Parasta juuri nyt

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mighty44:n debyyttialbumi Greatest Hits vol. 1 soi juuri stereoissa. Aivan loistavaa biletysmusaa ekasta raidasta vihoviimeiseen.

blashyrkh sanoi:
Mighty44:n debyyttialbumi Greatest Hits vol. 1 soi juuri stereoissa. Aivan loistavaa biletysmusaa ekasta raidasta vihoviimeiseen.

Debyyttialbumi Greatest Hits vol1??????? vois olla varmaan Greatest Miss.... :hyper:

Nyt kyllä on kovaa Bodomin Are You Dead Yet? se on soinu kokoajan kämpillä ja autossa. Wintersunin Wintersun levy, vaikka vuoden vanha on kyllä niin kova että parempaa saa hakea.

Hole kolisi kovaa kun olin vihainen teini vuonna 1997. Olen liian laiska olemaan yhtä vihainen enää nykypäivän, mutta nyt uppoaa taas ihan kympillä. MP3-soittimessa pyörii randomina kaikki Holen ja kaikki Godsmackin levyt: siinä tämän viikon hittiputki (kestää varmaan ainakin ensi vuoden puolelle tosin).

Dimmu Borgir,Children Of Bodom,Infected Mushroom ja Mozartin sinffoniat :rock:
Infectediä kuunellu jo vuosia ja dimmua jonku vuodenverra jo tykittäny ja innostus senku kasvaa, mutta c.o.b ja Mozart melko tuoreita villityksiä :)

GLAY - Beloved
X - Sadistic Desire
Die in cries - I wish you'll be happy

Tuo GLAYn biisi iski viime viikolla yllättäen ihan kympillä ja olen nyt soittanut sitä joka päivä monta kertaa. Aivan mielettömän loistavaa herkistelyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Danzig, Limbonic Art, Tiktak, Mariska, Bodycount, Moonspell. Tämän hetken hittikimara. Sekaan vielä Erykah Badun pehmeitä melodioita niin kyllä korva nauttii ja vaihtelua riittää, tunteiden kirjo laidasta laitaan.

Mnemic - Audio Injected Soul
Opeth - Ghost Reveries
KSE - The End of Heartache
COB - Are You Dead Yet
SOAD - Hypnotize
In Flames - Come Clarity
PMMP - Kovemmat kädet
Depeche Mode - Playing the angel

Näillä mennään toistaiseksi.

Bun B ja Mike Jones - 24's
Mastodon - Hearts Alive
Cannibal Corpse - They deserve to die
Nasum - Helvete kokonaan

Bruce Springsteen - Because the night (live)
Bruce Springsteen - Prove it all night (live)
Bruce Springsteen - Atlantic City (live)
Bruce Springsteen - Born in the USA (live)
Bruce Springsteen - The Rising (live)
Bruce Springsteen - Empty Sky (live)
Bruce Springsteen - Youngstown (live)
Bruce Springsteen & the e-street band live in New York City DVD (stnan hyvä keikka)
jenen...

Bruce on äijä :rock:

SEX MACHINEGUNS - koko tuotanto!

Upeaa, hauskaa, mykistävän taitavaa. Anchang on loistavien kitara-, laulu- ja sävellystaitojensa lisäksi niiin hyvännäköinen...

Heavy Metal shoutoo! Jjjaaaaa!

Melko vastikään industrialin "löytäneenä" olen Psyclon Nine - Faith : Diseasen tahdissa jonkin aikaa moshaillut. Loistava on myös The Retrosicin Maneater!:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom