Paras PC-peli kautta aikojen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paras peli mitä olen ikinä pelannut on surullisen kuuluisa WOW. Peli on niin hyvä, että onneksi olen saanut sen lopetettua :)

On niin koukuttava, että ei paljon muuta saa tehtyä. Ei kannata aloittaa, jos jotain muuta haluaa vielä tehä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Paras peli mitä olen ikinä pelannut on surullisen kuuluisa WOW. Peli on niin hyvä, että onneksi olen saanut sen lopetettua :)

On niin koukuttava, että ei paljon muuta saa tehtyä. Ei kannata aloittaa, jos jotain muuta haluaa vielä tehä.

Ja tuota pirun peliä pelataan vieläki. Mä lopetin jo vuonna 2004 tai 2005 ja edelleen siihen on moni kavereista koukussa!

Baldur's Gate 2
Fallout 2
Stalker
Crysis

Fallout 2
Mass Effect
Star Wars: Knights of the Old Republic

Kevyemmän pään ropeosasto on iskenyt jostain syystä helvetin kovaa.

Grim Fandango ehdottomasti :rock:

grim.jpg

Wolfenstein 3d
Doom
Counter-strike 1.6

ja ite muistan nuorena Quake1 / Team Fortress 1:sen..sitä tuli modeemilla pelattua paljon ja tuli ¨~400markan kuukausilasku.. sit joku käski siel pelissä kirjottaa konsolissa "gamma 0" tai jotain vastaavaa ni koko näyttö meni valkoseksi..siihen loppu sit pelailu :/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mahdotonta nimetä yhtä parasta, joten minäkin listailen niitä jotka ovat tehneet vaikutuksen:

-Assassins Creed (kakkosta odotellaan pc:lle...)
-Batman: Arkham Asylum
-Call Of Duty: Modern Warfare
-Crysis + Crysis Warhead
-Duke Nukem 3D
-Fallout 3
-Freedom Fighters
-Half Life 2 + jatko-osat
-Max Payne 1 & 2
-Motocross Madness 2

Siinäpä nyt niitä mitä tuli mieleen lähinnä levyhyllyä/kovalevyä selailemalla. Suurin osa pelattu läpi useamman kerran, tai muuten vaan hinkattu kovasti. :)

Edit:
Koulu 3 :D
:hyvä:

Vaikea nimetä vain yhtä tai kahta, joten laitan tuohon muutaman joita on tullut pelattua aikoinaan enemmänkin:
- Steel Panthers 1 & 2
- Star Wars: Knights of the Old Republic 1 & 2
- Elder Scrolls IV: Oblivion
- Civilization 2
- Jagged Alliance: Deadly Games
- Close Combat -sarjan pelit

Diablo
Diablo II + LoD

'nuff said.

Ski Jump International 3.0. Onko tästä seiska winukalle toimivaa ? Tää on ihan huippu :)

Kaikki Blizzardin pelit tuppaa koukuttaa pahasti. Olin koukussa diablo I, II ja LOD. WoWia pelasin about vuoden ja tajusin sit lopettaa. Enää en ole blizzun fani ;) Diabloa pelasin nimimerkillä everblade.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom