrakennettuihin" liiveihin en uskalla luottaa vaikka rintani pienet ovatkin :( .

Alushousuja en yleensä vaihda, käytän liki aina stringejä ja ne ovat hyvät myös salilla.

Pienirintaisena en tarvitse välttämättä rintsikoita toppien alla (jos on "sisäänrakennettu liiviosa") tai sit jos on joku tavallinen t-paita tai ohuempi toppi, käytän urheilurintaliivejä - välillä tosin ihan tavallisiakin, niitä mitkä vain sattuu olemaan päällä.

Mä kuulun kaiketi todella pieneen vähemmistöön naisista, sillä en erityisesti tykkää käyttää stringejä ja en kuuna päivänä laittaisi niitä ainakaan salille. Kerran sattui stringit päälle ja vaihtohousut kotiin, jolloin menin kaupan kautta ja ostin uudet alushousut :lol2:. Treenialushousut mulla on aina normaalimalliset (onko se nyt tai) ja mielellään mikrokuituiset (ei rullaudu eikä hiosta). Treenirintsikoita mulla on varmaan viidet ja lisäksi ainakin muutamassa treenitopissa on sen verran tukea, että riittää salitreeniin sellaisenaan, jumppaan yms. tarvii jo sitten enemmän tukea. Liivejä on laidasta laitaan jostain halpistopeista Shock Absorbereihin. Normirintsikoita en salilla pidä kuin äärimmäisessä hädässä.

Kerran sattui stringit päälle ja vaihtohousut kotiin, jolloin menin kaupan kautta ja ostin uudet alushousut.
:D

Mullakin on hyviä mikrokuituisia alushousuja, mutta mikä kumma siinä on että tykkäävät hakeutua väärille urilleen leikkimään stringejä?! Liian muhku ahteri kenties...

Urheiluliivejä en oo koskaan omistanut, eli perusrintsikat treeneissä (tosin nyt ku viimeisetkin tissit dieetillä häviää, en pidä yleensä mitään). Jalassa stringit, kuten aina muulloinkin, eli erillisiä treenipikkareita en omista :D

Tähän liittyen voin kertoa mitkä EI ole hyvät treenistringit!! Yksi päivä jalassa oli sellaiset, missä menee persvaon yläpuolella sellainen "timanttiketju", jossa on rivissä neliskanttisia strasseja. Siinäpä sitten kesken prässisarjan mietin, että miten tuntuu niin omituiselta...Ketju painoi aika villin näköisen ja kipeän verenpurkaumakuvion persaukseen, eli ei näin :D

Käytän ihan perusstringejä, ku treenihousuina semmoset collegehousut (ohuehkoa kangasta) jost näkyy inhasti rajat. Yläosana sit yhet vanhat skrubuset rintsikat. Urheiluliivit pitäny hankkii, mut jääny aina.

Mulla on kans aina treeneissä stringit. Muilla en enää ees osaisi treenata. Stringit ei tosin saa kiristää eikä hankata, joten käytän puuvillaisia narustringejä kaikkein mieluiten. Käytän stringejä myös muuallakin, paitsi öisin.

Mulla on yleensä adidaksen treenitoppeja päällä treeneissä, joten niitten alle en laita mitään muuta koska rinnat on niin pienet. Ostin talvella Brasiliasta sellasen tosi mukavan treenitopin minkä voi sitten laittaa sitten treenipaitojen alle. Harmittaako kun ostin sieltä vaan yhden, sillä ne makso siellä joku kolme euroa.

En ymmärrä miten voitte käyttää stringejä treenatessa, mulla nimenomaan stringit hakeutuu aina ns. väärille urille. :eek: Ehkä salilla vielä jotenkuten menisi, mutta lajitreeneissä (kickboxing) olo muuttuu äkkiä tukalaksi kun potkujen takia stringit ei pysy paikoillaan. Olen sitten käyttänyt perinteisiä mummoalkkareita, mutta niissä on vähän sama ongelma. Paitsi jossain harvoissa malleissa, jotka istuu napakasti. Tosin mummoalkkareissa näkyy sitten rajat treenihousujen läpi, mutta tämä on pienempi paha kun en joudu omaa takalistoani katselemaan. :D

Toppina käytän Lindexin tavallista urheilutoppia tai urheilurintsikoita.

Mä käytän yleensä treenirintsikoina Triumphin kaarituellisia urheiluliivejä. Ovat hyväksi havaitut: hyvän tuntuiset ja malliset. Näitä löytyy pari kappaletta, ja jos molemmat ovat pesussa tyydyn Davidin virttyneeseen toppiin, joka on varmasti 7 vuotta vanha. On vissiin hyvää laatua tuokin, kun ei oo vielä mistään ratkennu. Mitä nyt vähän haalistunut. Normirintsikoita en käytä treenatessa ikinä.

Alaosassa mieluiten stringit, ei kuitenkaan mitkään pitsi-strassi-hömpötykset, vaan mukavaa mikrokuitua. Tässä on tärkeää että malli on hyvin istuva. Oon meinaan sellaisiakin erehtynyt ostamaan (vieläpä Usa Pro -merkkisiä) jotka kaivautuivat myös sinne minne ei pitäisi.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Stringit aina jalassa, salilla, juoksemassa, töissä..muita ei edes osaa pitää! Liivit on Shock Absorbin ja niitä tulee pidettyä vain juoksulenkillä. Muutoin pärjää ilman liivejä, kun pitää tukevia toppeja (bahian), vaikkei niin pienet rinnat olekaan:D tai no, mitkä on pienet ja suuret:lol2:

Liivit ovat stay in placet. Alushousut ihan normaalit...stringejä en osaa käyttää. Eivät aina pysy pelkästää sielä välissä missä kuuluvat pysyä:D

Stringien kannattaja täälläkin, tosin vain treenatessa. Tiukkojen treenihousujen tai trikoiden alla eivät jätä rajoja eivätkä liikuskele ympäriinsä.

Rintsikat aina shock absorberit, penkatessa aina sellaiset joissa olkaimet ristissä selästä.

Shock Absorberit ehottomasti niin salilla kuin lenkilläkin. Ovat muuten elokuun kantistarjouksessa stockalla, vink vink, 34 e. Normirintsikoilla en treenaisi, lähinnä siksi, että tykkään käyttää aika hintavia laatuvirityksiä, enkä halua pilata niitä fiinimpiä liivejä hikoilulla...

Hmm, stringit menee hätätapauksessa treenatessa, mutta ei mielellään. Muuten en kyllä juuri muita pidäkään. Sellaset hipster-malliset on treeniin parhaat, esim sloggin sensual shorts tms, ihanaa mikrokuitua.

Shock absorberit käytösä aina minullakin, omistan kolmet ja kaikki sitä tymäkintä nelostasoa. Hirvittää ajatellakin että jotain vanhoja löysiksi kulahtaneita liivejä treenatessa käyttäisin. Alushousujen suhteen en ole turhan tarkka, varsinaisia sportialkkareita omistan ehkä yhdet. Koitan aina valita sellaiset mitkä eivät kauheasti tursuaisi treenihousuista pois pyllistellessä. Stringit on mukavimmat, niitä tulee käytettyä paljon.

Tämän päivän hesarissa oli muuten shockit (2-taso) sokoksella 24,90. Mulla on just ne jotka on siinä kuvassa ja ovat erityisen hyvät. Pitää varmaan ajaa tänään kotiin Tapiolan sokoksen kautta.

Juostessa mulla on shockit, treenatessa käy vähän "lörpömpikin" toppi tai treenipaidassa kiinni oleva toppi. Kaarituellisia perusliivejä en voisi käyttää ikinä treenatessa. Housuina stringit, mulla on omat sileät ja saumattomat mallit treenejä varten.

Hmm... Tykkään käyttää stringejä muuten, mutta salilla käytän naisten lahkeellisia, ihonmyötäisiä "shortsialkkareita". Erittäin mukavat, mutta eivät tippaakaan seksikkäät. Onneksi en ole muutenkaan meikittömänä ja hikisenä seksikäs. :lol2:

Rintaliiveinä erittäin tukevat sporttiliivit, merkillä ei niinkään väliä.

Mulla salilla treenatessa yleensä joku toppi, jossa on tuplaetumus tai sisäänrakennettu liiviosa. Jos alle tarvii laittaa rintaliivit niin sitten käytän joko urheilutoppia tai actuellen mikrokuituisia urheiluliivejä (sokokselta 12,90), jotka on tosi hyvät, suosittelen (isorintaisille voipi olla liian kevyet). Juostessa tai loikkiessa on yleensä shock absorberit, joku toppimalli. Alushousut on yleensä jalassa ne mitkä on sattunut aamulla kaapista päälle osumaan, useimmiten stringit.

Hotpantsit, ehdottomasti. Stringit on salilla epämukavat mielestäni.

Topin alla urheiluliivit, oliskohan Stadiumin merkki, ja sopii oikein hyvin isorintaisille. Jos menen lenkille, silloin pitää olla rintsikat+urheiluliivi, kun on tuota rintamusta...

Latest posts

Back
Ylös Bottom