Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tipa sanoi:Olen ajatellut hankkia tietokoneeseen Logitechin Z-5500 5.1 kaiuttimet. Hintaahan noilla on noin 330€, eli kalliit. Saako rahoille vastinetta ja onko muita fiksumpia vaihtoehtoja?
Markkinoiden parhaimpia 5.1 kajareita... Varmasti saat rahoillesi vastinetta, tietysti hyvän äänikortin kanssa :thumbs:tipa sanoi:Olen ajatellut hankkia tietokoneeseen Logitechin Z-5500 5.1 kaiuttimet. Hintaahan noilla on noin 330€, eli kalliit. Saako rahoille vastinetta ja onko muita fiksumpia vaihtoehtoja?
Accord sanoi:Markkinoiden parhaimpia 5.1 kajareita... Varmasti saat rahoillesi vastinetta, tietysti hyvän äänikortin kanssa :thumbs:
Minun mielestä tämä MegaWorks THX 5.1 550 on aika lailla parasta mitä tuolla rahalla saa.Tämän setin valmistanut firmahan (Cambridge SoundWorks) on tehnyt hifiä päätöikseen.Varmasti saat paremmat ostamalla hyvän n.300€:n sarjan kuin ostamalla hyvän 150€:n sarjan.tipa sanoi:Ilmaisin itseäni epäselvästi. Mitään hifiä ei tuolla rahalla saa. Enkä sitä hae. Kysymys oli että saako sijoittamalla 250 - 330 € 5.1 kaiuttimiin hyötyä verrattuna 100 - 150 5.1 pönttöihin.
tipa sanoi:Ilmaisin itseäni epäselvästi. Mitään hifiä ei tuolla rahalla saa. Enkä sitä hae. Kysymys oli että saako sijoittamalla 250 - 330 € 5.1 kaiuttimiin hyötyä verrattuna 100 - 150 5.1 pönttöihin.
Olisko heittää linkkiä johonkin arvosteluun?Mitä olen noista lukenut niin aika ala-arvoisia ovat kehut olleet.ttopi sanoi:Nyt kun keskustelu meni Genelec -linjalle, niin laitanpa tähän Behringer Truth aktiivikaiuttimen sekoittamaan pakkaa. Hinta ei ole paha ja testeissäkin ko. vehje on saanut tunnustusta (myös muuallakin kuin viime vuoden TM:ssä). Kyllä noita voisi näyttönsä viereen parin hankkia.
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_behringer_b2031a_truth_aktivmonitor_prodinfo.html
Suomestakin näitä saa parin hintaan 349 €, joka ei ole paha ominaisuuksiin nähden.
make72 sanoi:Olisko heittää linkkiä johonkin arvosteluun?Mitä olen noista lukenut niin aika ala-arvoisia ovat kehut olleet.