Parempi kuin Miljönääri-Jussi!

"Reality TV on englannissa tehnyt uudet pohjat, kun juuri valmiiksikuvattu "There's Something about Miriam" alkaa pian TV:ssa. Idea on helpohko. 1 kuuma kissa nimeltaan Miriam ja 5 kuumaa kollia viedaan autiolle saarelle, ja kollien tehtavana on saada piparia mahdollisimman nopeasti. Sarjan Kliimaksi on kuitenkin siina, etta Miriam onkin mies! 5 kaveria saattaa kuulla sarjan jalkeen muutaman kommentin tyopaikallaan, etta mita on tullut TV:ssa tehtya. 5kpl lakijuttuja onkin jo mennyt raastupaan, kun poikien huumorintaju ei ollut kestanyt moista kujeilua. "

http://www.digitalspy.co.uk/article/ds12172.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miriam

Kuulin itse tästä muutama vk sitten radiosta. TV-yhtiö oli kuulema puolustautunut sillä että he eivät olleet koskaan väittäneetkään Miriamin olevan nainen. Eli liekö niin että he eivät sitä itsekään tienneet? Miriam on käsittääkseni sukupuolevaihdosleikkausta odottava "mies".

Samaisessa radiojutussa mainittiin muistaakseni myös se että yksi kilpailuun osallistuneista miehistä oli pistänyt tuottajaa (tai jotain vastaavaa) nekkuun heti uutisen kuultuaan.

-edit- joo tuossa jutun lopussahan tuo mainittiinkin

:lol2:

Asiallista meininkiä. Voisi siinä itse kullakin huumori loppua. Tulee mieleen kohtaus elokuvasta Trainspotting, kun Begbielle valkenee totuus 'mimmistä' auton takapenkillä. :D

Originally posted by Phat
:lol2:

Asiallista meininkiä. Voisi siinä itse kullakin huumori loppua. Tulee mieleen kohtaus elokuvasta Trainspotting, kun Begbielle valkenee totuus 'mimmistä' auton takapenkillä. :D

"Now, listen to me, you little piece of junky shit. A joke's a fucking joke, but you mention her again and I'll cut you up. Understand?
I'm no a fucking buftie and that's the end of it." :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom