Paras vessa ever!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Guadeloupessa (Saari Karibialla) oli keskellä viidakkoa suhteellisen siisti vessa.
IMG_0746.jpg

Huomaa kuitenkin kusen kastelema lattia :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Guangzhoussa on normivessa tällainen.
Siirtomaaherroille löytyy sentään normipönttö merkkiä American Standard :)
Oven sisäpuolella on kuvasarja, jossa on kielletty mm. kyykkyshitti normipöntöllä :D

Liitteet

• WC.JPG
    WC.JPG
    10,6 KB · Katsottu: 426
rintafile sanoi:
:D

Miltäs muuten tollanen kyykkyvessa toimii? Liukuuko sulju helposti ulos? Taitaa olla aika paljon ergonomisempi tuo kyykky? Nyt tiukkaa toimintakuvausta peliin, Huppe, jalat, joku?

Luxusta a'la Intia. Harmi kun en löydä kuvaa siitä kauhujenkammiosta josta otin kanssa kuvan. Rottia, torakoita ja muuta mukavaa vessan lattialla :D

Viimeksi muokattu:
Belmondo sanoi:
:D

Miltäs muuten tollanen kyykkyvessa toimii? Liukuuko sulju helposti ulos? Taitaa olla aika paljon ergonomisempi tuo kyykky? Nyt tiukkaa toimintakuvausta peliin, Huppe, jalat, joku?
Tuo kyykkyvessa on Thaimaassa tuiki tavallinen. Sellainen löytyy myös laivoista, junista sekä linja-autoista! Voitte vain kuvitella sitä riemun määrää kun menette linja-autolla 140km/h TODELLA kuoppaista tietä ja alkaa paskattamaan. Ei muuta kuin pieneen koppiin jossa on tuo reikä lattiassa, huuhtelua ei silloin tarvita koska siitä näkee suoraan alaspäin toisten jätökset. Kuopan sattuessa kohdalle paskat tietenkin lentävät ylöspäin, joten kannattaa olla varovainen tuon päällä kyykistellessä! Paperi on myös tuntematon käsite Thaimaassa joten siellä liikkuvassa linja-autossa on tietenkin suuren suuri avonainen tynnyri täynnä vettä ja siinä kauha jolla voi kauhoa sitten kalunsa puhtaaksi. Miinuspuolena taas ne kuopat tiessä jolloin vesi ei tahdo kestää ämpärissä :eek:

Sama ongelma laivassa kun sattuu hieman korkeammat aallokot :urjo: :lol2:

Valtioneuvoston juhlahuoneiston wc taitaa olla hienoin missä olen ikinä käynyt. Paskapaperin päätkin oli taiteltu sillain hienosti ja lavuaarilla oli tietysti vihreetä Menneniä jos tartti vähän partavettä.

Kun turusta lähtee mynämäelle päin sitä isoa tietä (varmaan 8-tie), niin siinä pari minuuttia ajoa prisman ja alkon jälkeen on levähdyspaikka sellasella hiekkaharjanteella, ja ulkoapäin ihan tavallisen näköinen puusee.

Sitten kun menee sisälle niin yllättyy, se on niinku jostain avaruusaluksesta. Kaikki ruostumatonta terästä ja mitä ihmeellisempiä pesuvehkeitä. Siellä tuli lopulta viivyttyä aika kauan, oli niin ihmeellistä. Ehdottomasti yllättävin wc missä oon ollu, keskellä ei-mitään.

Pulla sanoi:
Osaakos joku heittää missä Tamperelaisessa ravintelissa on ne legendaariset otsatuet seinässä pisuaarien kohdalla?

Sehän on Mauno Ahosen kantapaikka, tarunhohtoinen Ohranjyvä :thumbs:

Belmondo sanoi:
Taitaa olla aika paljon ergonomisempi tuo kyykky?
Kapealla voi olla vaikea pitää tasapaino, sumotyyli toiminee parhaiten? Jos on oikke kovalla, niin siinä olisi hyödyllistä olla kiinteä mave-tanko, että saa kunnon paineet päälle.

Kun noiden kaukoidän vessojen siisteys on mitä on, niin kuvitelkaa missä kunnossa se pöntön rengas olisi :urjo:

KetoVetju sanoi:
Työpaikan vessa. Kiva ajatella, että saa palkkaa paskantamisesta.
Threadin vois lukita tähän. We have the winner :worship:

Aikanaan laskin että Jorma Ollila saa paskalla käynnillään enemmän liksaa kuin minä koko vuoden aikana... ripulipäivänä jopa minun elinikäni verran palkkaa, olettaen että oma tulotasoni kestää samana ja ripuli on paha :lol:

Huppe sanoi:
Aikanaan laskin että Jorma Ollila saa paskalla käynnillään enemmän liksaa kuin minä koko vuoden aikana... ripulipäivänä jopa minun elinikäni verran palkkaa, olettaen että oma tulotasoni kestää samana ja ripuli on paha :lol:
:D Elämä on epäreilua. Ei passaa ajatella tuommoisia. Tulee vaan paha mieli :) Ollila tosin varmaan käy suuria bisnesneuvotteluja paskallakin.

Mulla on elämää suurempi kokemus noista kyykkyvessoista italian alpeilta. Vietettiin kaverin kanssa kausi alpeilla ja aika nopeesti kartotettiin ne rinnebistrot joissa oli pöntöt ja vältettiin noita kyykkyvessoja. Kerran kun oltiin tulossa takamaastosta niin pukkas tietty hirvee paskahätä, paperia ei mukana. Oli sitten pakko mennä tollaseen "kyykkäys" mestaan. Muuten ihan jees mutta lattia oli liukasta kaakelia, mononpohjat märkää ja kovaa muovia ja hiihtohousujen henkselit tiellä. Sehän on sitten selvää että paskantaminen oli millimetrin tarkkaa hommaa. Joku vitun karvarinta oli kuitenkin älykkäänä laittanut vessan valot toimimaan liiketunnistimella ja tunnistimen kopin ulkopuolelle. Voi sitä riemun määrää kun ikkunattomassa vessassa sammuu valot kesken tarkan suorituksen, mitään et nää, oveen et yllä, monot lipee ja istut suoraan lattialle paskomaasi torttuun.

Nykyään paskon mieluummin suoraan housuun.

jambo sanoi:
....... Nykyään paskon mieluummin suoraan housuun.

Aika julma kohtalo ollu sulla.. :D

Mulla hienoin vessa taitaa olla Oslossa Radisson Sassin sellasen kokous/banketti tilan vessa. Siellä oli paperin päät taiteltu sillee hienosti, hemmetin tyylikäs mesta muutenki ja koko ajan soi rauhallinen musiikki.. Siis musa oli vaan vessassa, ei sen ulkopuolella.. :5:

Relg sanoi:
Aika julma kohtalo ollu sulla.. :D

Mulla hienoin vessa taitaa olla Oslossa Radisson Sassin sellasen kokous/banketti tilan vessa. Siellä oli paperin päät taiteltu sillee hienosti, hemmetin tyylikäs mesta muutenki ja koko ajan soi rauhallinen musiikki.. Siis musa oli vaan vessassa, ei sen ulkopuolella.. :5:

Eihän tuollaisessa vessassa voi käydä kunnolla ns. rojauttamassa lainkaan :)
Siellä vaan sivistyneesti suoritetaan pakolliset tarpeet.

Kyykkyvessa ei myöskään ole kaikkein paras, jos ulostuleva tavara on enemmänkin nestemäisessä muodossa kuin kiinteää.

training_day sanoi:
Eihän tuollaisessa vessassa voi käydä kunnolla ns. rojauttamassa lainkaan :)
Siellä vaan sivistyneesti suoritetaan pakolliset tarpeet.

Juu sellanen hivenen sivistyneemmän oloinen paikka se kieltämättä oli, ja neliöitäkin varmaa enemmän ku mun nykyisessä kämpässä.. :jahas:

Noihin kyykkymallin vessoihin en oo onneks koskaa joutunu tarpeita tekemää, ei oikee houkuttelevalle näytä. Astetta kovemmas humalassa noi vois olla aika pahoi paikkoja..

Hivenen :offtopic:
Kyykkyvessassa ei ole tarvinnut vääntää, mut samahan tuo on kuin kyykkii metsässä sissipaskalla? Tosin metsä on yleensä hygieenisempi kuin nuo (ainakin tän thredin perusteella) vitun kuvottavat laitokset.

Mistä tulikin mieleeni, että noi kyykkyvessat on varmaan mukavia kaikille pukamapyllyille... Pitemmän toimituksen jälkeen voikin nostella rypäleet takas housuihin sieltä lattialta. Uuuuuh, mehevää :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom