Paras tila-auto ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja metalman
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Joo 807 ollut nyt pihassa viikon verran, eipä tuosta nyt mitään pahaa sanottavaa vielä ole. tilojen puolesta on tosi hyvä peli, toivotaan että tekniikka kestää. c8 on täsmälleen sama auto, eri merkillä vaan. vähän sama kuvio kuin volkkarin sharan = seat alhambra.

Vieläkin toiminut moitteettomasti?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vieläkin toiminut moitteettomasti?

Edelleen, ei mitään pahaa sanottavaa. Ajo-ominaisuudet tosi hyvät myös talvella. On itseasiassa ollut yllättävän hyvä auto, ostaessani olin varma että tämä käytännöllisyyssyistä hankittu auto on muilta ominaisuuksiltaan täysi susi mutta olen ollut tähän tosi tyytyväinen kaikin puolin.

Faijalla S-Max 2.5, Titanium-varustetasolla. Kutsun sitä tosin enemmän tilafarkuksi/tilaohjukseksi kun perus tila-autoksi... Ripeä, hauska ajaa, tilaa on, omaan silmään tyylikäs, ja on pelittänyt moitteettomasti. Lukuunottamatta vesiletkua joka pomppas irti kesken ajon, mutta tämä johtui huollon huolimattomuudesta, kun olivat unohtaneet kiristää sen letkun kiinni semmosella pikaliittimellä... Jos taloudellinen ja ennakoiva ajotapa ei ole hyvin hallussa, niin toi vehje kyllä hörppää soppaa kaupunkiajossa jonkun verran. Maantiellä kutosvaihteella olen taas itse päässyt 6,8l/100km keskikulutukseen matkalla Helsinki-Hanko-Helsinki.

S-max sillä Fordin korisarjalla on ainut syy tehdä 3 lasta :D
Se on kyllä nätti ja vielä hyvä ajaakin! Ainut Ford jota voi kehua...

R-Mersut olis komeita, mutta aivan pimeän hintaisia. Mikähän noissa maksaa. Nettiauton halvin on 6 vuotta vanha ja +200tkm ajettu, silti maksaa 32te.

Mulla on aina tullut oksennusrefleksi nähdessäni tommosen ärrän. Vissiin ihan kamalia ajaa myös, järjettömän painon, paskan ohjauksen ja jenkkijousituksen takia.

Zone-sarja -42%
Laitetaas päivitystä pösöstä, tälläkertaa ei niin hyvää sanottavaa!

Normaalin kilometrihuollon yhteydessä (ei merkkiliike) huoltomies sanoi että kytkin muuten sitten pitää vähän ikävää ääntä, voi olla painelaakerin vaihto jossain vaiheessa edessä. Kelailin että noh, eikai tuo nyt jos se pari vuota vielä kestää. Vittu, vaimo soitti jo seuraavana päivänä että nyt se muuten savuaa ja ulvoo. Eipä siinä, AD-korjaamolla ei suostunut tuota vaihtamaan joten eikun merkkiliikkeeseen. Hintaa korjaukselle tuli vähän yli 1000e, eli koko kytkin uusiin.

Toivottavasti kyseessä on vain huono tuuri sekä edellisen omistajan huono ajotapa.. Merkkiliikkeessä kyllä kovasti vakuuttelivat että ei ole niinkään tyyppivika, mutta huonolla kytkimen käytöllä kytkimen saa rikki jo näillä kilsoilla - eli reilu satkuhan tuolla on nyt ajettu.

Niin ja sen lisäksi kovimmilla pakkasilla tuosta hajosi jokin kaasuttimen läppä, sekin piti vaihtaa merkkiliikkeessä ja maksoi töineen jotain 300€. TätäKÄÄN ei voinut AD-korjaamolla vaihtaa, vaati jonkun ohjelmoinnin tms. ja tämä siis AD-korjaamosta minulle kerrottu.

Jarrujen vikavalot tuossa myös yksi päivä syttyi mutta ne laukesi sitten itsekseen poiskin, ilmeisesti lunta mennyt jarruihin ja kun se sitten suli niin hävisi myös vikavalot. Noh, katsellaan. Kovin montaa tonnin remppaa ei viitsisi enää tehdä tai joutuu auton vaihtoon..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen taas etsinyt halpaa tila-autoa kakkosautoksi. Mitenhän Mitshubishin Grandis tai Corolla Verso 7-paikkaisena? Jenkkejä saisi halvalla, mutta ei oikein iske.

Itellä ollut -09 verso 2.2D-4D. Jäi pieneksi, muuten ajelisin vieläkin. Tietty vähän peltipurkkimainen bemarin jälkeen , mutta ah sitä tilan tuntua 3sarjalaisen jälkeen kolmen lapsen kanssa.
Grandista on työkaveri kehunut kovasti ja taitaa olla tilavampi kuin corolla verso. Ja grandiksessa taitaa mennä jopa aikuinen ihminen takimmaiselle penkkiriville

Olen taas etsinyt halpaa tila-autoa kakkosautoksi. Mitenhän Mitshubishin Grandis tai Corolla Verso 7-paikkaisena? Jenkkejä saisi halvalla, mutta ei oikein iske.

Jos olet automaatti Grandista ostamassa selvitä automaattilaatikon öljynvaihdot, mitsu lupaa siinä olevan ikiöljyt! Käytännössä pitää paikkaansa kun 200tkm jälkeen laatikko räjähtää.
Jokusen reissun heittänyt grandiksella ja mun makuun on ihan kiva auto ajaa, Versoa isompi, takapenkit tosiaan soveltuu siinä myös aikuiselle, ja jos mietitään turvallisuutta niin grandis on ainakin peräänajo kolarissa 1000x turvallisempi kuin verso-

Qasqaita tuntuu olevan nykyään yhdellä sun toisella. Oon kerran istunu siellä perässä siinä 7paikkasessa ja se ei ainakaan ollu herkkua :D mitä nyt porukoiden tollaselle ajoin, niin aika perus Kiinan kippo ajaa. Ei mitään ajotuntumaa ja auto tuntuu tonnikalapurkilta missä 4 rengasta sekä köli.

Saakohan vw tiguania 7paikkasena, hmm..

Takuuvarma olisi Ladan 1.7 litraisella kiukaalla farmariverisona. On vielä tiettyinä vuosimalleina saatavana juhlamalli versiona, josta löytyy pelit ja pensselit vaativampaankin makuun. Cd-soitin ja ohjaustehostin jne...

Takuuvarma olisi Ladan 1.7 litraisella kiukaalla farmariverisona. On vielä tiettyinä vuosimalleina saatavana juhlamalli versiona, josta löytyy pelit ja pensselit vaativampaankin makuun. Cd-soitin ja ohjaustehostin jne...

Onko sitä erää, jossa kääntyvät etupyörät myös vakiona?

Minulla ollut Grandis ja Verso. Versossa ei käytännössä ole tavara tilaa kun käytössä 7 paikkaa esim. ruokakassi ei mahdu!! Mitsussa mahtuu ihan mukavasti tavaraa vaikka kaikki penkit käytössä.

Mitsu on mukavempi ajaa kuin verso. Mitsu vaihdettiin pois vaihdelaatikko vian vuoksi aj 70tkm ja muutenkin 2.0did moottori huohotti.
Versot on aika pommin varmoja tekniikaltaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom