Paras voimanostotanko hinta/laatusuhde?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ransu
  • Aloitettu Aloitettu
Moro. Mikähän se olis paras voimanostotanko hinta/laatusuhteeltaan? Nyt lasketaan pois Leoko ja Eleiko. Omaan kotikäyttöön tässä mietin mitä hankkis. Karhee, jäykkä ja kestävä 20kg täyspitkä hakusessa. ATX ram, Sportcraft HC olen kuullut olevan hyviä. HC gymillä on myös joku viralliset mitat täyttävä tanko. Eli kokemukset eri tangoista kiinnostaa. Leokolla salilla treenaan, sillä vaan hintaa aika mukavasti. Sanotaan että 500e olkoon maksimihinta tangolle jotka mua kiinnostaa.

Ram Bar on kyllä tosi hyvä, moni kehunut ja itsekkin ostaisin kotisalille jos tarve olisi.

Tuolla ketjussa hyvin porukka jakanutkin mietteitään eri tangoista:

Itellä kävi varmaan joku hullu mäihä kun ostin muinoin halvimman tangon strenght shopista. Edelleen kuin uusi ja eikä mitään kuluman merkkejä ole. Karhennuksetkin jopa liian ärhäkät edelleen.

Juu Ramista oon kuullut myös. Mulla tuo Prisman tanko ollu yllättävän hyvä sen jälkeen kun vein sen sorvaamoon saamaan karhennusta. Se kuitenkin vääntyy pelottavasti telineessä kun laittaa yli 250kg. Kotisajuttuja en ollutkaan lukenut. Tähän voi silti laittaa kokemuksia VN tangoista.

Juu Ramista oon kuullut myös. Mulla tuo Prisman tanko ollu yllätävän hyvä sen jälkeen kun vrin sen sorvaamoon saamaan karhennusta. Se kuitenkin vääntyy pelottavasti telineessä kun laittaa yli 250kg.

Joo itellä oli myös semmosen prismatanko. En sillä ois uskaltanut ottaa ainakaan kyykyssä yli 200 rautoja, kun vääntyi jo yli 200 maastavedoissa. Möin sen sitten kaverille joka ollut ihan tyytyväinen.

Veikkaan että noissa halppistangoissa on joo vähän tuurista kiinni millanen sattuu kohdalle.

Ram bar on hyvä. Itselläni ATX Black Mamba joka sama tanko kuin RAM mutta myös hihat mustat.

Silti nyt jos tankoa hommaisin niin tuo Sportkraftin uusi sarja vetää vielä enemmän puoleensa vaikken ole edes testannut. Tuo halvin 399€ malli.

Mulla on atx rambar ja on paras tanko jota olen käyttänyt. Ei ole tarvinnut mankkua käytännössä ollenkaan. Ainoa negatiivinen puoli on se että hihat on sorvattu aika karheaksi ja valurautapainoista tahtoo jäädä niihin sitä mustaa paskaa joka sotkee sitten kädet. Normaaleilla holkitetuilla levypainoilla tätä ei tietenkään tapahdu.

Back
Ylös Bottom