Parasta juuri nyt

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sirenia - Euphoria
Sirenia - On The Wane
Kotiteollisuus - Minä Olen
Rammstein - Feuer Frei

AC/DC – Who made who

Ei todella sellaista musaa mitä olen yleensä kuunnellut. Nyt on vaan kolahtanut. Viimeiset 2 viikkoa soinut joka päivä, ja ainakin kerran ennen kuin lähden puntteja nostelemaan ;)

Franz Ferdinand - Take Me Out
Nirvana - Lithium
Ja sitten vielä tämmönen uskomaton legenda mitä on monta kertaa umpitunnelissa kaveriporukassa tullu hoilattua:
Kikka feat. Tony Halme - Sonnienergiaa :hyper:

Kraftwerk n sanoi:
2Pac feat. Dr Dre - California love

Rokkaa vuodesta toiseen. :worship:

Totta!

Myös pacin so many tears rokkaa!
Kuten myös notorious bigin hypnotize ja juicy,
dren still dre, keep their heads ringin ja let me ride sekä
snoopin ain't no fun ja bitch please.

Tosi klassikkobiisejä, joita parempia saa hakea.

screwdriver sanoi:
1. Elton John: Tiny Dancer (Kyllä, luit aivan oikein. Perjantaina tulleen 'Melkein julkkis' leffan katsoneena muistin taas tämän kurko biisin.)

:worship:
Kuinka totta tuo onkaan. Jengi ei varmaan edes tajua kuinka helvetin kovaa matskua kaikilla mittapuilla mitattuna Elton John/Bernie Taupin tekivät etenkin noina vanhoina aikoina. Tavallaan jopa sääli, että Elton John omalla persoonallaan vie huomiota paljon pois itse musiikin nerokkuudesta. No eihän se toki kaikkia häiritse ja eihän tuo suosio nyt mitenkään vaatimattomaksi ole jäänyt, mutta noille biiseille toivoisi niiden ansaitseman arvostuksen kaikkien osalta.

Etenkin tuolla tavalla kontekstiin laitettuna tuokin biisi vallan mykistää. Noiden tekstejä kun vertää nykymusiikkiin niin ero on kuin yöllä ja päivällä monissa tapauksissa vaikka aina tuon syytä ei voi oikein selittää. Ehkä siinä on kyse täydellisestä sanoituksen ja sävellyksen yhdistämisestä, jolloin vokaalit ovat täysin puhtaasti yksi soitin tai tärkein melodia itse biisissä.

Tiny Dancerin lisäksi voisi heittää vähän tuntemattomamman(?) biisin eli Mona Lisas and Mad Hatters. Täydellinen.

edit:typo

Näitä on tullut viimeisen parin viikon aikana kuunneltua enemmänkin:

Dream Theater - Learning to Live
The Darkness - Love Is Only a Feeling
Guns N' Roses - Coma
Steve Vai - For the Love of God
Metallica - Whiskey in the Jar

Jaaha kait tää nilen ja dying fetuksen tuotannot soi koko aja soittimessa, sekä tuo forest of impaled - forward the spears levy, valtio-opin tentissä soi päässä vaan deeds of flesh - a violent god. Enkä muistele pahalla on niin herkkää balladia ja herkkää rumpalin kosketusta rumpukalvoon että kyynelet silmissä joutuu kuuntelee :haart: sniff

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
G Unit: Betta ask somebody
REdrama: Hang it up
Tommishock: Burn it

Kotiteollisuus - Helvetistä itään, Minä olen, Tämän taivaan alla
CMX - Ruoste (meinaa tulla tippa linssiin kun tätä kuuntelee :itku: )

Elastinen - Syljen

Ehdottomasti uusi Eppujen biisi. Hieno veto pitkän tauon jälkeen. Taattua tavaraa. Toivotaan, että uusi levy on kokonakisuutenakin hyvä.

:worship:

Monilla on räppiä kohtaan vähän huono asenne tai sit tää on vaan turha olettamus.

Mutta hakekaa: FBI - Syön tänään

Loistava biisi, hauskat sanoitukset ja koskee bodarin yhtä lempiaihetta.

To/Die/For - Live in You
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - 62
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Rahat ja henki
Poisonblack - The Glow of the Flames

Will Young - Leave right now

Kaverilla on sen verran hyvä ääni, et on kärsiny kuunnella tuota biisia jo muutaman kerran :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom