Paras PC-peli kautta aikojen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RollerCoaster Tycoon 2
Diablo 2
Heroes of Might And Magic 3
Transport Tycoon
Ski Jump International 3.0
Tos on kyl kaksi aivan loistavaa. Muita noista en ole kokeillutkaan vaikka ostanu joskus olenkin RollerCoasterin ja Diablo kakkosen. Varmasti pitäisin.:)

Lisätään ny viel Jazz jackrabbit 2, muiden pelien puutteessa tätä tuli joskus broidin kans pelattua kans ihan simonaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Might and Magic VII:aa tuli kauan sitten kaverin kanssa tahkottua. Helvetin hieno tunnelma pelissä.
Sitten Heroes III, Red Alertit, Diablo II ja ET.

Fallout 2 ja Heroes of Might And Magic 3, niitä tuli skidin mätkittyy ehkä vähän liikaaki :)
nettipeleinä parhaimmistoon menee C&C: Generals ja Zero Hour.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Far Cry ja AoE2 ovat aivan huippuja. Sellaisia elämyksiä mitä noista irtoaa ei aiheuta monikaan elokuva. Btw, vedin aikoinaan Far Cryn realisticilla läpi... ...kuukaudessa :D

Muistaakseni täällä jotkut on maininneet parhaaksi peliksi nethackin (en jaksanut käyttää searchia). Onko kukaan päässyt kyseistä peliä läpi? Kiinnostaisi vähän tietää, kun ite on tullut höntsättyä peliä vaikka kuinka kauan ja paras mihin oon päässyt on Vlad`s Tower.

Zone-sarja -42%
Joo, mut onko täällä nyt ketään joka olis päässy nethackia läpi? Se on ainoa peli mitä oon ikinä jaksanu pelata. Kiinnostais vähän tietää jotain neuvoja. Ostin numbadinkin kyseistä peliä varten.

Fallout 1 & 2
Diablo 1 & 2 Lisäosineen
Quake 1
Shadow Warrior
Call of duty 1 ja 2
Soldier of Fortune 1 ja 2
Max Paynet
Commandos 1
Grant theft auto sarja
Half-Life Modeineen
Neverwinter Nights 1
Live for Speed
Colin Mcrae 1, 2,3,4
Richard Burns Rally

Falloutit, ehdottomasti. Myös uusimmasta pidin tosi paljon, vaikka ei siitä nyt yhtä kovia kiksejä saanut kun noista alkuperäisistä aikoinaan.

Fallouteissa vaan kaikki toimi. Miljöö (post-nuclear, mikä voisi olla kiinnostavampaa?), hahmot, huumori, tunnelma, taistelu jne jne. Täydellisiä pelejä.

Operation Flashpoint. Se ainut ja oikea sotasimulaattori. Edelleen lajinsa paras IMO.

Yllärisuosikkina sitten Vietcong! Vietnam pelejä ei ole paljoa ja Vietcong on kiinnostavan aiheen lisäksi myös ihan helvetin hyvä peli. Peli oli aikaansa edellä ja voittaa vieläkin nykyräiskinnät monella osa-alueella. Suojautuminen oli toteutettu hyvin (kun tähtää rautatähtäimellä, nousee sankari maatessa/kyykyssä ollessa ylös esteen takaa jne), lisäksi viholliset ovat todella hyvin tehtyjä. Ne eivät vaan rynni päälle, sen sijaan hiippailevat, vaihtavat asemia heti kun itse ampuu ja tuntuvat aidoilta.

Onhan noita, nuo nyt ensiksi tulivat mieleen.

Falloutit on kyl helvetin hyviä. Mä oon kyl varmaan vähemmistössä, mutta tykkään enemmä fallout 1:stä. Se oli vaan niin vitun siistiä ja palkitsevaa päästä Brotherhood of Steeliin ekaa kertaa. Ainoa mikä ekassa falloutissa kusi oli se aikaraja. Mutta ei sekään loppujen lopuksi mikään tiukka ollut. Mulla ei ainakaan edes ekalla kerralla mennyt edes puolia ajasta. Se tunnelma vaan oli niin älyttömän hyvä ekalla kerralla. Mut ei siinä mitään, kyllä kakkonenkin oli vitun hyvä. Parhaita pelejä maailmassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom