Paras palkkari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
Parhain / Suositelluin / Toimivin palkkari hakusessa..
Juomia on varmaan satoja mut kaikkien niiden kokeilu ei houkuta..;)
Eli, monikäyttöisin lähinnä..lajeihin: Pääasiallisina, Sali..lenkkeily..uinti..ja uppopallo..Eli aika paljon aerobista ja kuluttavaa treeniä, joten olisko esim. se reco2 hyvä..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikko kokeiltu Phasea ja voin omalla pienellä kokemuksellani antaa ääneni tuolle tuotteelle! On hyvää maultaan ja vaikuttaa faktoiltaakin todella hyvältä!

oisko tuo phase parempaa kuin muscle+ ? entä kävisikö se iha noin pelkästään itsestään puntin jälkeen palkkarina? :nolo:

Jii82 sanoi:
Parhain / Suositelluin / Toimivin palkkari hakusessa..
Juomia on varmaan satoja mut kaikkien niiden kokeilu ei houkuta..;)
Eli, monikäyttöisin lähinnä..lajeihin: Pääasiallisina, Sali..lenkkeily..uinti..ja uppopallo..Eli aika paljon aerobista ja kuluttavaa treeniä, joten olisko esim. se reco2 hyvä..?

Paras, suositelluin, toimivin... adjektiiveja joita vain mainosmies voi luvata. Aineenvaihdunta on jokaisella ihmisellä yksilöllinen, joten jos aikoisit saada edes jonkun noista ominaisuuksista selville omalta kohdaltasi, uskoisin tähän tarvittavan laboratioriotestejä, ja niidenkin tulokset saattaisivat olla ei-halutun tekijän aiheuttamia.

Pikemminkin olisi syytä hakea sitä riittävän hyvää palautusjuomaa, ja senkin valinnassa (tai ehkä mieluummin tekemisessä, aineiden keskenään sekoituksesta otetaan toisinaan huomattavia katteita) sinun pitäisi itse olla selvillä mitä siellä pitäisi olla ja miksi. Tätä asiaa taas käsitellään varmaankin aika monessa muussa threadissa, ja toisaalta näistä valmiista palautusjuomista mitä suomessa myydään varmaan valtaosa on ihan kelvollisia kenelle tahansa siihen tarkoitukseen.

Tämä voi kuulostaa pilkunnussimiselta, mutta toivottavasti sentään ehdin väliin ennenkuin joku kysyy mikä on paras kengännumero lenkkareissa tms. :)

Ion92/whey 3 +n-large parasta mitä napsinut tosin vähän kallista. Ion-92+malto on sitten huokeampaa tavaraa.

seuraavana kyllä tota laitan tuleen! piruvie ala maksaan muscleplussasta niin ilmiömäistä hintaa... :curs:

Itse olen ainakin tyytyväinen tuohon N-Largeen. Sekoittuu hyvin, eikä vaahtoa. Makukin ihan ok.

Asiasta viidenteen..tai aiheesta aiheen sivusta, miten sen nyt sanoisi... Onko ollut puhetta näitten putunapussien ravintosisältöjen paikkansa pitävyydestä?

Meinaten joitakin vuosia sitten muistaakseni elintarvikeministeriö/vastaava tutki (tutkii siis varmaan koko ajan..) näitten kaupattavien lisäravinteiden sisältöjä. Tuolloin ainakin tuontitavaroissa oli kovinkin fuulaa mukana. Jos nyt muistan oikein niin TwinLabbi oli kaikista "rehellisin" tuotemerkki, siltä löytyi purkin kyljestä merkittyjä tietöja itse aineesta noin 62%sesti. Heikoin taisi löytyä tuloksella 2%, merkkiä en muista. Pisti tuolloin hieman mietityttämään että mistä sitä OIKEASTI maksaa...

hubbaa sanoi:
Itse olen ainakin tyytyväinen tuohon N-Largeen. Sekoittuu hyvin, eikä vaahtoa. Makukin ihan ok.

N-Large on ollu itelläkin käytössä ja tykkäsin enemmän tästä ku ite sekotetuista (eihän niissäkään mitään vikaa ole :) )

japa sanoi:
Viikko kokeiltu Phasea ja voin omalla pienellä kokemuksellani antaa ääneni tuolle tuotteelle! On hyvää maultaan ja vaikuttaa faktoiltaakin todella hyvältä!

Samaten, ääni Phase3:lle. Maku mainio, suoritusarvot kohdallaan, ei vaahtoa jne. Lisäksi hinta ei ihan korkeimmasta päästä.

Mutta makuasioista ei voi kiistellä, noita palkkareita on siis nykyään tsiljoonaa erilaista. Kannattaa tietty kokeilla erilaisia ja tsekata mikä sitten itelleen parhaiten sopii..

tähän mennessä äänet menee minulta muclse+,kun muita en ole koittanut ihan hyvin toiminu tähän mennessä sisiältää myös kreatiinia joka on ihan kiva jos muutenki käyttää kreaa.ainoa ehkä miinus muskelissa on se että saattaa ainaki mulla vaahdota jokun verran mutta jos se ei haittaa nii naamaan vaan jos taas haittaa nii jääkaappiin purkki hetkeksi rauhoittumaan.ajattelin kokeilla seuraavaksi tuota Bulls recovery juomaa harmi vaan että näyttäisi maksavan vähän liikaa 45e.

maastonakki sanoi:
tähän mennessä äänet menee minulta muclse+,kun muita en ole koittanut ihan hyvin toiminu tähän mennessä sisiältää myös kreatiinia joka on ihan kiva jos muutenki käyttää kreaa.ainoa ehkä miinus muskelissa on se että saattaa ainaki mulla vaahdota jokun verran mutta jos se ei haittaa nii naamaan vaan jos taas haittaa nii jääkaappiin purkki hetkeksi rauhoittumaan.ajattelin kokeilla seuraavaksi tuota Bulls recovery juomaa harmi vaan että näyttäisi maksavan vähän liikaa 45e.
mutta se hinta on 1,8 kg pussille kun muscle + maksaa n. 30€ 1,3 kg pussi

Edullisin ja yhtä hyvä kuin muut on oma sekoitus: panet shakeriin 0,5 l vettä ja sekaan (hydrolysoitua) heraa ja maltoa tai dekstroosia. Ravistelet ja vot- se on siinä. Painostasi riippuu miten paljon jauhoja, esim. 40g + 40g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom