Paras valmisprotskujuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Ehdottomasti power protein 60. Oliko tekijä joku super allstars tai jotain sinnepäin. En nyt saanut kaivettua ravintoarvoja mistään, postaan ne myöhemmin. 500ml - proteiinia 60g- hinta 3,5e. Makuja vanilja, suklaa, mansikka, banaani, suklaabanaani. JA AIVAN HELKUTIN HYVÄÄ!!! Kyllä on vaikeeta tommosen jälkeen tulla himaan ja vetää naamariin Fastin mansikkaheraa :)

Tietääkö joku? sorry vähän vajaat tiedot, ilmoitan tänään myöhemmin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tulee joskus ostettua salilta Gainomaxin valmis tetra. Se on nimittäin mulle houkuttimena, eli jos laiskottaa lähtee salille, lupaan itselleni yhden Gainomaxin kunnon treenin päälle ;)
Eli tajuttoman hyvänmakuista, varsinkin vanilja ja karpalo, proteiinia yhdessä purkissa jotain 20 g ja hiilareita 30 g. Haittapuolena hinta: 2e / purkki.

Siis onko kysymys PROTSKUjuomasta vai ateriankorvikkeesta nesteen muodossa ?

Ainakin tuossa All Starsin juomassa on aivan helvetisti hiilareita vaikka hyvää onkin. Lisäksi sen proteiini on muistaakseni pääosin maitoa, joten se oikein sovi palautusjuomaksikaan.

Gainomax mansikka on kyllä äärimmäisen tiukkaa juomaa! Täältäpäin saa eräästä kaupasta 1,5eur per purkki. Eilen nimittäin kävin hakemassa muutaman purkin. Kallista se silti on vrt omat sekoitukset. Mutta kyllä sitä aina välillä saa tosiaan itseään palkita :)

Itse litkin aika ahkeraan EAS:n Myoplexin valmisjuomia. Esim carb sense on vitun hyvää, arvot 25g prot. ja 5g hiil. hinta 2.70€/pala.
myoplexcarbsensertd.jpg

Sama juoma hiilarisempana 2.30€, 25 prot. ja 20 hiil.
juoma.gif

ppk sanoi:
Gainomax mansikka on kyllä äärimmäisen tiukkaa juomaa! Täältäpäin saa eräästä kaupasta 1,5eur per purkki. Eilen nimittäin kävin hakemassa muutaman purkin. Kallista se silti on vrt omat sekoitukset. Mutta kyllä sitä aina välillä saa tosiaan itseään palkita :)
80% kevytmaitoa

Kyllä mäkin juon gainomaxeja jos on unohtunu palari kotiin tai sitten pitää vaan saada jotain hyvää. Toi Allstarssin protein 60 on kyllä aikast pirun hyvä aterian korvike ainakin pitkillä ryyppyreissuilla on joskus pelastanut kuolemalta... :kippis1:

Perfect Protein Shake Recovery Drink 500 ml
515 Kcal
50 g proteiinia
76 g hiilihydraatteja
1,25 g rasvaa

Vanilija on ihan ykkönen! Suklaatinmakuinen on myös todella hyvää. Muita makuja ainakin mansikka ja banaani.

Protein60:siä tuli ennen ostettua useasti (kun sain halvalla), loistava välpala! Suosikkimaku on ehdottomasti se vanilija. Noita Gainomaxeja olen kanssa muutaman tetran ostanut.

pori1980 sanoi:
80% kevytmaitoa

Joo tiedetään, mutta on se tyhjää parempi. Omassa suussa maistuu kyllä paljon paremmalle kuin sheikattu palari, vaikka ei yhtä "hyvä" olekaan.

Kyllä sitä tulee itse käytettyä omaa palautussettiä, mutta joskus tekee mieli ottaa mukaan "valmissetti". Vaihtelu virkistää, ainakin allekirjoittanutta! :) Meni vähän off, mutta kuitenkin.

Huhtamo sanoi:
Ehdottomasti power protein 60. Oliko tekijä joku super allstars tai jotain sinnepäin. En nyt saanut kaivettua ravintoarvoja mistään, postaan ne myöhemmin. 500ml - proteiinia 60g- hinta 3,5e. Makuja vanilja, suklaa, mansikka, banaani, suklaabanaani. JA AIVAN HELKUTIN HYVÄÄ!!! Kyllä on vaikeeta tommosen jälkeen tulla himaan ja vetää naamariin Fastin mansikkaheraa :)

Tietääkö joku? sorry vähän vajaat tiedot, ilmoitan tänään myöhemmin..

jeps tuo protein60:i on aivan saatanallisen hyvvää.. :kippis1: :kuola:

Joskus tullu ostettuu tommone cappucino gainomax ja maistu aivan törkeen hyvälle kylmänä.

Mike sanoi:
Muuten, Us productin XL:stä tulee kahvinmakuinen versio. Otetaanko kauppaan?

jos on samaa laatua ku suklaan makuinen, niin *kele Subotai tilaisi samantien..
Oon aikoinaan maistanut jotain kahvin/cappucinon makuista protskua ja hyvää oli.. mmm-mm.
Ha! tuli mieleen, että jos on kahvin makuinen, niin eihän sisällä kofeiinia? Iltapalaksi kun nappaisi, niin voisi olla ikävä mennä sit siitä nukkumaan :D

subotai sanoi:
jos on samaa laatua ku suklaan makuinen, niin *kele Subotai tilaisi samantien..
Oon aikoinaan maistanut jotain kahvin/cappucinon makuista protskua ja hyvää oli.. mmm-mm.
Ha! tuli mieleen, että jos on kahvin makuinen, niin eihän sisällä kofeiinia? Iltapalaksi kun nappaisi, niin voisi olla ikävä mennä sit siitä nukkumaan :D
Kai se jollain tekoaromeilla on tehty kahvinmakuiseksi. Otetaan sitä testiin heti kun saadaan.

Mike sanoi:
Testasin tuota XL:n kahvinmakuista, aika hupaisaa oli vetää sumpin makuista protskua, erittäin piristävä uusi maku. Otetaan kauppaan kun maahan tulee.

Nice :thumbs:

Ja hei, suosittelen ehdottomasti koittamaan noita Myoplexin ateriapusseja, mitä saa nyt yksittäin tilattua meiltä. On sitten meinaan törkeän hyvää. Protskua 42g ja hiilaria 24g, vitamiinia ja kuitua mukana. Protsku isolaattia, kaseinaattia ja konsentraattia.
Suklaa on aivan jumalaisen ihanaa. Tuo tuotehan on jenkeissä voittamaton.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom